't is vast de associatie met de fameuze Ritz-hotels?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:34 schreef innepin het volgende:
Draaijer, wat ik mij al tijden afvraag hè. Waarom in godesnaam die z bij Mauritz? Waarom niet gewoon Maurits? Ik krijg elke keer als ik die naam voorbij zie komen de neiging om Mauritzzzz te zeggen in mijn hoofd.
Ze zijn niet zo creatief.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat stom!
Ik weet van mn zusje dat ze heel graag Marijn(tje) wil voor een meisje. En ik zou dus echt nooit, zelfs al kreeg ik zes kinderen eerder dan zij, mn kind Marijn noemen. Gewoon omdat ik weet hoe graag zij haar dochter zo wil noemen.
och mn zusje vindt zoveel leuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:45 schreef innepin het volgende:
Meh wat stom Basboussa!
Huup, ik heb een vrouwelijke collega die zo heet en die heeft echt zo'n intense hekel aan haar naam![]()
Maar dat hoeft niets te betekenen voor je zus natuurlijk :p
Ja, wat past er nou bij Wolf? Beer en Arend zeker?quote:Op zondag 28 februari 2010 13:08 schreef bodpa09 het volgende:
Herkenbaar probleem Poppejans, ik vind het ook lastig om jongensnamen voor een eventuele tweede te verzinnen. Heb er wel een paar. Meisjesnamen vind ik nog moeilijker.
Ik ken ook een 'niet verkeerde Chiel' en die kent bijna iedereen wel denk ikquote:Op zondag 31 januari 2010 23:57 schreef Basboussa het volgende:
Ik ken een heule leuke Chiel... Lang, aantrekkelijk, sportief, intelligent... Terug op de lijst?
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ken ook een ' verkeerde Chiel' en die kent bijna iedereen wel denk ik![]()
[ afbeelding ]
Linus vind ik een leuke naam en ze hebben 'm tenminste goed geschreven, in tegenstelling tot Dafne (Daphne) en Freke (Freeke)...quote:Op zondag 28 februari 2010 19:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Gelezen op een geboortekaartje
Linus broertje van Dafne en Freke.
PM box staat open!!!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:05 schreef Orea het volgende:
We zijn er echt helemaal uit!De meisjesnaam komt niet voor in de lijst hier
en de jongensnaam ook niet.... (sja pas over 3 weken zijn we écht zeker van een meid, bij de 20 weken echo.. Mits ze het dan laat zien...) dus jongensnaam achter de hand is geen gek idee ;-)
Vind het zó leuk! Toen ik net mijn nichtje van 5 vroeg of ze nog leuke namen wist, noemde ze de naam die we onze dame gaan geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |