Met z'n overhemd nét een knoopje te ver open.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef m@x het volgende:
Niet Chiel kiezen! Chiel is een naam voor mannen met een enorme jaren '80 snor.
Leuke puzzel, ik maar denken: Roelan is toch geen naam?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Roeland kan niet, 1 letter eraf en zo heet mijn vriend (vind t al heel erg dat de 2e naam van mijn vriend op mijn lijst staat)
Wat ik ook grappig vind is dat de namen van mijn vader langskomen (klaas officieel, maar karel roepnaam, en naam van mijn schoonvader is ook al genoemd, willem).
Erik noemde mijn vriend al, maar vind ik niet zo leuk.
Job(maar vind lief ook nix)
Michiel vind ik ook een hele leuke naam!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:54 schreef Rewimo het volgende:
Mijn opa heette Chiel (eigenlijk Michiel), ik vind het een leuke naam
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:28 schreef Jore het volgende:
[..]
Leuke puzzel, ik maar denken: Roelan is toch geen naam?![]()
Stijnquote:Op zondag 31 januari 2010 20:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Uhmz ja, nja die is in een brainstormsessie erop gekomen.
Beetje alles wat we (een beetje) leuk vonden enzo. Maar is alweer afgekeurd![]()
Oh en Stijn staat nu wel op het lijstje, hij noemde m net zelf, terwijl hij daarvoor iedere keer zei dat ie t niet leuk vind... mannen
Dat doet me denken aan aan geslachtsziekte, ben even kwijt wat de juiste naam daarvan is. Maar je wordt erop getest als je zwanger bent..quote:Op maandag 1 februari 2010 09:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben weer een toppertje tegengekomen hoor! Luque
Wordt uitgesproken als Luuk. Schrijf dat verdorie dan ook zo
Lupus?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan aan geslachtsziekte, ben even kwijt wat de juiste naam daarvan is. Maar je wordt erop getest als je zwanger bent..
Nee, Lues...quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:12 schreef m@x het volgende:
Niet Chiel kiezen! Chiel is een naam voor mannen met een enorme jaren '80 snor.
Mooie namen!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:12 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik vind meerdere namen ook leuk. Onze beide kinderen hebben meerdere namen. Onze zoontje heeft er 2 en ons dochtertje heeft er 3. We zijn in verwachting van ons 3e kindje. Dus we zijn weer namen aan het verzinnenleuk leuk leuk
1) Mauritz, Nicolas
2) Rozemarijn, Josephine, Valérie
3) Zijn we nog niet over uit... wel erg leuk om over na te denken
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:15 schreef Basboussa het volgende:
Sietse en Wietse voor een tweeling... Hoezo kwik, kwek, kwak gevoel. En dan ook nog eeneiig.
Hier staat nog niets vast. Het zal vast weer een diepe naam met betekenis worden ofzo. Mohammed, Ahmad, Mustafa en Abdallah zijn ge-vetoed door mijn moeder. Maar met die namen heb ik ook niets. We wilden eerst graag Adam voor een jongetje, maar die hebben zijn zussen al gebruikt. We hebben dus nu 2 kleine Adams in de familie, en we gaan NOOIT meer mensen onze namen vantevoren vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |