Kom je zondag ook naar de haakmeet? Is bij Trui!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:39 schreef Saffier het volgende:
Oh BE, zoveel gehaast en (wéér, als ik me niet vergis??) voor niets maar nu wel lekker tijd over
Ik heb gister met en bij Vicky eindelijk haakgaren kunnen kopen, ik hoop heel hard vanavond weer aan de slag te kunnen, het is dat of vroeg naar bed...
Jen heeft ook al 2 dagen koorts...quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... kdv belde 16.45, Sasha was al een half uur non-stop aan het huilen. Aan de diarree... Hij heeft dus nu wat Oscar de afgelopen dagen had.Arm ding. Hij is echt heel zieligjes.
Ik wil me hier bij aansluitenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:18 schreef RockabeIIa het volgende:
ik probeer telkens terug te lezen en sociaal te doen en dan komt er weer iets tussen... Sorry
Oh wat baal ik nuquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kom je zondag ook naar de haakmeet? Is bij Trui!
auquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:54 schreef cattie het volgende:
Wat een gekwakkel hier. beterschap voor iedereen.
Ik sluit me aan in de rij. Vastzittende nekwervel, mijn fysio heeft hem weer in beweging gezet en daar was ik even goed beroerd van zeg. De wereld draaide, gratis kermis.
Even quoten, want dit is goed!quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:34 schreef Saffier het volgende:
Maar hé, van 1 goede dag in de 2 weken naar 1 slechte dag in de 5 a 6 dagen... Ik doe het ervoor nu hoor
ik zeg: donkerblondquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:39 schreef RockabeIIa het volgende:
en mannnnnn ik moet echt naar de kapper! Maar ik weet niet hoe ik het wil. Misschien eens een natuurlijkere kleur als dat ik de afgelopen 22 jaar gedaan hebJe ne sais pas!
Dat had ik een paar jaar terug met afritsbroeken. Maat 42 en nergens een broek te vinden die goed zat. Dat is zo stom.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:57 schreef Chell het volgende:
@BE: beterschap voor Sasha
Ik begin hier ondertussen lichtelijk wanhopig te worden van het fenomeen skikleding. Ik pas gewoon zowel bij V&D, Perry als Intersport NIET...en dan ook echt NIET in XL. Nou heb ik best een voorgevel, maar een jas maat XL waarvan ik de rits niet eens bij elkaar krijg, slaat nergens op...
Zwaar is dat hè, zo'n kinderverjaardag. Lekker op tijd naar bed!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een feest vandaag! Ik ben er helemaal gaar van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |