en nou weer aan het werkenstuderenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:52 schreef Aarti het volgende:
Alles goed?
Hier wel, ik had een vrije ochtend
oef dat is best lang danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
valt wel mee, ik was om half 9 wakker!
maar wel lekker beetje rondgehangen en zo, heerlijk!
En zometeen naar de uni, college tot half zes
half negen is echt wel uitslapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
valt wel mee, ik was om half 9 wakker!
maar wel lekker beetje rondgehangen en zo, heerlijk!
En zometeen naar de uni, college tot half zes
ligt eraan hoe laat je in bed ligtquote:
absoluutquote:
bij lange na nietquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe laat je in bed ligt
dat is wel een paar jaar geleden ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
absoluut
maar vroeger als student kon ik echt tot 12 uur of zo slapen. dat zou ik wel weer es willen
the evil eye of LLquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:08 schreef Ladylike het volgende:
Flikker toch allemaal op met jullie kutbrieven.
Wat ben ik nou?
vrijdagen
echt waar, gewoon 2 banen tegelijk moeten doen (eigenlijk 3) en dan gaan ze klagen als ik iets niet binnen 1 minuut aanlever...
eerste keer dat mn baas me boos heeft gezien
en hij druipte ook meteen af
dus als jij om 7 uur naar bed gaat en je bent erom half 9 eral weer uit noem jij dat uitslapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee dat maakt niet uit.
ligt eraan hoe lang de kinderen slapen.
Ik was aan het schelden op de printer (die dan natuurlijk ook weer een of andere lullige kutstoring heeft)quote:
hehehe weet je zeker dat hij je baas is en niet andersomquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik was aan het schelden op de printer (die dan natuurlijk ook weer een of andere lullige kutstoring heeft)
Hij riep: Inge?!?
Dus ik:
wat?
hij: laat maar
Hij zeurt, Dir moet me hebben, zoon van de dir, telefoon gaat, printer piept...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
hehehe weet je zeker dat hij je baas is en niet andersom
en bovendien hij kan zelf ook wel es wat doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij zeurt, Dir moet me hebben, zoon van de dir, telefoon gaat, printer piept...
Dan niet komen zeiken of ik een kopietje voor je wil maken, dan flip ik...
daar heb ik geen management-ass. opleiding voor gevolgd
Oh hij heeft het beredruk hoor, daar niet van...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
en bovendien hij kan zelf ook wel es wat doen
de blik van een vrouw niks is zo dodelijk als datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh hij heeft het beredruk hoor, daar niet van...
maar ik ook.
gelukkig zag hij het aan mn blik
whehehe ik zie het helemaal voor mequote:
en wat ga je eten?quote:
Chickenburgerquote:
mwah ben er niet zo dol opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |