ben zo blij dat ik met mijn werk alleen maar een uniform jasje aan hoefquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja nu...
leger
mannen in leger outfit
* LL valt in zwijm
Jij hebt alleen _A_ en MZ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, Ph. met een andere vrouw
WTF is dat voor werk? Naakt met enkel een uniformjasje aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben zo blij dat ik met mijn werk alleen maar een uniform jasje aan hoef
is jouw achternaam geen jeremy ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah right, Ph. met een andere vrouw
Volgens mij als ik in een parenclub zou binnenstappen zou de eigenaar een slechte avond hebbenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:21 schreef MPG het volgende:
WTF is dat voor werk? Naakt met enkel een uniformjasje aan....
juist niet, als je iedereen wegjaagt is het geld toch al binnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij als ik in een parenclub zou binnenstappen zou de eigenaar een slechte avond hebben
nee, goedgekeurd en ingedeeld.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar je bent afgekeurd begrijp ik
Gemechaniseerde brigadequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
juist niet, als je iedereen wegjaagt is het geld toch al binnen
[..]
nee, goedgekeurd en ingedeeld.
Helaas heb ik de sollicitatie later ingetrokken
maar ik zou dus bij de 13e gemechaniseerde brigade in Ooirschot komen
en dan al die tanks met kapotte schokbrekers....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
nee, goedgekeurd en ingedeeld.
Helaas heb ik de sollicitatie later ingetrokken
maar ik zou dus bij de 13e gemechaniseerde brigade in Ooirschot komen
http://www.13mechbrig.nl/quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Gemechaniseerde brigade. Mannen die je met een vibo uitwonen?
die panty is te onhandigquote:
zo zwaar ben ik nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan al die tanks met kapotte schokbrekers....
dan laat je die wegquote:
Ik ga gewoon naaktquote:
niet eens met bodypaintquote:
Als die pontonbrug bij je naar binnen kan is er wat mis hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
http://www.13mechbrig.nl/
zonder vibo, met pontonbrug dus
Wheheheh jij kan je die pics van mij nog herinneren he?quote:
in delen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als die pontonbrug bij je naar binnen kan is er wat mis hoor
jaa dat was ech gaaafquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wheheheh jij kan je die pics van mij nog herinneren he?
ik heb ze iig niet meer
niemand die geloofde dat ik volledig naakt was
was goed gepaint
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zo zwaar ben ik niet![]()
en ruimte om te wippen is er IN een tank niet
had alleen ingescande papercopy'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa dat was ech gaaaf
jammer dat je ze niet meer hebt inderdaad
die was fout gelastquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als die pontonbrug bij je naar binnen kan is er wat mis hoor
eenforum bestaat toch al lang niet meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had alleen ingescande papercopy's
dat moet toch terug te vinden zijn? ze zijn volgens mij op funny gepost en sowieso op eenforum
Dat van eenforum weet ik, ik was de eigenaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
eenforum bestaat toch al lang niet meer
en funny is compleet veranderd geloof ik
Er komt al niemand binnen als er een prius buiten staat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
ze komen zelfs als er een scooter staat...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt al niemand binnen als er een prius buiten staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |