quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Reddiablo het volgende:
"Wijs je iemand een kortere route, krijg je stank voor dank"
LOL
Skobrevquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Respect voor zijn uiterlijke kalmte... wie gaf hem een schouderklopje?
Idd, niets dan respectquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef BrandX het volgende:
heul geen ruzie. Zeer knap dat kramer dit zo kan zeggen.
En dat hij zich, ondanks alle emotie weet te realiseren dat, hoe fucking kut ook, iedereen fouten kan maken.
Mee eens. Ik vond geen fuck aan schaatsen, en nu krijg ik op een bepaalde manier toch wel een vorm van respect voor Svenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef BrandX het volgende:
En dat hij zich, ondanks alle emotie weet te realiseren dat, hoe fucking kut ook, iedereen fouten kan maken.
alles goed.quote:
IDD.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef BrandX het volgende:
Die coach op de achtergrondquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef Arcee het volgende:
Wat gaan die topics snel.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef TwyLight het volgende:
Zet allumaal een S voor je msn naam om sven te steunennnn [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
En Kemkers kan het niet opbrengen te pratenAls Sven het kan, moet jij het helemaal doen, lamzak.
Ik vond het antwoord getuigen van een stuk inhoudingsvermogen. "Nou nee, denk het niet..."quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef JohnDDD het volgende:
wat een stomme interviewers hebbenw ij toch
"is het nu over tussen jou en kemkers"
Tief jij meteen even een heel eind op! Verrekte klapmongool.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef BrandX het volgende:
Drama idd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef Desunoto het volgende:
Dit was de leukste schaatswedstrijd die ik gezien heb![]()
Godverdomme hij stuurt me de verkeerde baan in![]()
De drama, de drama.![]()
Zo gebeurt er nog eens wat.
Eens!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Tassiepassie het volgende:
als er nog 1 iemand durft te zeggen dat die jongen niet leuk en arrogant is die schop ik persoonlijk onder zijn reet! Wat een karakter toont hij nu. Alle respect !
Naar binnen zeg ie, zo moeilijk was dat niet.quote:
Een echte held zou dit nou in Vancouver zeggen. Eens zien hoe lang ie het volhoudtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Tief jij meteen even een heel eind op! Verrekte klapmongool.
Nee, de Mossad natuurlijk!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef Modus het volgende:
Al Qaeda heeft Gerard omgekocht!
-> BNW!
Trek je dat toch niet zo aan, johquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Tief jij meteen even een heel eind op! Verrekte klapmongool.
Wat een belachelijke fout zeg, hoe kan je dit doen?
Ja Mart is altijd vervelend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef Gourmetschotel het volgende:
Wat een vervelende man aan de tafel, tering
quote:
Doe maar niet!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ben al ruim drie maanden gestopt met roken, maar echt enorm veel zin in een peuk nu
Iddquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef Pino112 het volgende:
Wat een vergelijking
Als een coach het veld in loopt en een eigen doelpunt maakt!!
Absoluut. Wennemars op de radio ook. Dat merk je in de hele beleving van die mensen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef cptmarco het volgende:
Veldkamp is nog een echte sporter...
Inderdaad, top.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef Remsjo het volgende:
Die Kramer net voor de camera. Wat een sportman. Respect hoe hij net voor de camera van de NOS stond
Ik heb liever dat ze die opknopen jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Vervelend? Maak je een grapje, Mart? Idioot.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef Torrio het volgende:
Ria is echt een slet, moraalridder, wat een bagger zeg
Heel normaal gedrag om met teleurstellingen om te gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe kunnen ze nou lachen in de studio![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef Torrio het volgende:
Ria is echt een slet, moraalridder, wat een bagger zeg
Dat is meer een soort automatisme.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik niet, je weet toch waar je vandaan komt
Die zal wel niet slapen vannacht. Dit heeft hij (in)direct op zijn geweten, vreselijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef tho_Omas het volgende:
Gerard heeft de slechtste dag van zijn leven.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:22 schreef Fortitudo het volgende:
ik gok geen goud voor Nederland. Ik gok een zilveren plek en een plek 4 en 5
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef -SG- het volgende:
Hahahah
'Mensen moeten vandaag geen overhaaste beslissingen nemen'
'Ik kap ermee'![]()
Ja. Sven zelf gaat er redelijker mee om dan het Nederlandse volk waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die zal wel niet slapen vannacht. Dit heeft hij (in)direct op zijn geweten, vreselijk
Ja het is ook wel makkelijk oordelen zo. Hij moest heel snel beslissen, maar toch had ie het moeten weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is meer een soort automatisme.
Op het moment dat iemand je dan naar de verkeerde baan wijst, ga je twijfelen.
Er is een hoop goed te makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vanavond mag Mart er niet op denk ik zo.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Ataraxy het volgende:
Het overkomt hem toch, Mart heeft gelijk.
Als je goed kijkt reageer ik op die aap met al zijn icoontjes. Ik heb het niet tegen Kemkers of Sven hoor.... Lezen blijft lastig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een echte held zou dit nou in Vancouver zeggen. Eens zien hoe lang je het volhoudt
Ja, ik bedoelde het ook als ondersteuning mopquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Als je goed kijkt reageer ik op die aap met al zijn icoontjes. Ik heb het niet tegen Kemkers of Sven hoor.... Lezen blijft lastig.
Jezus, die smilie maakt het afquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef Pino112 het volgende:
Coen Swijnenberg
Mart Smeets en Ria Visser slapen vanavond apart#os2010
1 minute ago from Twittelator
Onzin, fouten mogen op sommige momenten gewoon NIET. Klaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
Ach Mart heeft dan toch ook gewoon gelijk. Een fout is menselijk. Kan gebeuren.
Dat ik het een keer met hem eens ben.![]()
Vanavond maar even alle riemen uit zijn hotelkamer halen. En alle schaatsen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kemkers wordt naar het RIAG doorgestuurd![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Knallert het volgende:
Kemkers is omgekocht door Essent! Dit scheelt hen weer een ton!
Ooit zelf aan sport gedaan waarbij je in een trance zit? Schijnbaar niet. Bij een reactie zoals dit reageer je in een flits, is heel normaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Bartoli het volgende:
Ria rot toch op wijf....Kramer is tuurlijk medeschuldig hij heeft ook hersenen
Wrom?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Vanavond maar even alle riemen uit zijn hotelkamer halen. En alle schaatsen.
Goed plan, ik ga maar ff liggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Gourmetschotel het volgende:
zo , iedereen inpakken . Het is voorbij, tot morgen iedereen
Ja bla bla ze "mogen" niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, fouten mogen op sommige momenten gewoon NIET. Klaar.
Dus...?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
riemen kunnen nogal strak om de nek zitten....
Maar je denkt er helemaal niet over na in welke baan je moet rijden, dat gaat automatisch. Hij had het wel moeten weten, maar het is heel begrijpelijk dat het wijzen van zijn coach hem net op het laatste moment over heeft gehaald om van baan te switchen. Zonder die instructies was het helemaal goed gegaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja het is ook wel makkelijk oordelen zo. Hij moest heel snel beslissen, maar toch had ie het moeten weten.
Thanks for stating the obvious.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef marcodej het volgende:
Wat een faal-10km trouwens: eentje wordt een rondje ingehaald, de tweede begint pas na 6km te schaatsen en het paradepaardje blundert...
En toch hebben 'we' (want 'we' hebben iets gewonnen, en ook 'we' hebben iets verloren) nog brons ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef marcodej het volgende:
Wat een faal-10km trouwens: eentje wordt een rondje ingehaald, de tweede begint pas na 6km te schaatsen en het paradepaardje blundert...
Die moeten een eigen show hebben. Lekker tegen elkaar kuttekoppen.quote:
Payback voor de fantastische 1500 meters.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:28 schreef TwyLight het volgende:
Ge hebt uw wissel gemist, verrekte koekwaus!
BdJ is voor mij geen 'we' heur, die mag zich als Koreaan laten naturaliseren wat mij betreftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
En toch hebben 'we' (want 'we' hebben iets gewonnen, en ook 'we' hebben iets verloren) nog brons ook
Omdat daar het bord staat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Waarom staan coaches daar eigenlijk bijna in de bocht en niet op de wissel?
Heel goede vraag. Ze staan soms op onmogelijke plekken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wel heel vreemd: Overwinning Lee al uur eerder bekend
Complot denkers, sla uw slag!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
BdJ is voor mij geen 'we' heur, die mag zich als Koreaan laten naturaliseren wat mij betreft
dat mag best hoor... gooi het er maar uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef Tassiepassie het volgende:
snif ik ben er echt kapot van,ben een nette meid maar heb lang niet zoveel gevloekt als vanavond.....
Idd. Diegene die pas na 6 km begint te schaatsen, krijgt door de blunder van het paradepaardje nog wel een zilveren medaille waarop gerekend was. Het had dus erger gekund...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef marcodej het volgende:
Lekker chill hangen in de boarding jwz.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Kamervragen. Waarom was Balkenende er niet om hem de goede baan te wijzen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef cptmarco het volgende:
en wat zou Wilders hier van vinden...?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:28 schreef TwyLight het volgende:
Ge hebt uw wissel gemist, verrekte koekwaus!
Als je het daar aan over moet latenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kamervragen. Waarom was Balkenende er niet om hem de goede baan te wijzen?
Dat ga ik zo ook maar eens doen ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen, doei.
Mag ik erbij komen liggen??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wel heel vreemd: Overwinning Lee al uur eerder bekend
Complot denkers, sla uw slag!
Demissionair he.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral iets anders dan schaatsen gaan uitzenden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Modus het volgende:
Ja laten we vooral skiën gaan uitzenden waar geen hond om geeft.. En een journaal waar op de andere 2 zenders ook ruimte voor is.
.
Als Balkenende erbij was geweest, was Kramer waarschijnlijk gevallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan was Kramer gevallen... da's het enige wat JP goed kan namelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het daar aan over moet laten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Balkenende erbij was geweest, was Kramer waarschijnlijk gevallen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Pino112 het volgende:
freekjonge
het lijkt me verstandig bij de ploegenachtervolging kramer niet voorop te laten rijden
13 minutes ago via web
Is dit controversieel? Dan mag hij zich er niet mee bemoeien.quote:
Dat was ook al de schuld van Kramerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Nou dit is nog een grotere domper dan de herenploeg die 4 jaar geleden op hun muil ging in Turijn
Leuk om te lezen dat Freek er verstnad van heeft, en een variant van de achtervolging bedenkt met wisselen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Pino112 het volgende:
freekjonge
het lijkt me verstandig bij de ploegenachtervolging kramer niet voorop te laten rijden
13 minutes ago via web
Godver, wat een fantasie hebben jullie tochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Een gedeelde Mart is nog steeds veel Mart.
ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Vind je dit grappig omdat Freek de Jonge het zegt? Er wordt niet gewisseld bij de ploegenachtervolging.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Pino112 het volgende:
freekjonge
13 minutes ago via web
Altijd dat geblaat weer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef AxlRose het volgende:
Walgelijk hoe Bob de Jong het initiatief nam om Lee op de schouders te nemen. Dat verdienen alleen de groten, niet iemand die eigenlijk toch niet de snelste was...
Ja, het is nog niet zo'n epic fail als die van Rolland bij het alpine skiën, maar het komt er erg dichtbij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Nou dit is nog een grotere domper dan de herenploeg die 4 jaar geleden op hun muil ging in Turijn
Dat ging 4 jaar geleden nog foutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vind je dit grappig omdat Freek de Jonge het zegt? Er wordt niet gewisseld bij de ploegenachtervolging.
al ruimschoots gedaan en ben nog opgefoktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat mag best hoor... gooi het er maar uit
quote:jan bos RT @Diekie: @janbosvancouver is dit Jan Bos ooit overkomen? ja het is mij ook wel eens overkomen.. WK sprint in Hamar
14 minuten geleden
. jan bos De lucht huilt voor Sven hier... Regen na dagen van mooi weer
17 minuten geleden
. jan bos Ongelofelijk Sven.. wat moet jij je boos teleurgesteld klote voelen.. Je blijft een klasbak
18 minuten geleden
. Simon Kuipers Holy shit, wat klote voor Sven.
24 minuten geleden
. Margot Boer Wat erg!! Dan ben je zo goed, en overkomt je dit..... wat mega mega mega zonde
32 minuten geleden
. Mark Tuitert Wat een drama voor Sven, kan er niet naar kijken. Hoe dan ook hij is een groot kampioen.
45 minuten geleden
. Maaike Vos Sven vergeet te wisselen van baan, what the fuck!
50 minuten geleden
. jan bos OOOOOOOOOWWW nee toch!!!! Sven in de verkeerde baan?
51 minuten geleden
Dat denk ik wel. Iets met complotten, toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is dit controversieel? Dan mag hij zich er niet mee bemoeien.
Als Kramer eerste was geworden en Lee tweede, was het waarschijnlijk een geweldige prestatie. Nu natuurlijk niet, nu moet vriend en vijand balen voor Sven en mag niemand blij zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef AxlRose het volgende:
Walgelijk hoe Bob de Jong het initiatief nam om Lee op de schouders te nemen. Dat verdienen alleen de groten, niet iemand die eigenlijk toch niet de snelste was...
eh, wie was er sneller dan? in de stand die ik zie, staat ie toch echt helemaal bovenaan op nr. 1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef AxlRose het volgende:
Ik denk ook dat Lee liever anders had gewonnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef AxlRose het volgende:
Ach donder toch op, net als die mensen die 'ineens' die regel zo stom vinden dat ze niet eens een extra buitenbaantje mogen rijdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef AxlRose het volgende:
quote:Trending: Worldwide
* #imtiredofPeople are tweeting things of which they have had enough.
* #NowPlayingPeople are tweeting their media choice of the moment.
* #ifyourpuertoricanPeople are tweeting what it's like to be Puerto Rican, or pointing out stereotypes.
* #ifyourdominican
* #FirstDateRulesPeople are tweeting advice for first dates.
* Sven Kramer
* #urwackPeople are tweeting things that make someone seem bizarre or uncool.
* #ChileWantsJonas
* Justin BieberThe young Canadian R&B/pop singer has a lot of fans who like to tweet about him!
* IHOP
Freek is dan ook een faalhaas.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vind je dit grappig omdat Freek de Jonge het zegt? Er wordt niet gewisseld bij de ploegenachtervolging.
Vond jij dan dat Lee het verdiend had op de schouders genomen te worden?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Altijd dat geblaat weer.
Dat zal wel de toon zetten voor een aantal moeizame jaren waar er weer meer concurrentie op komt zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef Leatherface het volgende:
Bij nader inzien maar goed dat Kramer dan die 5 km won, wat op zich al best een zware bevalling was.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef EdNoolk het volgende:
Ik vond het jammer dat Lee gelijk zo begon te juigen toen Sven de verkeerde wissel maakte. Natuurlijk ben je blij, en dat mag je ook wel laten merken maar niet gelijk zo uitbundig. Teringlijder.
hij is toch olympisch kampioen? als dat geen reden is om zo gehuldigd te wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef AxlRose het volgende:
[..]
Vond jij dan dat Lee het verdiend had op de schouders genomen te worden?
Zou uberhaupt niet blij zijn om op zo'n manier te winnen.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Barca het volgende:
Och, we hebben weer een gouden medaille. Wat een succesvolle OS voor ons.
We moeten onze frustratie niet afreageren op Lee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef AxlRose het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
in goed haags gewoon een eigengereide over het paard getilde strontvervelende kankerlul!
Ik vond in ieder geval van wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef AxlRose het volgende:
[..]
Lee deed niets verkeerds en notabene op 21 jarige leeftijd en na zo weinig 10 kilometers geschaatst te hebben, is het logisch dat je ontzettend blij bent.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef EdNoolk het volgende:
Ik vond het jammer dat Lee gelijk zo begon te juigen toen Sven de verkeerde wissel maakte. Natuurlijk ben je blij, en dat mag je ook wel laten merken maar niet gelijk zo uitbundig. Teringlijder.
Lee weet dat hij niet anders had kunnen winnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Lee liever anders had gewonnen.
typisch nederlands dit weer zeg...als het maar mooi is he jongens haha.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou uberhaupt niet blij zijn om op zo'n manier te winnen.
Het gaat om de manier waarop. Als Lee Kramer naar huis had gereden was het verdiend. Nu was het niet echt gepast, zeker niet van de Jong uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hij is toch olympisch kampioen? als dat geen reden is om zo gehuldigd te worden
Een beetje gepast ingetogen juichen i.v.m. je landgenoot was wel zo netjes geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En Bob de Jong mag ook absoluut niet blij zijn met zijn medaille. Hoe durft hij, blij zijn met een medaille, en dat voor een sportman.
Als jij jaaaaaaren samenwerkt met je coach, dan vertrouw je daar toch opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Bartoli het volgende:
walgelijk hoe mensen hier alleen op Kemkers afgeven. OK hij is fout dat hij niet had moeten wijzen en roepen. Sven is ook fout want schaatsers moeten weten in welke baan ze moeten rijden...het gebeurd allemaal in een split second maar toch..
Ik denk dat vrijwel elke sporter blij is met goud op de OS. En terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zou je niet blij zijn met goud als iemand voor je wegvalt terwijl hij wel super blij mocht zijn met zilver?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar er zit dan altijd nog een wrange bijsmaak aan die gouden medaille.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel elke sporter blij is met goud op de OS. En terecht.
Ik sta blijkbaar als enige wel achter je uitspraak. Voor waarschijnlijk een paar miljoen Nederlanders moet je dit gewoon niet doen, bahquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef AxlRose het volgende:
[..]
Walgelijk wat Kemkers doet. Kramer heeft nooit meer tijd om na te denken en gaat af op de coach. Dat is hem aangeleerd. Kemkers is de faal van de OS.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Bartoli het volgende:
walgelijk hoe mensen hier alleen op Kemkers afgeven. OK hij is fout dat hij niet had moeten wijzen en roepen. Sven is ook fout want schaatsers moeten weten in welke baan ze moeten rijden...het gebeurd allemaal in een split second maar toch..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kemkers staat stond al te koop: http://link.marktplaats.nl/324448681
als als als tering wat een KUTargument is dat altijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef AxlRose het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop. Als Lee Kramer naar huis had gereden was het verdiend. Nu was het niet echt gepast, zeker niet van de Jong uit.
De Jong is echt een buitenbeentje, maar anders had ook hij geen medaille gehad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een beetje gepast ingetogen juichen i.v.m. je landgenoot was wel zo netjes geweest.
Je wil toch winnen omdat je de beste bent? Niet vanwege stomme fouten van een coach?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
typisch nederlands dit weer zeg...als het maar mooi is he jongens haha.
lee is gewoon de terechte winnaar, simpel. had svencouvertje maar niet zo dom moeten zijn, ook een kwaliteit.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Walgelijk wat Kemkers doet. Kramer heeft nooit meer tijd om na te denken en gaat af op de coach. Dat is hem aangeleerd. Kemkers is de faal van de OS.
Voor Lee niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar er zit dan altijd nog een wrange bijsmaak aan die gouden medaille.
En dat hij minder 10km's heeft geschaatst was dan ook duidelijk. Dezelfde situatie deed zich voor bij het Bobben toen die Duitser erg bij werd toen een andere land op de kop ging. Gelijk daarna nam hij het terug en schaamde hij zich, terecht!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Lee deed niets verkeerds en notabene op 21 jarige leeftijd en na zo weinig 10 kilometers geschaatst te hebben, is het logisch dat je ontzettend blij bent.
Hij kan er niet aan doen dat er in het Nederlandse kamp fouten worden gemaakt.
Ja ik zeg toch ook dat het in een split second gebeurd, ik betreur het voorval ook. Maar Sven gaat zeker niet helemaal vrijuit in deze.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als jij jaaaaaaren samenwerkt met je coach, dan vertrouw je daar toch opIk denk dat ik dezelfde fout had gemaakt
Ik word een beetje moe van al dat gepast ingetogen juichen tegenwoordig. Bij voetbal vinden ze dat ook al nodig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een beetje gepast ingetogen juichen i.v.m. je landgenoot was wel zo netjes geweest.
Lee was niet de snelste.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
als als als tering wat een KUTargument is dat altijd.
kijk naar de feiten en die spreken voor zich. lee de snelste DUS terecht kampioen.
punt.
Ik verwijt hem niks, hij heeft terecht gewonnen, maar zou altijd een dubbel gevoel over houden als je op deze manier wint. Je wilt fysiek beter zijn dan je tegenstander, niet winnen omdat je tegenstander een stomme wissel verkeerd maakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom zou je niet blij zijn met goud als iemand voor je wegvalt terwijl hij wel super blij mocht zijn met zilver?
Terechte vreugde hoor. Hij reed super goed.
Precies. Dat is het enige positieve aan dit hele gebeuren misschien: Sven WAS de snelste. No way dat iemand anders kan beweren.quote:
Juist.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al dat gepast ingetogen juichen tegenwoordig. Bij voetbal vinden ze dat ook al nodig.
Feitelijk was hij gewoon de beste. De snelste van alle deelnemers die reglementair gefinisht zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je wil toch winnen omdat je de beste bent? Niet vanwege stomme fouten van een coach?
Maar daarbij moet hij ook niet vergeten dat hij en z'n coach die fout niet maakten. En Sven en zijn coach wel. Dus goud is wel degelijk terecht!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwijt hem niks, hij heeft terecht gewonnen, maar zou altijd een dubbel gevoel over houden als je op deze manier wint. Je wilt fysiek beter zijn dan je tegenstander, niet winnen omdat je tegenstander een stomme wissel verkeerd maakt.
goeiequote:
feitelijk komt hij niet in de eindstand voor omdat ie gecheat heeft. dus is lee de snelste van alle deelnemers!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Feitelijk was hij gewoon de beste. De snelste van alle deelnemers die reglementair gefinisht zijn.
Ook met buitenbocht was Sven de snelste, je kan niet ontkennen dat Lee de the best of the rest was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
check de stand ff dan, blinde!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
check de stand ff dan, blinde!
Ik heb het over Lee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
feitelijk komt hij niet in de eindstand voor omdat ie gecheat heeft. dus is lee de snelste van alle deelnemers!
en de terechte kampioen!
ja super zeg ...... stel leedvermakende galbakkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
De grappen hierover zijn wel leuk... dat moet ik toegeven.
En zo is het.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
feitelijk komt hij niet in de eindstand voor omdat ie gecheat heeft. dus is lee de snelste van alle deelnemers!
en de terechte kampioen!
gefeliciteerd lee!
Mja, nou ja, ik snap heus dat je in tweede instantie blij bent, 't is toch goud. Maar in eerste instantie denk je toch: 'wat kut voor hem' en ga je niet staan te juichen terwijl hij nog bezig is. Maar ja, ik hoor het al, ik heb geen winnersmentaliteit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Feitelijk was hij gewoon de beste. De snelste van alle deelnemers die reglementair gefinisht zijn.
nee hoor Lee is de snelstequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ook met buitenbocht was Sven de snelste, je kan niet ontkennen dat Lee de the best of the rest was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |