jij ziet ook overal de positieve punten hequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Ticootje het volgende:
nou... volgens mij zou het weer gaan sneeuwen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Mooi! eh, ik wil alleen wel graag wat lenteweer er ook bij. Kan dat?![]()
Ik heb een mafkees gebaard![]()
Gister zoon geknipt en dat is best moeilijk, die hoogblonde steile haren. Dus ik keek net even of het wel recht was. maakt ie een beweging met twee handen op z'n hoofd of ie een pruik rechtzet en zegt daarbij: zo beter?
![]()
![]()
Nog geen 6 jaar, en nu al bedorven.
Ik werd vanochtend wakker van de deurbelquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:14 schreef Groofsken het volgende:
Ik werd vanochtend wakker door met zingende vogeltjes buiten...
Ik van een smekkende zoon (honger!) en een zingende dochter (5.30uur: te vroeg!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:15 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker van de deurbel
ik alleen te vroegquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:17 schreef Estrys het volgende:
Ik werd vanochtend wakkermet een wijsje in mijn hoofd
Ach, zolang je kunt FOK!kenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:10 schreef Chell het volgende:
Ik zit me te vervelen op m'n werk. Mijn VPN is er uit geknald en nu kan ik niks meer doen
Zie je het voor jequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoor soms vogeltjes al in de bomen! Zo heerlijk!
Heb je geen haakwerkje bij je Chell?
En ik ga zo even buiten een frisse neus halen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef moussy het volgende:
Ik werd om 6:45 wakker van de wekker, wat een kut geluid is het ook
Ben ik een keer niet in A tussen de middag....quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:25 schreef MeNicole2 het volgende:
Gisteren was Wouter Bos hier in het centrum om een toespraak te houden. Komt er zo'n verslaafd uitziend mens naar me toe en vraagt waarom er toch zoveel camera's enzo zijn. Dus ik vertel dat Wouter Bos er is. "Wie? Wouter Bos? Wies dat dah? Is dan bekende dan? Ist een aktuur?" Ja mevrouw dat die hele sexy man wat in heel veel bekende films speeltJe moest der zien lopen
Die is stoerquote:
Tess ook niet. De zwemtijden hier zijn precies de tijden dat Tess eet. Misschien gaan we morgenochtend met z'n 4-en zwemmen. Voorheen ging ik met Amber bijna elke week.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn al zo vreselijk lang niet wezen zwemmen. Het komt gewoon steeds niet uit.
Oscar is zelfs nog nooit in een zwembad geweest.
Als dat zo is hebben we een duo-deja-vu. Of gezamelijke gekte.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Wacht eens.... heb ik dit zwembroekenverhaal inclusief plaatje niet al eens eerder gelezen of word ik nou gek?!?
Die broek is inderdaad al eerder voorbij gekomen en dat verhaal ook....quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Wacht eens.... heb ik dit zwembroekenverhaal inclusief plaatje niet al eens eerder gelezen of word ik nou gek?!?
Dat laatste is in mijn geval niet onwaarschijnlijk, maar gelukkig is het mysterie inmiddels opgehelderd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als dat zo is hebben we een duo-deja-vu. Of gezamelijke gekte.
hahahahaha, nou ja, fijn toch?!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat laatste is in mijn geval niet onwaarschijnlijk, maar gelukkig is het mysterie inmiddels opgehelderd.Weet je Buuf, ik heb dat kookboek van Jamie Oliver ooit eens aan m'n man cadeau gedaan, járen geleden!! Ik had bij die titel het gevoel dat het me wel érg bekend voorkwam, en warempel, hij lag verstopt tussen een stapel kookboeken achter de broodtrommel!
Ik wou vandaag naar de kringloop, maar m'n man is met de auto weg (met Sterre schaatsen in Kardinge), dus dat komt er morgen denk ik van.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahaha, nou ja, fijn toch?!Is het met die andere nog gelukt?
ik keek even online voor een plaatje maar kan er geen een vinden. het heeft als ondertitel: wat u zelf bakt smaakt het lekkerst.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik wou vandaag naar de kringloop, maar m'n man is met de auto weg (met Sterre schaatsen in Kardinge), dus dat komt er morgen denk ik van.
lamequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat klinkt echt gezellig Spuug! Wij gaan zaterdag voor het eerst op bussafari. Even kijken of het handiger is vanaf het station te lopen of om op het vrijheidsplein over te stappen op lijn 6. en dan vanaf de Grote Markt lopen.
En we gaan kleren kopen. Voor het eerst sinds 10 jaar wil ie mee.Want ik koop echt stomme kleren.
dus.
Euh, is u niet nog wat jong voor puberen?![]()
Dusse dames met de leuke zwemshorts, geniet er nog maar even van, voor je het weet ben je lame.
PM me even je emailadres.... dan stuur ik hem door.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Diaan, ik ben wel geinteresseerd!
nee dat kan niet omdat de lijmwanden al staan of iets dergelijks aldus het bouwbedrijf. Maar we krijgen nu een gesprek rechtstreeks met de aannemer om te kijken wat we precies willen en of het (nog) kan. De uitbouw kon in ieder geval nog welquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:33 schreef leonieke het volgende:
En kan het plan niet gewijzigd worden, Estrys van dat tweede huis? Zodat je toch ramen tot op de grond zou kunnen hebben?
Komt vast goed metd ie nieuwe baanquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef mefke79 het volgende:
Tis heel simpel: ik moet bij mijn nieuwe werkgever nog even de arbeidsvoorwaarden doornemen komende vrijdag en dan tekenen. Maar dat is niet zo spannend, het is al voor een groot deel doorgesproken en er is gewoon een cao enzo.
Bij mijn huidige werkgever heb ik dus net aangegeven dat ik daar vrijdag vrij voor wil. En zodra ik mijn handtekening onder het nieuwe contract heb staan, lever ik de opzegbrief in. En dat moet allemaal vrijdag want dat is de laatste werkdag van februari.
Estrys, je zou kunnen kijken of het mogelijk is de ramen aan te passen, maar dat zal wel een vergunningskwestie zijn. De gemeente keurt dat meestal niet zomaar goed, van de andere kant, een projectontwikkelaar biedt soms ook dingen aan als een extra uitbouw enzo en daarvoor moet je ook een nieuwe bouwvergunning aanvragen en dat doet de bouwer dan voor je.
Uiteindelijk komt het allemaal wel goed!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
nee dat kan niet omdat de lijmwanden al staan of iets dergelijks aldus het bouwbedrijf. Maar we krijgen nu een gesprek rechtstreeks met de aannemer om te kijken wat we precies willen en of het (nog) kan. De uitbouw kon in ieder geval nog wel![]()
Ja Diaan, er is bij ons ALTIJD iets met dit soort dingen.![]()
Wat vreemd allemaal zeg...quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:44 schreef Estrys het volgende:
Ik vind het dan wel weer komisch eigenlijk. Ik heb maar even voor de zekerheid nagevraagd of we die andere nog wel in optie hebben, niet dat ze die ook al verkocht hebben of zo. Maar dat was niet.
Wat blijkt, van onze eerste voorkeur is de andere kant (2onder 1 kap) nog niet verkochtTerwijl die knuppel van de makelaar zei dat die WEL verkocht was. nou ja zegt ie dat is dus niet zo
De huizen zijn verdeeld in blokken 3 blokken van 2 en daarvan moeten er vier verkocht zijn voordat ze gaan bouwen. ook ivm het meer/minder werk wat ze achteraf niet kunnen doen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:52 schreef leonieke het volgende:
Oké, Mefke, nu is het helemaal duidelijkIk had niet door dat het gesprek in de voormiddag bij jouw volgende baas was.
Wat een raar gedoe allemaal, Estrys. En moet de andere kant echt al verkocht zijn? Mijn zus heeft ook een 2 onder 1 kap gekocht, maar hun huis stond er al volledig (ze woonde er zelfs al in) toen het tweede huis pas verkocht werd. Was wel traditionele bouw (dus geen houtskeletbouw ofzo), misschien dat dat een verschil maakt.
Maar de uitbouw die wel nog mogelijk is, is alvast goed nieuws
vanaf 55% mogen ze gaan bouwen en vanaf 75% moeten zequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Het is momenteel ook wel een algemene tendens in de bouw: 75% van de te bouwen objecten moet verkocht zijn. Dit ivm de grote financiële risico's voor de bouwbedrijven. Die hebben het (financieel) al erg moeilijk door de kredietcrisis en kunnen dat er niet bij hebben.
quote:
je loopt naar de winkel, koopt een pak homemadecookiedinges, 50 ml water erbij, knedenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:45 schreef mikoxx het volgende:
Oh lekker KD. Hoe maak je dieHet is toch algemeen bekend dat hier geen lekkere kookdingen mogen worden gepost, zonder recepten?
![]()
![]()
Mefke!![]()
Estryshet zit jullie niet mee he?
Das schrikkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:52 schreef Basboussa het volgende:
mijn kind klom net opeens bijna uit mijn playpen/box ding. Voeten afzetten tegen het gaas van de zijkant en klimmen maar... Mijn moeder zag het met mij op de webcam.
Niet meer even rustig naar het toilet dus, terwijl ze even in de box/playpen zit.
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:32 schreef Kleurdoos het volgende:
whiii ik heb american cookies (triple chocolate)in de oven en voor elin een bord vol fruit waar ze van kan snacken, vent de deur uit geschopt en girls night!!!!!
Ik doe rustigquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:02 schreef Fannie het volgende:
Free wat ben je nou toch allemaal aan het doen joh![]()
Doe eens rustiggggg!
De eerste dagen na de bevalling wel (wat veel bloed verloren) maar volgens mij nu niet meerquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef Basboussa het volgende:
Oh Freecell, gaat het wel goed met je? Ik bedoel, ben je duizelig ofzo? Wat wankel? He bah zeg, je avatarplaatje is wel mooi blauw, maar ik vind dat een vleeskleurig tintje je toch wat beter staat
Lekkere Elin!
Tijd voor eenquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik doe rustig![]()
Ik loop alleen overal tegen aan en val van de trap enzo.
Biefstukjes eten? Met veul bloed?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef freecell het volgende:
[..]
De eerste dagen na de bevalling wel (wat veel bloed verloren) maar volgens mij nu niet meer
Maar blijkbaar nog wel wat wankel. En mijn bekken is nog lang niet in orde.
Samenvatting: ik loop de komende week even niet meer met kinderen van de trap. Schrok me echt een rotje. 10 dagen is te jong om van de trap te flikkeren met je moeder.
* Basboussa staat nu bij Fannie op stoepquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef Fannie het volgende:
Traplopen Les 2:
Hou je vast aan de leuning, die zit er niet voor niks!![]()
* Fannie gaat nu ff Lamachun eten
Eet smakelijk! * Rewimo net terug is van de schnitzelboer met het hele stelquote:
Checkquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef Fannie het volgende:
Traplopen Les 2:
Hou je vast aan de leuning, die zit er niet voor niks!![]()
* Fannie gaat nu ff Lamachun eten
Is het je wel eens opgevallen dat er altijd jonge vitte mensen in dat soort reclames zitten?quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:05 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Tijd voor een
[ afbeelding ]?
Zonder geinen, ik vind het wel eng klinkenMet baby en al....
Hiero bitte!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:25 schreef Kimpossible het volgende:
Hoii!
Kopje thee met een koekje, anyone?
[ afbeelding ]
Lekker knarren in de scootmobielquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:27 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hiero bitte!
Ja, Freecell dat was me ook opgevallenIk ambieer eigenlijk ook wel zo'n carriere... Model voor senioren reclames..
Scootmobielrijden is inderdaad best vermakelijk! Een vriendin van moeders heeft reuma en dus zo'n ding.. Toen ik nog een vervelende puber was maakte haar dochter en ik weleens een ritje op dat ding! Lachen, gieren, brullen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker knarren in de scootmobiel
Whehquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:32 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Scootmobielrijden is inderdaad best vermakelijk! Een vriendin van moeders heeft reuma en dus zo'n ding.. Toen ik nog een vervelende puber was maakte haar dochter en ik weleens een ritje op dat ding! Lachen, gieren, brullen...
Ik heb nog een bordje pap hier... de dochter heeft genoeg gehad... Lekkerrrrrrrrrrrrrrr,,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:39 schreef Kimpossible het volgende:
't heb je gegeten dan KD?
Ik heb hongerrrrrr. Nog niet gegeten, niks voedzaams in huis en nu is vriendlief wat aan het brouwen.. Hoorde echter het woord 'bami' vallen, en als je me érgens niet blij mee maakt...
Het is wel voedzaamquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:39 schreef Kimpossible het volgende:
't heb je gegeten dan KD?
Ik heb hongerrrrrr. Nog niet gegeten, niks voedzaams in huis en nu is vriendlief wat aan het brouwen.. Hoorde echter het woord 'bami' vallen, en als je me érgens niet blij mee maakt...
Het probleem en de schande van niets in huis hebben.. hahaha. Lief wilde er haricot verts en kipfilet bij doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:40 schreef Fannie het volgende:
De Lamachun was lekkl![]()
Losse bami? Wasda?
Daar hoort toch een zooi groente enzo bij?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Het probleem en de schande van niets in huis hebben.. hahaha. Lief wilde er haricot verts en kipfilet bij doen
Nou ik heb niks gekocht, maar mijn moeder welquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:10 schreef YPPY het volgende:
Haha, jij ook al zoveel kopen bij de ikea Oxy, het is zo verslavend daar. Voor mijn portemonnee is het goed dat hij niet meer in de buurt zit.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]wij ook niet
nu moeten we echt een keer meeten hoor
ik heb gisteren lasagne gemaakt, alleen had ik ipv een italiaans groentepakket per ongeluk een nasi/bami pakket meegenomen en dus geen tijd meer om nieuw te halen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Fannie het volgende:
Dat wordt wel een aparte bami dan![]()
Wie weet is het verukkulluk
zaanstadquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ja, dat moet echt gebeuren.... je woont alleen een beetje ver weg of niet?
Pinq
Nee, nog niet. Het regende tussen de middag, dus heel snel even naar AH gelopen en toen weer snel terug naar mn werk. Vrijdag herkansing...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, al een appelpartjessnijder gekocht?
Pinqik heb al batterijen in de jekko gedaan
Dat is idd niet dichtbij, maar ik wil best weleens een dagje komen hoor... lijkt me wel gezellig. Mn opa is geboren in Zaandam en daar ook deels opgegroeid, lijkt me wel leuk om te zien een keer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zaanstad(om de hoek van de zaanse schans zo ongeveer)
oei! daar ben ik altijd bang voor met onze dekselquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet binnenkort toch ook maar eens naar de IKEA, ik heb een nieuwe hapjespan met deksel nodig. Ik heb de deksel laten vallen... in splinters uiteen op de grond.
dat ding is echt ideaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, al een appelpartjessnijder gekocht?
Het was voor het eerst in bijna 6 jaar, het gaat dus vaker goed dan mis.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oei! daar ben ik altijd bang voor met onze deksel
Ik heb trouwens ontzettend pijn in mn rechterheup al een dag of drie. Bij vlagen, net of er iets half uit de kom is geschoten. Soms zo erg dat de tranen in mn ogen springen. Echt, bah. Snel een afspraak maken bij de dok denk k want dit vind k niets. Ik liep vandaag net als toen k voor het eerst weer naar buiten ging na de bevalling
haha dat dan weer wel gelukkigquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was voor het eerst in bijna 6 jaar, het gaat dus vaker goed dan mis.
Balen van die heup. Heb je hem misschien overbelast?
ahw arm ding. Beterschap voor zn vinger danquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:31 schreef moussy het volgende:
Toch wel flink verbrand, hij wilde het pannetje op zn bord zetten, maar dat pannetje kiepte om en zo pakte hij met zn andere hand het pannetje, wijsvinger is aan de zijkant 1 dikke witte blaar
Maar goed, paracetamol er in, zalf en verbandjes en een rolletje snoep bij de benzinepomp (druivensuiker) en nu ligt hij in mijn bed te knorren.
Arme Cas...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:31 schreef moussy het volgende:
Toch wel flink verbrand, hij wilde het pannetje op zn bord zetten, maar dat pannetje kiepte om en zo pakte hij met zn andere hand het pannetje, wijsvinger is aan de zijkant 1 dikke witte blaar
Maar goed, paracetamol er in, zalf en verbandjes en een rolletje snoep bij de benzinepomp (druivensuiker) en nu ligt hij in mijn bed te knorren.
jawel daar waren wequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Arme Cas...Beterschap voor hem!!
Dus kapper is ook niet doorgegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Hmm vreemd dan... inderdaad maar even huisarts raadplegen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha dat dan weer wel gelukkig
Nee niet dat ik weet. Ik heb geen rare dingen gedaan, niet gesport, zelfs niet veel gelopen afgelopen week
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef moussy het volgende:
[..]
jawel daar waren weBij jou?? Foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Ja, rand/zijkant, ze wilde er ook nog allerlei enge tribal figuren in makenquote:
Ow oeps en je wilde het nog wel langer laten aan de zijkanten...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, rand/zijkant, ze wilde er ook nog allerlei enge tribal figuren in makenmaar toen was de 'dat flik je me noooooit meer!' al gevallen
ze mag zich eens op mn nek uitleven/oefenen, maar echt niet aan de zijkant en al heul geen tribals
Straks of morgen ff verven,w ant dat kwam er niet meer van, daarna foto
Mja, noh de lange 'bobpunten' zijn er nog wel, er is alleen flink gehakt in mn geschoren randquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow oeps en je wilde het nog wel langer laten aan de zijkanten...![]()
Okay, ben benieuwd!!
Kindernamen deel 67quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Kimpossible het volgende:
Gut mensen ben ik nou zo scheel, of is het namentopic kwijt?!
Kindernamen deel 67quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Kimpossible het volgende:
Gut mensen ben ik nou zo scheel, of is het namentopic kwijt?!
Gelukkig maar dan!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Mja, noh de lange 'bobpunten' zijn er nog wel, er is alleen flink gehakt in mn geschoren rand
Peet was niet in shock ik wel bijna dus het valt blijkbaar nog meequote:
jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
JaZal ik hem hier ook nog ff spammen, dan heb ik het hele internet gehad
Hou op schei uitquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Oh! Morgen is het al donderdag! 2 alweer, wat vliegt de tijd (cliché cliché maar ik schrik er toch van, alweer twéé!)
Wij waren zwanger in 2007 heequote:Op woensdag 24 februari 2010 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hou op schei uitIk moet er bijna van janken
That's no problem, babe!quote:
WOWWWWW wat een mooie taart!!quote:
Nee, inderdaad, en de NRC ook niet echt. Maar Trouw, Telegraaf en Parool en het Cultureel Persbureau waren fijn. Het is ervaringstheater en dat zie je enorm terug in de verschillende recensies. En ik vind het ook altijd erg grappig om te lezen hoe iedereen erg verschillende dingen ziet in hetzelfde.quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mooi, Oeke! Én handig, die url zal ik straks even op onze site plempen ter promotie.
Volkskrant was niet zo, hè? Sukkels.
Vakantie geloof ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:51 schreef lily het volgende:
Gefeliciteerd TF met jullie dochter
Waar is snoopy eigenlijk? Heb ik al even niet meer zien langskomen...
Sowieso beetje kort-dag met uitnodigen he?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:40 schreef moussy het volgende:
TF gefeliciteerd met je taartje
Toen ik gisteravond thuis kwam lag er een brief of ik morgen op sol. gesprek kan komen nav een brief van 16 sept 2009, ik weet niet eens meer om wat voor functie het gaat
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:40 schreef moussy het volgende:
TF gefeliciteerd met je taartje
Toen ik gisteravond thuis kwam lag er een brief of ik morgen op sol. gesprek kan komen nav een brief van 16 sept 2009, ik weet niet eens meer om wat voor functie het gaat
Alls bij elkaar zit er wel 10 uur aan werk inquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef mikoxx het volgende:
![]()
die taart: wow!!! Tjonge, petje af! Hoe lang heb je daarvoor in de keuken gestaan TF?
Ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef mikoxx het volgende:
deze diaanAls t goed is heb ik m morgen
Vond ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.Ik ben benieuwd hoe je hem vindt... evt. ga ik hem dan ook bestellen.
Handig! Kan ik ze tijdens het draaien lekker omhoog gooien, vinden die meiden vast prachtig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:28 schreef trui het volgende:
YPPY, handig toch? dan kun je de pannenkoeken bij jullie gewoon van de vloer / plafond eten.
Ja ik ben 2 en zeg neequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter wil niet slapen. En dat komt helemaal niet goed uit
Alleen begon ze daar al met anderhalf mee hoor, maar maakt niet uitquote:
Dat is altijd zo... altijd op de dagen dat het niet uitkomt, gaan ze anders dan normaal doen. Alsof ze het er om doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alleen begon ze daar al met anderhalf mee hoor, maar maakt niet uit
Het hele ritme is alleen zoek vandaag en dat werkt toch best door
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Vicky het volgende:
Oeh mous, wat grappig
waarom lopen artsen altijd uit?? Het spreekuur bij de orthopees loopt minimaal een half uur uit
Geen ideequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:16 schreef Linda2205 het volgende:
He bah huups, dat klinkt niet lekker. Hoe komt dat? Beterschap
Schoot al door mijn hoofd vanmorgen toen ik het las. Sterkte ermee! Een acute is meestal redelijk snel weer over gelukkig (in tegenstelling tot mijn inmiddels chronischequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:13 schreef huuphuup het volgende:
oh Vick irritant ja wachten daar.
TF ik hoop dat je gebakje het redt in alle gezelligheid enzo tot de bedtijd vanavond![]()
Ik kom net van de dokter vandaan. Slijmbeursontsteking in mn heup. Ik voel me net een bejaarde![]()
maar goed, pillen dr bij en als t goed is ben ik dan weer good to go.
Staat je goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:57 schreef moussy het volgende:
Ik heb de ongeverfde wel al geblondeerde randjes versie van mn haar op de feuteux gezet, het valt mee.. ik kan er mee levenvolgende week is de rand toch al tot standje 3 gegroeid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straks weg, tot de weer zwartgeverfde versie
haha dat was hier ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
Niet altijd hoor Rocka, afgelopen weekend was het echt prut en een half uurtje max ofzo, maar tussen 07.30 en 12.30 vanochtend had hij maar 20 minuutjes geslapen in de auto en dat is echt te weinig.
Mij ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:33 schreef Ticootje het volgende:
AAAAAAH... computers haten mij![]()
pfff..
Probeer ik ook, lukt niet altijd, en je post toch mee? En echt slow gaat het hier niet natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef RockabeIIa het volgende:
ik probeer telkens terug te lezen en sociaal te doen en dan komt er weer iets tussen... Sorry
Kom je zondag ook naar de haakmeet? Is bij Trui!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:39 schreef Saffier het volgende:
Oh BE, zoveel gehaast en (wéér, als ik me niet vergis??) voor niets maar nu wel lekker tijd over
Ik heb gister met en bij Vicky eindelijk haakgaren kunnen kopen, ik hoop heel hard vanavond weer aan de slag te kunnen, het is dat of vroeg naar bed...
Jen heeft ook al 2 dagen koorts...quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... kdv belde 16.45, Sasha was al een half uur non-stop aan het huilen. Aan de diarree... Hij heeft dus nu wat Oscar de afgelopen dagen had.Arm ding. Hij is echt heel zieligjes.
Ik wil me hier bij aansluitenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef RockabeIIa het volgende:
ik probeer telkens terug te lezen en sociaal te doen en dan komt er weer iets tussen... Sorry
Oh wat baal ik nuquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kom je zondag ook naar de haakmeet? Is bij Trui!
auquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef cattie het volgende:
Wat een gekwakkel hier. beterschap voor iedereen.
Ik sluit me aan in de rij. Vastzittende nekwervel, mijn fysio heeft hem weer in beweging gezet en daar was ik even goed beroerd van zeg. De wereld draaide, gratis kermis.
Even quoten, want dit is goed!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Saffier het volgende:
Maar hé, van 1 goede dag in de 2 weken naar 1 slechte dag in de 5 a 6 dagen... Ik doe het ervoor nu hoor
ik zeg: donkerblondquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef RockabeIIa het volgende:
en mannnnnn ik moet echt naar de kapper! Maar ik weet niet hoe ik het wil. Misschien eens een natuurlijkere kleur als dat ik de afgelopen 22 jaar gedaan hebJe ne sais pas!
Dat had ik een paar jaar terug met afritsbroeken. Maat 42 en nergens een broek te vinden die goed zat. Dat is zo stom.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Chell het volgende:
@BE: beterschap voor Sasha
Ik begin hier ondertussen lichtelijk wanhopig te worden van het fenomeen skikleding. Ik pas gewoon zowel bij V&D, Perry als Intersport NIET...en dan ook echt NIET in XL. Nou heb ik best een voorgevel, maar een jas maat XL waarvan ik de rits niet eens bij elkaar krijg, slaat nergens op...
Zwaar is dat hè, zo'n kinderverjaardag. Lekker op tijd naar bed!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een feest vandaag! Ik ben er helemaal gaar van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |