quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef -SG- het volgende:
Hahahah
'Mensen moeten vandaag geen overhaaste beslissingen nemen'
'Ik kap ermee'![]()
Ja. Sven zelf gaat er redelijker mee om dan het Nederlandse volk waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die zal wel niet slapen vannacht. Dit heeft hij (in)direct op zijn geweten, vreselijk
Ja het is ook wel makkelijk oordelen zo. Hij moest heel snel beslissen, maar toch had ie het moeten weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is meer een soort automatisme.
Op het moment dat iemand je dan naar de verkeerde baan wijst, ga je twijfelen.
Er is een hoop goed te makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vanavond mag Mart er niet op denk ik zo.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef Ataraxy het volgende:
Het overkomt hem toch, Mart heeft gelijk.
Als je goed kijkt reageer ik op die aap met al zijn icoontjes. Ik heb het niet tegen Kemkers of Sven hoor.... Lezen blijft lastig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een echte held zou dit nou in Vancouver zeggen. Eens zien hoe lang je het volhoudt
Ja, ik bedoelde het ook als ondersteuning mopquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Als je goed kijkt reageer ik op die aap met al zijn icoontjes. Ik heb het niet tegen Kemkers of Sven hoor.... Lezen blijft lastig.
Jezus, die smilie maakt het afquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef Pino112 het volgende:
Coen Swijnenberg
Mart Smeets en Ria Visser slapen vanavond apart#os2010
1 minute ago from Twittelator
Onzin, fouten mogen op sommige momenten gewoon NIET. Klaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef Desunoto het volgende:
Ach Mart heeft dan toch ook gewoon gelijk. Een fout is menselijk. Kan gebeuren.
Dat ik het een keer met hem eens ben.![]()
Vanavond maar even alle riemen uit zijn hotelkamer halen. En alle schaatsen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kemkers wordt naar het RIAG doorgestuurd![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Knallert het volgende:
Kemkers is omgekocht door Essent! Dit scheelt hen weer een ton!
Ooit zelf aan sport gedaan waarbij je in een trance zit? Schijnbaar niet. Bij een reactie zoals dit reageer je in een flits, is heel normaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Bartoli het volgende:
Ria rot toch op wijf....Kramer is tuurlijk medeschuldig hij heeft ook hersenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |