Omdat daar het bord staat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Waarom staan coaches daar eigenlijk bijna in de bocht en niet op de wissel?
Heel goede vraag. Ze staan soms op onmogelijke plekken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wel heel vreemd: Overwinning Lee al uur eerder bekend
Complot denkers, sla uw slag!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
BdJ is voor mij geen 'we' heur, die mag zich als Koreaan laten naturaliseren wat mij betreft
dat mag best hoor... gooi het er maar uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef Tassiepassie het volgende:
snif ik ben er echt kapot van,ben een nette meid maar heb lang niet zoveel gevloekt als vanavond.....
Idd. Diegene die pas na 6 km begint te schaatsen, krijgt door de blunder van het paradepaardje nog wel een zilveren medaille waarop gerekend was. Het had dus erger gekund...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef marcodej het volgende:
Wat een faal-10km trouwens: eentje wordt een rondje ingehaald, de tweede begint pas na 6km te schaatsen en het paradepaardje blundert...
Lekker chill hangen in de boarding jwz.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Kamervragen. Waarom was Balkenende er niet om hem de goede baan te wijzen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef cptmarco het volgende:
en wat zou Wilders hier van vinden...?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:28 schreef TwyLight het volgende:
Ge hebt uw wissel gemist, verrekte koekwaus!
Als je het daar aan over moet latenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kamervragen. Waarom was Balkenende er niet om hem de goede baan te wijzen?
Dat ga ik zo ook maar eens doen ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen, doei.
Mag ik erbij komen liggen??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen, doei.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wel heel vreemd: Overwinning Lee al uur eerder bekend
Complot denkers, sla uw slag!
Demissionair he.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kamervragen. Waarom was Balkenende er niet om hem de goede baan te wijzen?
Ja, laten we vooral iets anders dan schaatsen gaan uitzenden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Modus het volgende:
Ja laten we vooral skiën gaan uitzenden waar geen hond om geeft.. En een journaal waar op de andere 2 zenders ook ruimte voor is.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |