Ik heb nog een bordje pap hier... de dochter heeft genoeg gehad... Lekkerrrrrrrrrrrrrrr,,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:39 schreef Kimpossible het volgende:
't heb je gegeten dan KD?
Ik heb hongerrrrrr. Nog niet gegeten, niks voedzaams in huis en nu is vriendlief wat aan het brouwen.. Hoorde echter het woord 'bami' vallen, en als je me érgens niet blij mee maakt...
Het is wel voedzaamquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:39 schreef Kimpossible het volgende:
't heb je gegeten dan KD?
Ik heb hongerrrrrr. Nog niet gegeten, niks voedzaams in huis en nu is vriendlief wat aan het brouwen.. Hoorde echter het woord 'bami' vallen, en als je me érgens niet blij mee maakt...
Het probleem en de schande van niets in huis hebben.. hahaha. Lief wilde er haricot verts en kipfilet bij doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 20:40 schreef Fannie het volgende:
De Lamachun was lekkl![]()
Losse bami? Wasda?
Daar hoort toch een zooi groente enzo bij?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:47 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Het probleem en de schande van niets in huis hebben.. hahaha. Lief wilde er haricot verts en kipfilet bij doen
Nou ik heb niks gekocht, maar mijn moeder welquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:10 schreef YPPY het volgende:
Haha, jij ook al zoveel kopen bij de ikea Oxy, het is zo verslavend daar. Voor mijn portemonnee is het goed dat hij niet meer in de buurt zit.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]wij ook niet
nu moeten we echt een keer meeten hoor
ik heb gisteren lasagne gemaakt, alleen had ik ipv een italiaans groentepakket per ongeluk een nasi/bami pakket meegenomen en dus geen tijd meer om nieuw te halen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:51 schreef Fannie het volgende:
Dat wordt wel een aparte bami dan![]()
Wie weet is het verukkulluk
zaanstadquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ja, dat moet echt gebeuren.... je woont alleen een beetje ver weg of niet?
Pinq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |