eet smakelijkquote:
ehm... ja. eigenlijk welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus als jij om 7 uur naar bed gaat en je bent erom half 9 eral weer uit noem jij dat uitslapen
dan nog maar een keerquote:
whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... ja. eigenlijk wel![]()
dan is het kinderen aankleden en voor de tv zetten. en dan weer terug
met flink wat knoflooksaus eropquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb vanmiddag maar eens een maleduck gedaan![]()
turksepizza
ik ruik mezelf gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met flink wat knoflooksaus erop
whehehequote:
ramen open dusquote:
pardon?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
zak in de stront met je gratis klantenservice nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ah, is dat die stank hierquote:
20 minuten wachtenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:01 schreef wel.o.k het volgende:
of ik een kauwgommetje wil![]()
![]()
pepermuntje?
![]()
wil je dan misschien een....wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
aargh dat is zo frustrerendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
20 minuten wachtenen dan krijg je zo'n muts die dood leuk zegt sorry meneer daar kan ik u niet meehelpen en wie dat wel kan weet ik niet
![]()
wie moet ik dan bellen achterlijke teringkut
Uhquote:
zeg dat welquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
20 minuten wachtenen dan krijg je zo'n muts die dood leuk zegt sorry meneer daar kan ik u niet meehelpen en wie dat wel kan weet ik niet
![]()
wie moet ik dan bellen achterlijke teringkut
je bent Ge-Pheno-edquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zeg dat wel![]()
ik heb vandaag geen zin en tijd om de hele dag weer te gaan zitten wachten op een koerier die gister hier zou komen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |