Alls bij elkaar zit er wel 10 uur aan werk inquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:15 schreef mikoxx het volgende:
![]()
die taart: wow!!! Tjonge, petje af! Hoe lang heb je daarvoor in de keuken gestaan TF?
Ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef mikoxx het volgende:
deze diaanAls t goed is heb ik m morgen
Vond ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.Ik ben benieuwd hoe je hem vindt... evt. ga ik hem dan ook bestellen.
Handig! Kan ik ze tijdens het draaien lekker omhoog gooien, vinden die meiden vast prachtig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:28 schreef trui het volgende:
YPPY, handig toch? dan kun je de pannenkoeken bij jullie gewoon van de vloer / plafond eten.
Ja ik ben 2 en zeg neequote:Op donderdag 25 februari 2010 13:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter wil niet slapen. En dat komt helemaal niet goed uit
Alleen begon ze daar al met anderhalf mee hoor, maar maakt niet uitquote:
Dat is altijd zo... altijd op de dagen dat het niet uitkomt, gaan ze anders dan normaal doen. Alsof ze het er om doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Alleen begon ze daar al met anderhalf mee hoor, maar maakt niet uit
Het hele ritme is alleen zoek vandaag en dat werkt toch best door
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:02 schreef Vicky het volgende:
Oeh mous, wat grappig
waarom lopen artsen altijd uit?? Het spreekuur bij de orthopees loopt minimaal een half uur uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |