Als Balkenende erbij was geweest, was Kramer waarschijnlijk gevallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kamervragen. Waarom was Balkenende er niet om hem de goede baan te wijzen?
Dan was Kramer gevallen... da's het enige wat JP goed kan namelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het daar aan over moet laten
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Balkenende erbij was geweest, was Kramer waarschijnlijk gevallen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Pino112 het volgende:
freekjonge
het lijkt me verstandig bij de ploegenachtervolging kramer niet voorop te laten rijden
13 minutes ago via web
Is dit controversieel? Dan mag hij zich er niet mee bemoeien.quote:
Dat was ook al de schuld van Kramerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Nou dit is nog een grotere domper dan de herenploeg die 4 jaar geleden op hun muil ging in Turijn
Leuk om te lezen dat Freek er verstnad van heeft, en een variant van de achtervolging bedenkt met wisselen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Pino112 het volgende:
freekjonge
het lijkt me verstandig bij de ploegenachtervolging kramer niet voorop te laten rijden
13 minutes ago via web
Godver, wat een fantasie hebben jullie tochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Een gedeelde Mart is nog steeds veel Mart.
ik ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen, doei.
Vind je dit grappig omdat Freek de Jonge het zegt? Er wordt niet gewisseld bij de ploegenachtervolging.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Pino112 het volgende:
freekjonge
13 minutes ago via web
Altijd dat geblaat weer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef AxlRose het volgende:
Walgelijk hoe Bob de Jong het initiatief nam om Lee op de schouders te nemen. Dat verdienen alleen de groten, niet iemand die eigenlijk toch niet de snelste was...
Ja, het is nog niet zo'n epic fail als die van Rolland bij het alpine skiën, maar het komt er erg dichtbij.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Nou dit is nog een grotere domper dan de herenploeg die 4 jaar geleden op hun muil ging in Turijn
Dat ging 4 jaar geleden nog foutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vind je dit grappig omdat Freek de Jonge het zegt? Er wordt niet gewisseld bij de ploegenachtervolging.
al ruimschoots gedaan en ben nog opgefoktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat mag best hoor... gooi het er maar uit
quote:jan bos RT @Diekie: @janbosvancouver is dit Jan Bos ooit overkomen? ja het is mij ook wel eens overkomen.. WK sprint in Hamar
14 minuten geleden
. jan bos De lucht huilt voor Sven hier... Regen na dagen van mooi weer
17 minuten geleden
. jan bos Ongelofelijk Sven.. wat moet jij je boos teleurgesteld klote voelen.. Je blijft een klasbak
18 minuten geleden
. Simon Kuipers Holy shit, wat klote voor Sven.
24 minuten geleden
. Margot Boer Wat erg!! Dan ben je zo goed, en overkomt je dit..... wat mega mega mega zonde
32 minuten geleden
. Mark Tuitert Wat een drama voor Sven, kan er niet naar kijken. Hoe dan ook hij is een groot kampioen.
45 minuten geleden
. Maaike Vos Sven vergeet te wisselen van baan, what the fuck!
50 minuten geleden
. jan bos OOOOOOOOOWWW nee toch!!!! Sven in de verkeerde baan?
51 minuten geleden
Dat denk ik wel. Iets met complotten, toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is dit controversieel? Dan mag hij zich er niet mee bemoeien.
Als Kramer eerste was geworden en Lee tweede, was het waarschijnlijk een geweldige prestatie. Nu natuurlijk niet, nu moet vriend en vijand balen voor Sven en mag niemand blij zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef AxlRose het volgende:
Walgelijk hoe Bob de Jong het initiatief nam om Lee op de schouders te nemen. Dat verdienen alleen de groten, niet iemand die eigenlijk toch niet de snelste was...
eh, wie was er sneller dan? in de stand die ik zie, staat ie toch echt helemaal bovenaan op nr. 1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef AxlRose het volgende:
Ik denk ook dat Lee liever anders had gewonnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef AxlRose het volgende:
Ach donder toch op, net als die mensen die 'ineens' die regel zo stom vinden dat ze niet eens een extra buitenbaantje mogen rijdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef AxlRose het volgende:
quote:Trending: Worldwide
* #imtiredofPeople are tweeting things of which they have had enough.
* #NowPlayingPeople are tweeting their media choice of the moment.
* #ifyourpuertoricanPeople are tweeting what it's like to be Puerto Rican, or pointing out stereotypes.
* #ifyourdominican
* #FirstDateRulesPeople are tweeting advice for first dates.
* Sven Kramer
* #urwackPeople are tweeting things that make someone seem bizarre or uncool.
* #ChileWantsJonas
* Justin BieberThe young Canadian R&B/pop singer has a lot of fans who like to tweet about him!
* IHOP
Freek is dan ook een faalhaas.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Vind je dit grappig omdat Freek de Jonge het zegt? Er wordt niet gewisseld bij de ploegenachtervolging.
Vond jij dan dat Lee het verdiend had op de schouders genomen te worden?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Altijd dat geblaat weer.
Dat zal wel de toon zetten voor een aantal moeizame jaren waar er weer meer concurrentie op komt zetten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef Leatherface het volgende:
Bij nader inzien maar goed dat Kramer dan die 5 km won, wat op zich al best een zware bevalling was.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef EdNoolk het volgende:
Ik vond het jammer dat Lee gelijk zo begon te juigen toen Sven de verkeerde wissel maakte. Natuurlijk ben je blij, en dat mag je ook wel laten merken maar niet gelijk zo uitbundig. Teringlijder.
hij is toch olympisch kampioen? als dat geen reden is om zo gehuldigd te wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef AxlRose het volgende:
[..]
Vond jij dan dat Lee het verdiend had op de schouders genomen te worden?
Zou uberhaupt niet blij zijn om op zo'n manier te winnen.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:38 schreef Barca het volgende:
Och, we hebben weer een gouden medaille. Wat een succesvolle OS voor ons.
We moeten onze frustratie niet afreageren op Lee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef AxlRose het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
in goed haags gewoon een eigengereide over het paard getilde strontvervelende kankerlul!
Ik vond in ieder geval van wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef AxlRose het volgende:
[..]
Lee deed niets verkeerds en notabene op 21 jarige leeftijd en na zo weinig 10 kilometers geschaatst te hebben, is het logisch dat je ontzettend blij bent.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef EdNoolk het volgende:
Ik vond het jammer dat Lee gelijk zo begon te juigen toen Sven de verkeerde wissel maakte. Natuurlijk ben je blij, en dat mag je ook wel laten merken maar niet gelijk zo uitbundig. Teringlijder.
Lee weet dat hij niet anders had kunnen winnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Lee liever anders had gewonnen.
typisch nederlands dit weer zeg...als het maar mooi is he jongens haha.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou uberhaupt niet blij zijn om op zo'n manier te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |