abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:25:53 #51
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78394878
Oh Diaan, ik ben wel geinteresseerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_78394918
Ik woon hier nu al 6 jaar en kom er vandaag achter dat de droger en wasmachine best tegelijk aankunnen De vorige bewoners vertelden dat dat niet kon en ik heb dat eigenlijk altijd geloofd. Nu had ik ze net perongeluk tegelijk aan en dat wil dus wel gewoon
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78394926

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78394955
Effe illegaal vanaf het werk: Estrys hier ook dat broekje met bijbehorend petje (broekje zelfs 2 keer, had man erop uit gestuurd dat petje te kopen, ziet ie het broekje en koopt dat ook. Terwijl ik em verteld had dat ie het petje moest kopen omdat ik dat broekje besteld had...goed).

Maar de reden van illegaal vanaf het werk is ik heb zojuist mijn baas verteld dat ik vrijdagochtend vrij wil voor een arbeidsvoorwaardengesprek en dat ik dus vrijdagmiddag kom opzeggen
(en nu ga ik duimen voor alle anderen die zo graag een (nieuwe) baan willen)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78395080
Even helemaal niet mee, mefke, maar je wil eerst nog een gesprek en dan ga je in de namiddag jouw ontslag indienen?
pi_78395114
hmm het huis wat wij zouden gaan kopen blijkt (nog) niet te koop te zijn iets met de opschortende voorwaarden. Grappig dat de makelaar daar in een gesprek niks van weet.
Dus nu moeten we toch voor de andere optie die we hebben gaan en moeten we een consessie doen in de ramen aan de keukenzijde. Die waren in onze eerste voorkeur tot op de grond, in deze optie zijn het kleinere ramen. Maar ja anders moeten we misschien een jaar langer wachten, maar dat is niet bekend. Daar heb ik ook weinig trek in eigenlijk.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78395196
En kan het plan niet gewijzigd worden, Estrys van dat tweede huis? Zodat je toch ramen tot op de grond zou kunnen hebben?
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:33:57 #58
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78395197
Oh tegenvaller, Estrys!

Mefke begrijp jouw verhaal ook niet helemaal Maar gefeliciteerd (toch?)

En verder hallo!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:34:59 #59
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78395236
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Diaan, ik ben wel geinteresseerd!
PM me even je emailadres.... dan stuur ik hem door.

Mefke Wat gaaf zeg een nieuwe baan!!

Estrys, het zit jullie ook niet helemaal mee hè?
Make love, not war ☮
pi_78395278
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:33 schreef leonieke het volgende:
En kan het plan niet gewijzigd worden, Estrys van dat tweede huis? Zodat je toch ramen tot op de grond zou kunnen hebben?
nee dat kan niet omdat de lijmwanden al staan of iets dergelijks aldus het bouwbedrijf. Maar we krijgen nu een gesprek rechtstreeks met de aannemer om te kijken wat we precies willen en of het (nog) kan. De uitbouw kon in ieder geval nog wel

Ja Diaan, er is bij ons ALTIJD iets met dit soort dingen.
pi_78395370
Tis heel simpel: ik moet bij mijn nieuwe werkgever nog even de arbeidsvoorwaarden doornemen komende vrijdag en dan tekenen. Maar dat is niet zo spannend, het is al voor een groot deel doorgesproken en er is gewoon een cao enzo.
Bij mijn huidige werkgever heb ik dus net aangegeven dat ik daar vrijdag vrij voor wil. En zodra ik mijn handtekening onder het nieuwe contract heb staan, lever ik de opzegbrief in. En dat moet allemaal vrijdag want dat is de laatste werkdag van februari.

Estrys, je zou kunnen kijken of het mogelijk is de ramen aan te passen, maar dat zal wel een vergunningskwestie zijn. De gemeente keurt dat meestal niet zomaar goed, van de andere kant, een projectontwikkelaar biedt soms ook dingen aan als een extra uitbouw enzo en daarvoor moet je ook een nieuwe bouwvergunning aanvragen en dat doet de bouwer dan voor je.
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:38:10 #62
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_78395377
He wat jammer Estrys! Maar een jaar langer wachten lijkt me ook niks. Hopelijk levert dat gesprek met de aannemer nog iets op.
pi_78395422
O Estrys, het zit dus anders.
En lijmwanden kunnen gewoon aangepast hoor, dat is een kwestie van zagen (en van centjes).
pi_78395458
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef mefke79 het volgende:
Tis heel simpel: ik moet bij mijn nieuwe werkgever nog even de arbeidsvoorwaarden doornemen komende vrijdag en dan tekenen. Maar dat is niet zo spannend, het is al voor een groot deel doorgesproken en er is gewoon een cao enzo.
Bij mijn huidige werkgever heb ik dus net aangegeven dat ik daar vrijdag vrij voor wil. En zodra ik mijn handtekening onder het nieuwe contract heb staan, lever ik de opzegbrief in. En dat moet allemaal vrijdag want dat is de laatste werkdag van februari.

Estrys, je zou kunnen kijken of het mogelijk is de ramen aan te passen, maar dat zal wel een vergunningskwestie zijn. De gemeente keurt dat meestal niet zomaar goed, van de andere kant, een projectontwikkelaar biedt soms ook dingen aan als een extra uitbouw enzo en daarvoor moet je ook een nieuwe bouwvergunning aanvragen en dat doet de bouwer dan voor je.
Komt vast goed metd ie nieuwe baan

Het is geen vergunningskwestie. Het had dus te maken met de lijmwanden. Ik ben er niet in thuis. centjes zal het wel om te doen zijn.
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:40:53 #65
114177 Diaan73
pi_78395511
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:36 schreef Estrys het volgende:

[..]

nee dat kan niet omdat de lijmwanden al staan of iets dergelijks aldus het bouwbedrijf. Maar we krijgen nu een gesprek rechtstreeks met de aannemer om te kijken wat we precies willen en of het (nog) kan. De uitbouw kon in ieder geval nog wel

Ja Diaan, er is bij ons ALTIJD iets met dit soort dingen.
Uiteindelijk komt het allemaal wel goed!!

* Diaan73 hart onder de riem steekt bij Estrys
Make love, not war ☮
pi_78395700
Ik vind het dan wel weer komisch eigenlijk. Ik heb maar even voor de zekerheid nagevraagd of we die andere nog wel in optie hebben, niet dat ze die ook al verkocht hebben of zo. Maar dat was niet.
Wat blijkt, van onze eerste voorkeur is de andere kant (2onder 1 kap) nog niet verkocht Terwijl die knuppel van de makelaar zei dat die WEL verkocht was. nou ja zegt ie dat is dus niet zo
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:49:58 #67
114177 Diaan73
pi_78395916
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:44 schreef Estrys het volgende:
Ik vind het dan wel weer komisch eigenlijk. Ik heb maar even voor de zekerheid nagevraagd of we die andere nog wel in optie hebben, niet dat ze die ook al verkocht hebben of zo. Maar dat was niet.
Wat blijkt, van onze eerste voorkeur is de andere kant (2onder 1 kap) nog niet verkocht Terwijl die knuppel van de makelaar zei dat die WEL verkocht was. nou ja zegt ie dat is dus niet zo
Wat vreemd allemaal zeg...
Make love, not war ☮
pi_78396017
Oké, Mefke, nu is het helemaal duidelijk Ik had niet door dat het gesprek in de voormiddag bij jouw volgende baas was.

Wat een raar gedoe allemaal, Estrys. En moet de andere kant echt al verkocht zijn? Mijn zus heeft ook een 2 onder 1 kap gekocht, maar hun huis stond er al volledig (ze woonde er zelfs al in) toen het tweede huis pas verkocht werd. Was wel traditionele bouw (dus geen houtskeletbouw ofzo), misschien dat dat een verschil maakt.
Maar de uitbouw die wel nog mogelijk is, is alvast goed nieuws
pi_78396376
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:52 schreef leonieke het volgende:
Oké, Mefke, nu is het helemaal duidelijk Ik had niet door dat het gesprek in de voormiddag bij jouw volgende baas was.

Wat een raar gedoe allemaal, Estrys. En moet de andere kant echt al verkocht zijn? Mijn zus heeft ook een 2 onder 1 kap gekocht, maar hun huis stond er al volledig (ze woonde er zelfs al in) toen het tweede huis pas verkocht werd. Was wel traditionele bouw (dus geen houtskeletbouw ofzo), misschien dat dat een verschil maakt.
Maar de uitbouw die wel nog mogelijk is, is alvast goed nieuws
De huizen zijn verdeeld in blokken 3 blokken van 2 en daarvan moeten er vier verkocht zijn voordat ze gaan bouwen. ook ivm het meer/minder werk wat ze achteraf niet kunnen doen.
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:05:42 #70
114177 Diaan73
pi_78396556
Het is momenteel ook wel een algemene tendens in de bouw: 75% van de te bouwen objecten moet verkocht zijn. Dit ivm de grote financiële risico's voor de bouwbedrijven. Die hebben het (financieel) al erg moeilijk door de kredietcrisis en kunnen dat er niet bij hebben.
Make love, not war ☮
pi_78396735
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Het is momenteel ook wel een algemene tendens in de bouw: 75% van de te bouwen objecten moet verkocht zijn. Dit ivm de grote financiële risico's voor de bouwbedrijven. Die hebben het (financieel) al erg moeilijk door de kredietcrisis en kunnen dat er niet bij hebben.
vanaf 55% mogen ze gaan bouwen en vanaf 75% moeten ze
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:29:52 #72
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_78397606
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:37 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ga zo IEP zien in de bios!
Door een écht vervelende bui van mij, is het niet doorgegaan. We hebben uiteindelijk wel gewinkeld, maar niet meer naar de bios geweest.
Vrijdag 2e poging.

Morgen gaan we een dagje naar Duitsland.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_78397727
whiii ik heb american cookies (triple chocolate)in de oven en voor elin een bord vol fruit waar ze van kan snacken, vent de deur uit geschopt en girls night!!!!!
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:45:50 #74
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78398311
Oh lekker KD. Hoe maak je die Het is toch algemeen bekend dat hier geen lekkere kookdingen mogen worden gepost, zonder recepten?

Mefke!

Estrys het zit jullie niet mee he?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 24 februari 2010 @ 16:49:21 #75
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78398452
Muks zit hier onverwacht naast me
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')