Nee, nog niet. Het regende tussen de middag, dus heel snel even naar AH gelopen en toen weer snel terug naar mn werk. Vrijdag herkansing...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, al een appelpartjessnijder gekocht?
Pinqik heb al batterijen in de jekko gedaan
Dat is idd niet dichtbij, maar ik wil best weleens een dagje komen hoor... lijkt me wel gezellig. Mn opa is geboren in Zaandam en daar ook deels opgegroeid, lijkt me wel leuk om te zien een keer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zaanstad(om de hoek van de zaanse schans zo ongeveer)
oei! daar ben ik altijd bang voor met onze dekselquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet binnenkort toch ook maar eens naar de IKEA, ik heb een nieuwe hapjespan met deksel nodig. Ik heb de deksel laten vallen... in splinters uiteen op de grond.
dat ding is echt ideaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:14 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, al een appelpartjessnijder gekocht?
Het was voor het eerst in bijna 6 jaar, het gaat dus vaker goed dan mis.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oei! daar ben ik altijd bang voor met onze deksel
Ik heb trouwens ontzettend pijn in mn rechterheup al een dag of drie. Bij vlagen, net of er iets half uit de kom is geschoten. Soms zo erg dat de tranen in mn ogen springen. Echt, bah. Snel een afspraak maken bij de dok denk k want dit vind k niets. Ik liep vandaag net als toen k voor het eerst weer naar buiten ging na de bevalling
haha dat dan weer wel gelukkigquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was voor het eerst in bijna 6 jaar, het gaat dus vaker goed dan mis.
Balen van die heup. Heb je hem misschien overbelast?
ahw arm ding. Beterschap voor zn vinger danquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:31 schreef moussy het volgende:
Toch wel flink verbrand, hij wilde het pannetje op zn bord zetten, maar dat pannetje kiepte om en zo pakte hij met zn andere hand het pannetje, wijsvinger is aan de zijkant 1 dikke witte blaar
Maar goed, paracetamol er in, zalf en verbandjes en een rolletje snoep bij de benzinepomp (druivensuiker) en nu ligt hij in mijn bed te knorren.
Arme Cas...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:31 schreef moussy het volgende:
Toch wel flink verbrand, hij wilde het pannetje op zn bord zetten, maar dat pannetje kiepte om en zo pakte hij met zn andere hand het pannetje, wijsvinger is aan de zijkant 1 dikke witte blaar
Maar goed, paracetamol er in, zalf en verbandjes en een rolletje snoep bij de benzinepomp (druivensuiker) en nu ligt hij in mijn bed te knorren.
jawel daar waren wequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Arme Cas...Beterschap voor hem!!
Dus kapper is ook niet doorgegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Hmm vreemd dan... inderdaad maar even huisarts raadplegen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha dat dan weer wel gelukkig
Nee niet dat ik weet. Ik heb geen rare dingen gedaan, niet gesport, zelfs niet veel gelopen afgelopen week
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:34 schreef moussy het volgende:
[..]
jawel daar waren weBij jou?? Foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Ja, rand/zijkant, ze wilde er ook nog allerlei enge tribal figuren in makenquote:
Ow oeps en je wilde het nog wel langer laten aan de zijkanten...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, rand/zijkant, ze wilde er ook nog allerlei enge tribal figuren in makenmaar toen was de 'dat flik je me noooooit meer!' al gevallen
ze mag zich eens op mn nek uitleven/oefenen, maar echt niet aan de zijkant en al heul geen tribals
Straks of morgen ff verven,w ant dat kwam er niet meer van, daarna foto
Mja, noh de lange 'bobpunten' zijn er nog wel, er is alleen flink gehakt in mn geschoren randquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow oeps en je wilde het nog wel langer laten aan de zijkanten...![]()
Okay, ben benieuwd!!
Kindernamen deel 67quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Kimpossible het volgende:
Gut mensen ben ik nou zo scheel, of is het namentopic kwijt?!
Kindernamen deel 67quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:42 schreef Kimpossible het volgende:
Gut mensen ben ik nou zo scheel, of is het namentopic kwijt?!
Gelukkig maar dan!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Mja, noh de lange 'bobpunten' zijn er nog wel, er is alleen flink gehakt in mn geschoren rand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |