Nee, inderdaad, en de NRC ook niet echt. Maar Trouw, Telegraaf en Parool en het Cultureel Persbureau waren fijn. Het is ervaringstheater en dat zie je enorm terug in de verschillende recensies. En ik vind het ook altijd erg grappig om te lezen hoe iedereen erg verschillende dingen ziet in hetzelfde.quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mooi, Oeke! Én handig, die url zal ik straks even op onze site plempen ter promotie.
Volkskrant was niet zo, hè? Sukkels.
Vakantie geloof ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:51 schreef lily het volgende:
Gefeliciteerd TF met jullie dochter
Waar is snoopy eigenlijk? Heb ik al even niet meer zien langskomen...
Sowieso beetje kort-dag met uitnodigen he?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:40 schreef moussy het volgende:
TF gefeliciteerd met je taartje
Toen ik gisteravond thuis kwam lag er een brief of ik morgen op sol. gesprek kan komen nav een brief van 16 sept 2009, ik weet niet eens meer om wat voor functie het gaat
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:40 schreef moussy het volgende:
TF gefeliciteerd met je taartje
Toen ik gisteravond thuis kwam lag er een brief of ik morgen op sol. gesprek kan komen nav een brief van 16 sept 2009, ik weet niet eens meer om wat voor functie het gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |