Ja bla bla ze "mogen" niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Onzin, fouten mogen op sommige momenten gewoon NIET. Klaar.
Dus...?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef cptmarco het volgende:
[..]
riemen kunnen nogal strak om de nek zitten....
Maar je denkt er helemaal niet over na in welke baan je moet rijden, dat gaat automatisch. Hij had het wel moeten weten, maar het is heel begrijpelijk dat het wijzen van zijn coach hem net op het laatste moment over heeft gehaald om van baan te switchen. Zonder die instructies was het helemaal goed gegaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja het is ook wel makkelijk oordelen zo. Hij moest heel snel beslissen, maar toch had ie het moeten weten.
Thanks for stating the obvious.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef marcodej het volgende:
Wat een faal-10km trouwens: eentje wordt een rondje ingehaald, de tweede begint pas na 6km te schaatsen en het paradepaardje blundert...
En toch hebben 'we' (want 'we' hebben iets gewonnen, en ook 'we' hebben iets verloren) nog brons ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef marcodej het volgende:
Wat een faal-10km trouwens: eentje wordt een rondje ingehaald, de tweede begint pas na 6km te schaatsen en het paradepaardje blundert...
Die moeten een eigen show hebben. Lekker tegen elkaar kuttekoppen.quote:
Payback voor de fantastische 1500 meters.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:28 schreef TwyLight het volgende:
Ge hebt uw wissel gemist, verrekte koekwaus!
BdJ is voor mij geen 'we' heur, die mag zich als Koreaan laten naturaliseren wat mij betreftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
En toch hebben 'we' (want 'we' hebben iets gewonnen, en ook 'we' hebben iets verloren) nog brons ook
Omdat daar het bord staat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Waarom staan coaches daar eigenlijk bijna in de bocht en niet op de wissel?
Heel goede vraag. Ze staan soms op onmogelijke plekken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wel heel vreemd: Overwinning Lee al uur eerder bekend
Complot denkers, sla uw slag!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
BdJ is voor mij geen 'we' heur, die mag zich als Koreaan laten naturaliseren wat mij betreft
dat mag best hoor... gooi het er maar uitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef Tassiepassie het volgende:
snif ik ben er echt kapot van,ben een nette meid maar heb lang niet zoveel gevloekt als vanavond.....
Idd. Diegene die pas na 6 km begint te schaatsen, krijgt door de blunder van het paradepaardje nog wel een zilveren medaille waarop gerekend was. Het had dus erger gekund...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:27 schreef marcodej het volgende:
Lekker chill hangen in de boarding jwz.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Kamervragen. Waarom was Balkenende er niet om hem de goede baan te wijzen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef cptmarco het volgende:
en wat zou Wilders hier van vinden...?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:28 schreef TwyLight het volgende:
Ge hebt uw wissel gemist, verrekte koekwaus!
Als je het daar aan over moet latenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kamervragen. Waarom was Balkenende er niet om hem de goede baan te wijzen?
Dat ga ik zo ook maar eens doen ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen, doei.
Mag ik erbij komen liggen??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen, doei.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is wel heel vreemd: Overwinning Lee al uur eerder bekend
Complot denkers, sla uw slag!
Demissionair he.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral iets anders dan schaatsen gaan uitzenden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Modus het volgende:
Ja laten we vooral skiën gaan uitzenden waar geen hond om geeft.. En een journaal waar op de andere 2 zenders ook ruimte voor is.
.
Als Balkenende erbij was geweest, was Kramer waarschijnlijk gevallen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan was Kramer gevallen... da's het enige wat JP goed kan namelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het daar aan over moet laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |