en nou weer aan het werkenstuderenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:52 schreef Aarti het volgende:
Alles goed?
Hier wel, ik had een vrije ochtend
oef dat is best lang danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
valt wel mee, ik was om half 9 wakker!
maar wel lekker beetje rondgehangen en zo, heerlijk!
En zometeen naar de uni, college tot half zes
half negen is echt wel uitslapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
valt wel mee, ik was om half 9 wakker!
maar wel lekker beetje rondgehangen en zo, heerlijk!
En zometeen naar de uni, college tot half zes
ligt eraan hoe laat je in bed ligtquote:
absoluutquote:
bij lange na nietquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe laat je in bed ligt
dat is wel een paar jaar geleden ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
absoluut
maar vroeger als student kon ik echt tot 12 uur of zo slapen. dat zou ik wel weer es willen
the evil eye of LLquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:08 schreef Ladylike het volgende:
Flikker toch allemaal op met jullie kutbrieven.
Wat ben ik nou?
vrijdagen
echt waar, gewoon 2 banen tegelijk moeten doen (eigenlijk 3) en dan gaan ze klagen als ik iets niet binnen 1 minuut aanlever...
eerste keer dat mn baas me boos heeft gezien
en hij druipte ook meteen af
dus als jij om 7 uur naar bed gaat en je bent erom half 9 eral weer uit noem jij dat uitslapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee dat maakt niet uit.
ligt eraan hoe lang de kinderen slapen.
Ik was aan het schelden op de printer (die dan natuurlijk ook weer een of andere lullige kutstoring heeft)quote:
hehehe weet je zeker dat hij je baas is en niet andersomquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was aan het schelden op de printer (die dan natuurlijk ook weer een of andere lullige kutstoring heeft)
Hij riep: Inge?!?
Dus ik:
wat?
hij: laat maar
Hij zeurt, Dir moet me hebben, zoon van de dir, telefoon gaat, printer piept...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
hehehe weet je zeker dat hij je baas is en niet andersom
en bovendien hij kan zelf ook wel es wat doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij zeurt, Dir moet me hebben, zoon van de dir, telefoon gaat, printer piept...
Dan niet komen zeiken of ik een kopietje voor je wil maken, dan flip ik...
daar heb ik geen management-ass. opleiding voor gevolgd
Oh hij heeft het beredruk hoor, daar niet van...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
en bovendien hij kan zelf ook wel es wat doen
de blik van een vrouw niks is zo dodelijk als datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh hij heeft het beredruk hoor, daar niet van...
maar ik ook.
gelukkig zag hij het aan mn blik
whehehe ik zie het helemaal voor mequote:
en wat ga je eten?quote:
Chickenburgerquote:
mwah ben er niet zo dol opquote:
lunch ze schatquote:
eet smakelijkquote:
ehm... ja. eigenlijk welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus als jij om 7 uur naar bed gaat en je bent erom half 9 eral weer uit noem jij dat uitslapen
dan nog maar een keerquote:
whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... ja. eigenlijk wel![]()
dan is het kinderen aankleden en voor de tv zetten. en dan weer terug
met flink wat knoflooksaus eropquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb vanmiddag maar eens een maleduck gedaan![]()
turksepizza
ik ruik mezelf gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met flink wat knoflooksaus erop
whehehequote:
ramen open dusquote:
pardon?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
zak in de stront met je gratis klantenservice nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ah, is dat die stank hierquote:
20 minuten wachtenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
of ik een kauwgommetje wil![]()
![]()
pepermuntje?
![]()
wil je dan misschien een....wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
aargh dat is zo frustrerendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
20 minuten wachtenen dan krijg je zo'n muts die dood leuk zegt sorry meneer daar kan ik u niet meehelpen en wie dat wel kan weet ik niet
![]()
wie moet ik dan bellen achterlijke teringkut
Uhquote:
zeg dat welquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
20 minuten wachtenen dan krijg je zo'n muts die dood leuk zegt sorry meneer daar kan ik u niet meehelpen en wie dat wel kan weet ik niet
![]()
wie moet ik dan bellen achterlijke teringkut
je bent Ge-Pheno-edquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg dat wel![]()
ik heb vandaag geen zin en tijd om de hele dag weer te gaan zitten wachten op een koerier die gister hier zou komen
quote:
zeg dat welquote:
hij heeft me gedjinzstquote:
Immer. Alleen jammer dat ik, nadat ik mijn vrouw afgezet had, de brug lopend over moest. In de regenquote:
Word je hard nat vanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Alleen jammer dat ik, nadat ik mijn vrouw afgezet had, de brug lopend over moest. In de regen
Moet je nou alles verklappen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat geeft niet, doet Ll ook wel eens
Mijn modeltrein is er nog steeds niet. Dat ligt al een ruime week op Schipholquote:
Oh, meestal word ik hard en de vrouw flink natquote:
oh fuck it Ph, nou geef je me een MI over sex in de regenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, meestal word ik hard en de vrouw flink nat
en daarna een longontsteking oplopenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck it Ph, nou geef je me een MI over sex in de regen
Immer geil. Zo ook in het bos.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat schiet ook lekker opquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn modeltrein is er nog steeds niet. Dat ligt al een ruime week op Schiphol
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pas op met mierennestenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
we hebben eindelijk info![]()
![]()
![]()
-meneer de modem komt via de post bij u![]()
u krijgt ook nog een schrijven wanneer de aansluiting het gaat doen en daar staan ook uw inloggegevens in![]()
- perfect en wanneer gaat die zooi komen?
-sorry meneer wanneer de brief en de modem wordt verstuurd weet ik niet![]()
-ik heb dinsdag alles getekend en daar werd me gezegd dat donderdag de spullen bij mij zouden zijin?
-daar kunnen wij niks aan doen meneer dat ligt aan de post![]()
wtfschuif de schuld maar naar iemand anders toe
Niet met -10 natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
en daarna een longontsteking oplopen
quote:
Niet bepaald. <-- hier, weer een MI, ik zei 'palen'.quote:
In belgie zijn de muggen pas echt een gevaarquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet bepaald. <-- hier, weer een MI, ik zei 'palen'.
hier is ook alles aanwezigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
heb je iets te doen? het regent hier, vast ook wel ergens in een bos
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In belgie zijn de muggen pas echt een gevaar
Ph, we kunnen sexen in GF zijn achtertuinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is ook alles aanwezig![]()
![]()
![]()
dan moet je ze ff uitzettenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:41 schreef Pheno het volgende:
Ja, en dan weer op die webcamkanalen terechtkomen
quote:
of zet sprinklers aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
shit de regen is hier weg![]()
ik sproei wel met de tuinslang
Ik leen wel een brandweerwagenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
shit de regen is hier weg![]()
ik sproei wel met de tuinslang voor LL
mag ik dan de sirene en de lampen aandoenquote:
komt het kind in je weer naar bovenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag ik dan de sirene en de lampen aandoen
van mij wel, betaal jij de boetes?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag ik dan de sirene en de lampen aandoen
Dit zeg ik al jaren tegen JF, gelukkig gelooft hij datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
Vrouwtjes met veel partners kunnen uitsterving voorkomen
dus neuken maar mannen, goed voor de soort
echt welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt het kind in je weer naar boven
welke boetesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van mij wel, betaal jij de boetes?
Ik zal GF langssturen om te dweilenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was dat blonde wijf dat die brancarddrager aan het testen isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel
[..]
welke boetes![]()
ik was dat niet meneer de agent
Gelukkig is hier tapijt, dat trekt wel inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal GF langssturen om te dweilen.
whehehe vroegah wat wil je wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel
[..]
welke boetes![]()
ik was dat niet meneer de agent
Jij hebt die nieuwe versie van de fok.rar nog niet gezien?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je ze ff uitzetten
en hoezo WEER![]()
daarom is onze zaak ook druk bezochtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
Vrouwtjes met veel partners kunnen uitsterving voorkomen
dus neuken maar mannen, goed voor de soort
hij niet alleenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit zeg ik al jaren tegen JF, gelukkig gelooft hij dat
samen met die pinguinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat was dat blonde wijf dat die brancarddrager aan het testen is![]()
quote:[..]
Gelukkig is hier tapijt, dat trekt wel in
ik wilde geen brandweerman wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe vroegah wat wil je worden
brandweerman want dan mag ik met de sirenes spelen
ben wel es benieuwd wat er van de klas terecht is gekomen
is deel 3 ook al uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt die nieuwe versie van de fok.rar nog niet gezien?
dat nooit neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wilde geen brandweerman worden![]()
ik ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat nooit nee
ben blij met wat ik nu doe
boeit niet, in mei ben ik hier toch wegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
samen met die pinguin
[..]
![]()
die lucht krijg je er nooit meer uit
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
boeit niet, in mei ben ik hier toch weg
Ik wilde vroeger het leger in
totdat een vriend zei: jah joh, doen, ik voorspel een massaverkrachting op de eerste avond
Nja nu...quote:
maar je bent afgekeurd begrijp ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde vroeger het leger in
totdat een vriend zei: jah joh, doen, ik voorspel een massaverkrachting op de eerste avond
Yeah right, Ph. met een andere vrouwquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
samen met die pinguin
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |