Het gaat om de manier waarop. Als Lee Kramer naar huis had gereden was het verdiend. Nu was het niet echt gepast, zeker niet van de Jong uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hij is toch olympisch kampioen? als dat geen reden is om zo gehuldigd te worden
Een beetje gepast ingetogen juichen i.v.m. je landgenoot was wel zo netjes geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En Bob de Jong mag ook absoluut niet blij zijn met zijn medaille. Hoe durft hij, blij zijn met een medaille, en dat voor een sportman.
Als jij jaaaaaaren samenwerkt met je coach, dan vertrouw je daar toch opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Bartoli het volgende:
walgelijk hoe mensen hier alleen op Kemkers afgeven. OK hij is fout dat hij niet had moeten wijzen en roepen. Sven is ook fout want schaatsers moeten weten in welke baan ze moeten rijden...het gebeurd allemaal in een split second maar toch..
Ik denk dat vrijwel elke sporter blij is met goud op de OS. En terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou uberhaupt niet blij zijn om op zo'n manier te winnen.
Waarom zou je niet blij zijn met goud als iemand voor je wegvalt terwijl hij wel super blij mocht zijn met zilver?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou uberhaupt niet blij zijn om op zo'n manier te winnen.
Ja, maar er zit dan altijd nog een wrange bijsmaak aan die gouden medaille.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel elke sporter blij is met goud op de OS. En terecht.
Ik sta blijkbaar als enige wel achter je uitspraak. Voor waarschijnlijk een paar miljoen Nederlanders moet je dit gewoon niet doen, bahquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef AxlRose het volgende:
[..]
Vond jij dan dat Lee het verdiend had op de schouders genomen te worden?
Walgelijk wat Kemkers doet. Kramer heeft nooit meer tijd om na te denken en gaat af op de coach. Dat is hem aangeleerd. Kemkers is de faal van de OS.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Bartoli het volgende:
walgelijk hoe mensen hier alleen op Kemkers afgeven. OK hij is fout dat hij niet had moeten wijzen en roepen. Sven is ook fout want schaatsers moeten weten in welke baan ze moeten rijden...het gebeurd allemaal in een split second maar toch..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kemkers staat stond al te koop: http://link.marktplaats.nl/324448681
als als als tering wat een KUTargument is dat altijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef AxlRose het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop. Als Lee Kramer naar huis had gereden was het verdiend. Nu was het niet echt gepast, zeker niet van de Jong uit.
De Jong is echt een buitenbeentje, maar anders had ook hij geen medaille gehad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een beetje gepast ingetogen juichen i.v.m. je landgenoot was wel zo netjes geweest.
Je wil toch winnen omdat je de beste bent? Niet vanwege stomme fouten van een coach?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
typisch nederlands dit weer zeg...als het maar mooi is he jongens haha.
lee is gewoon de terechte winnaar, simpel. had svencouvertje maar niet zo dom moeten zijn, ook een kwaliteit.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Walgelijk wat Kemkers doet. Kramer heeft nooit meer tijd om na te denken en gaat af op de coach. Dat is hem aangeleerd. Kemkers is de faal van de OS.
Voor Lee niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar er zit dan altijd nog een wrange bijsmaak aan die gouden medaille.
En dat hij minder 10km's heeft geschaatst was dan ook duidelijk. Dezelfde situatie deed zich voor bij het Bobben toen die Duitser erg bij werd toen een andere land op de kop ging. Gelijk daarna nam hij het terug en schaamde hij zich, terecht!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Lee deed niets verkeerds en notabene op 21 jarige leeftijd en na zo weinig 10 kilometers geschaatst te hebben, is het logisch dat je ontzettend blij bent.
Hij kan er niet aan doen dat er in het Nederlandse kamp fouten worden gemaakt.
Ja ik zeg toch ook dat het in een split second gebeurd, ik betreur het voorval ook. Maar Sven gaat zeker niet helemaal vrijuit in deze.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als jij jaaaaaaren samenwerkt met je coach, dan vertrouw je daar toch opIk denk dat ik dezelfde fout had gemaakt
Ik word een beetje moe van al dat gepast ingetogen juichen tegenwoordig. Bij voetbal vinden ze dat ook al nodig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een beetje gepast ingetogen juichen i.v.m. je landgenoot was wel zo netjes geweest.
Lee was niet de snelste.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
als als als tering wat een KUTargument is dat altijd.
kijk naar de feiten en die spreken voor zich. lee de snelste DUS terecht kampioen.
punt.
Ik verwijt hem niks, hij heeft terecht gewonnen, maar zou altijd een dubbel gevoel over houden als je op deze manier wint. Je wilt fysiek beter zijn dan je tegenstander, niet winnen omdat je tegenstander een stomme wissel verkeerd maakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom zou je niet blij zijn met goud als iemand voor je wegvalt terwijl hij wel super blij mocht zijn met zilver?
Terechte vreugde hoor. Hij reed super goed.
Precies. Dat is het enige positieve aan dit hele gebeuren misschien: Sven WAS de snelste. No way dat iemand anders kan beweren.quote:
Juist.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al dat gepast ingetogen juichen tegenwoordig. Bij voetbal vinden ze dat ook al nodig.
Feitelijk was hij gewoon de beste. De snelste van alle deelnemers die reglementair gefinisht zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je wil toch winnen omdat je de beste bent? Niet vanwege stomme fouten van een coach?
Maar daarbij moet hij ook niet vergeten dat hij en z'n coach die fout niet maakten. En Sven en zijn coach wel. Dus goud is wel degelijk terecht!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwijt hem niks, hij heeft terecht gewonnen, maar zou altijd een dubbel gevoel over houden als je op deze manier wint. Je wilt fysiek beter zijn dan je tegenstander, niet winnen omdat je tegenstander een stomme wissel verkeerd maakt.
goeiequote:
feitelijk komt hij niet in de eindstand voor omdat ie gecheat heeft. dus is lee de snelste van alle deelnemers!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Feitelijk was hij gewoon de beste. De snelste van alle deelnemers die reglementair gefinisht zijn.
Ook met buitenbocht was Sven de snelste, je kan niet ontkennen dat Lee de the best of the rest was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
check de stand ff dan, blinde!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:43 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
check de stand ff dan, blinde!
Ik heb het over Lee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
feitelijk komt hij niet in de eindstand voor omdat ie gecheat heeft. dus is lee de snelste van alle deelnemers!
en de terechte kampioen!
ja super zeg ...... stel leedvermakende galbakkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
De grappen hierover zijn wel leuk... dat moet ik toegeven.
En zo is het.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:45 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
feitelijk komt hij niet in de eindstand voor omdat ie gecheat heeft. dus is lee de snelste van alle deelnemers!
en de terechte kampioen!
gefeliciteerd lee!
Mja, nou ja, ik snap heus dat je in tweede instantie blij bent, 't is toch goud. Maar in eerste instantie denk je toch: 'wat kut voor hem' en ga je niet staan te juichen terwijl hij nog bezig is. Maar ja, ik hoor het al, ik heb geen winnersmentaliteit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Feitelijk was hij gewoon de beste. De snelste van alle deelnemers die reglementair gefinisht zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |