Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wel hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik voel de liefde door de TTPinguins
zonder wie?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef JortK het volgende:
Jol: "Zonder Suárez konden we Juventus geen pijn doen"
Juventus is een voetbalclub, zo ver kom ik nog.quote:
1 op de 3 nederlanders wilde(rs) (hihi) niet door het vorige kabinet geregeerd worden, trokken ze zich ook geen fuck van aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:22 schreef JortK het volgende:
Of dit dan: 'Een op drie ambtenaren wil niet voor PVV werken'
Alsof ze straks een keus hebben
Ik had het er gisteren nog over dat ik nog nooit iemand gekozen heb om wraak te nemen op de tegenstanders van die persoon, maar ik begin zelfs te neigen om PVV te stemmen, puur om een punt te maken dat ik vind dat het op de manier waarop het nu gaat niet kan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
Politiek, alsof ze nog voor de kiezers zitten
Mijn mede ADO hooligans mochten er niet heenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Juventus is een voetbalclub, zo ver kom ik nog.
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:32 schreef Pheno het volgende:
Ik stem VVD zoals het er nu naar uit ziet.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had het er gisteren nog over dat ik nog nooit iemand gekozen heb om wraak te nemen op de tegenstanders van die persoon, maar ik begin zelfs te neigen om PVV te stemmen, puur om een punt te maken dat ik vind dat het op de manier waarop het nu gaat niet kan.
Dat ik dan racist moet worden neem ik zelfs voor lief
echt, zo dom was ik nooit (stemmen uit wraak is nog dommer dan niet stemmen) maar ik ben zo gefrustreerd mbt politiek he
we gaan weer mooie verhalen verzinnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
Politiek, alsof ze nog voor de kiezers zitten
checkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:32 schreef Pheno het volgende:
Ik stem VVD zoals het er nu naar uit ziet.
Wacht maar als het rekeningrijden komt, dan ben je zo weer de sjaakquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
Wilders vind ik te populair doen. Weinig onderbouwing en hamert maar op het onderbuikgevoel wat er heerst bij de wat kortzichtige mensen. Rita vind ik niets, PvdA zal ik nooit wat vinden en CDA, tja, 4 kabinetsperiodes niet eens kunnen uitzitten, 'nough said.
En ik rijd een Prius alleen voor het belastingsvoordeel, dus GL en dergelijke, nah
VVD is tegen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Wacht maar als het rekeningrijden komt, dan ben je zo weer de sjaak
Die straks vinden dat Nederlanders weer terug moeten naar hun geboorteland, om zo God te dienen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Politiek? Ik stem CU voor jullie, mijn beste medelanders. Daar heb ik graag een ritje ambassade voor over binnenkort
Het is eng, het is nieuw, dus demoniseren die hap. De vorige keer was Melkert (quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:31 schreef JortK het volgende:
Vanwaar die associatie PVV en racisme?
Zeiden we dat bij de LPF ook?
Bang dat de moslims bij jou wraak gaan nemen op je?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is eng, het is nieuw, dus demoniseren die hap. De vorige keer was Melkert () de schuldige, nu komt het ook gewoon weer van dezelfde kant. Ik vind echter Wilders een gevaar voor Nederland, i.t.t. toen toentertijd Fortuyn.
Tegen riante reiskosten, verblijfskosten, gevarentoeslag, procentuele Marokkanen-opslag, zakgeld om Nederlandsche waar te kopen en een persoonlijke beveiliger kom ik graag eventjes terug om Nederland weer op het juiste spoor te zetten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die straks vinden dat Nederlanders weer terug moeten naar hun geboorteland, om zo God te dienen.
Nah, God regelt het allemaal voor je.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tegen riante reiskosten, verblijfskosten, gevarentoeslag, procentuele Marokkanen-opslag, zakgeld om Nederlandsche waar te kopen en een persoonlijke beveiliger kom ik graag eventjes terug om Nederland weer op het juiste spoor te zetten.
daar hebben we fles al voorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tegen riante reiskosten, verblijfskosten, gevarentoeslag, procentuele Marokkanen-opslag, zakgeld om Nederlandsche waar te kopen en een persoonlijke beveiliger kom ik graag eventjes terug om Nederland weer op het juiste spoor te zetten.
De moslims om mij heen hebben gemiddels meer verstand in hun harses dan dat moslim-volk wat er in Nederland de sfeer verpest. Niet omdat de moslim zijn, maar vanwege hun achtergrond. Dus nee, echt bang ben ik niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bang dat de moslims bij jou wraak gaan nemen op je?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, God regelt het allemaal voor je.
Da's mooi, dan blijf ik hier.quote:
Wat demoniserend. Ik ken genoeg moslims die prima normaal zijn, maar goed. Kleine groep die het verpest voor een grote groep. EN breder in de media wordt uitgemeten, want autochtonen die dingen mollen mag wel normaal gevonden worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De moslims om mij heen hebben gemiddels meer verstand in hun harses dan dat moslim-volk wat er in Nederland de sfeer verpest. Niet omdat de moslim zijn, maar vanwege hun achtergrond.
Ja!quote:
Vooral dat laatste! In Zwolle is de autochtone jeugd een groter probleem dan de allochtone jeugd, maar daar hoor je niemand overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat demoniserend. Ik ken genoeg moslims die prima normaal zijn, maar goed. Kleine groep die het verpest voor een grote groep. EN breder in de media wordt uitgemeten, want autochtonen die dingen mollen mag wel normaal gevonden worden.
gemiddeld he. alles in gemiddelden, al discrimineert men er hier op los, ben ik van de gemiddelden uit de polder.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat demoniserend. Ik ken genoeg moslims die prima normaal zijn, maar goed. Kleine groep die het verpest voor een grote groep. EN breder in de media wordt uitgemeten, want autochtonen die dingen mollen mag wel normaal gevonden worden.
omdat hij simpelweg af en toe racistisch bezig isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:31 schreef JortK het volgende:
Vanwaar die associatie PVV en racisme?
Zeiden we dat bij de LPF ook?
en daar ben ik het dus ook mee eensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:37 schreef Pheno het volgende:
Wilders vind ik te populair doen. Weinig onderbouwing en hamert maar op het onderbuikgevoel wat er heerst bij de wat kortzichtige mensen. Rita vind ik niets, PvdA zal ik nooit wat vinden en CDA, tja, 4 kabinetsperiodes niet eens kunnen uitzitten, 'nough said.
En ik rijd een Prius alleen voor het belastingsvoordeel, dus GL en dergelijke, nah
die kan je niet uitzetten dus dat scoort niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, een lichtpuntje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral dat laatste! In Zwolle is de autochtone jeugd een groter probleem dan de allochtone jeugd, maar daar hoor je niemand over
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die kan je niet uitzetten dus dat scoort niet.
Ik heb zo'n medelijden met zijn vrouw, die in principe ook onder de allochtonen valtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat hij simpelweg af en toe racistisch bezig is
beetje alles over 1 kam idee
[..]
en daar ben ik het dus ook mee eens
Ik twijfel nog wel even
vast welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medelijden met zijn vrouw, die in principe ook onder de allochtonen valtArme vrouw, ik hoop dat Wilders haar nog wel liefde geeft
Vind je?quote:
quote:
Niet alleen in zwolle.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral dat laatste! In Zwolle is de autochtone jeugd een groter probleem dan de allochtone jeugd, maar daar hoor je niemand over
Nee, maar van Zwolle weet ik hetquote:
in principe ja..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medelijden met zijn vrouw, die in principe ook onder de allochtonen valtArme vrouw, ik hoop dat Wilders haar nog wel liefde geeft
Nee, ze is een allochtoon, alleen een Westerse allochtoon. Zie de statistieken van het CBSquote:
Immerquote:
Klopt, hier in Indonesie ook alleen maar autochtone jeugd, daarom discrimineert men hier op geloof, ras, huidskleur en taal om onderscheid te maken tussen groepen.quote:
Gierquote:
Doe eens een before en after foto van de jaarlijkse knipbeurt!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens de stad in. Even het jaarlijkse bezoek aan de kapper. En meel kopen, anders kan ik weinig brood bakken dit weekend
ja hoor ben net wakkerquote:
Lekker hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Nog 1 nachtje slapen en ik heb een auto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ik kan het nog steeds niet geloven
Lekkerquote:
Dat ben ik met je eens hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
gek he, dat in nederland ook de nederlanders herrie schoppen
ja sorrie mensen, niet dat de autochtoon dit van mij mag, maar daarvoor hebben we de rechtstaat
ik vind, en dat is echt al jaaaaaaaaaaaren mijn mening, dat als je asiel hebt aangevraagd en enorm veel voorzieningen van een land krijgt, je jezelf moet gedragen. Doe je dat niet, dan heb je imo schijt aan de gastvrijheid en toon je geen dankbaarheid. Weg ermee, sorrie, ik heb er genoeg van
uiteraard geldt dit niet voor alle gekleurde mensen (die door kortzichtige mensen allemaal buitenlanders genoemd worden) en zeker niet voor mensen die zich gedragen. welke kleur dan ook
Ja!quote:
wilders is zelf bijna allochtoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verkiezingsposters in talen anders dan Nederlands is iets wat mij opviel de afgelopen weken. Gekker moet het niet worden met die multikul, en dan ook nog onder het mom van 'incident'. Incident mijn aars...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
ja sorrie mensen, niet dat de autochtoon dit van mij mag, maar daarvoor hebben we de rechtstaat
ik vind, en dat is echt al jaaaaaaaaaaaren mijn mening, dat als je asiel hebt aangevraagd en enorm veel voorzieningen van een land krijgt, je jezelf moet gedragen. Doe je dat niet, dan heb je imo schijt aan de gastvrijheid en toon je geen dankbaarheid. Weg ermee, sorrie, ik heb er genoeg van
uiteraard geldt dit niet voor alle gekleurde mensen (die door kortzichtige mensen allemaal buitenlanders genoemd worden) en zeker niet voor mensen die zich gedragen. welke kleur dan ook
Neh, dat vind ik andersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wilders is zelf bijna allochtoon
PVV-leider Geert Wilders is van Indische afkomst
aah ik werd wakker door fluitende vogels die hier op het dak staanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
I'm okay.. alleen nog steeds zo moe... Werd vanochtend asociaal vroeg gewekt door kabaal buiten
Nederlands-Indie was Nederlands grondgebied, dus ben je geen allochtoon als je daar vandaan komt, of er vanaf stamt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wilders is zelf bijna allochtoon
PVV-leider Geert Wilders is van Indische afkomst
De laatste keer dat ik je zag zat er weinig haar opquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens de stad in. Even het jaarlijkse bezoek aan de kapper. En meel kopen, anders kan ik weinig brood bakken dit weekend
en hoe zit dat dan met suriname en de antillen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nederlands-Indie was Nederlands grondgebied, dus ben je geen allochtoon als je daar vandaan komt, of er vanaf stamt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
same story toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en hoe zit dat dan met suriname en de antillen?
Dat zou wel kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef JortK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je zag zat er weinig haar op
Gedeeltelijk eens. Al vind ik de straffen van dezelfde rechtstaat erg matig. Processen lijken meer om vormfouten te gaan dan om het daadwerkelijke misdrijf. Gooi er maar een puntensysteem in three times, you're out. Dag, shukran en tot zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Ladylike het volgende:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 25-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 074 Giertje
02. 062 goldfinger1963
03. 051 Pheno
04. 047 Ladylike
05. 032 wel.o.k
06. 031 Fha
07. 020 marcb1974
08. 019 Marijkezwolle
09. 018 indahnesia.com
10. 018 friemelaar
11. 017 Dr_Flash
12. 016 Aarti
13. 008 MPG
14. 006 DaMart
15. 005 --Tweety--
16. 002 Symphonic
17. 002 BrandX
18. 002 OA
19. 001 Pien85
De titel is van vandaag .quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie gaven gister de pinguins Koffie & Thee
[..]
HELEMAAL mee eensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Al vind ik de straffen van dezelfde rechtstaat erg matig. Processen lijken meer om vormfouten te gaan dan om het daadwerkelijke misdrijf. Gooi er maar een puntensysteem in three times, you're out. Dag, shukran en tot zien
Voor autochtonen moeten er bij herhalingen (dus ook dmv puntensysteem) zwaardere straffen komen. Doei, ga maar wat langer brommen. En nee, je krijgt geen uitkering ondertussen. Jammer dan, slapend sparen doe je maar ergens anders
stel je je nog even snel verkiesbaar dan?quote:
Mogguh lieverdquote:
damn dasseh aardig watquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
wie gaven gister de pinguins Koffie & Thee
[..]
en wat zijn je speerpunten in je campagne?quote:
Vul de bukkake beker van gf maar, voor dit weekend.quote:
okee latersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:21 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu ga ik. Vrouw is klaar om weggebracht te worden naar het station.
Job well donequote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:21 schreef Pheno het volgende:
beterschapquote:
quote:
Symquote:
phenoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:21 schreef Pheno het volgende:
heey GFquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Sym
beterschap kerel
[..]
pheno
heey aartiquote:
oew lekker heb je mooi kunnen uitslapenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:52 schreef Aarti het volgende:
Alles goed?
Hier wel, ik had een vrije ochtend
aartiquote:
giertjequote:
valt wel mee, ik was om half 9 wakker!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew lekker heb je mooi kunnen uitslapen
ja hoor hier is alles goed
en daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |