Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
proficiatquote:
WOKquote:
quote:
Dankje!quote:
Jij hier!quote:
da's geen auto, da's een russische tankquote:Op maandag 22 februari 2010 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie de spoliers.
2107, met chrome gril
smakelijk MPGquote:
Ja, die lamme tak heeft eindelijk de weg terug gevondenquote:
quote:KSC-topics waar Fiets eerder in heeft meegepost:
[KOFFIE SC #17} - Senseo in de morgen -> dag zonder zorgen! (8)
[KOFFIE SC #93.] OA moet opschieten. (2)
[KOFFIE SC#218] Midden in de nacht met Nachtwacht (2)
[Koffie SC#227] Waar we de nacht alléén doorbrengen (2)
[KSC #253] Koffie. (11)
[KSC N 355] KSC.exe v3.55 (25)
[KSC] #379 IJsthee op het terras! (1)
[KSC #507] Wachten op de koffie uit Chili (13)
[KSC #519] Trage koffie (2)
KSC 534 - Weer een poepig KSC setje(11)
[KSC #568] Haal hier je kopje koffie. (25)
[KSC #569] Autokoffie (21)
[KSC #570] Muck, trage donder :') (17)
[KSC #571] Zwarte koffie met nekschot. (5)
[KSC #573] Bak 14 van deze week! (34)
KSC 574 - Polen koffie (7)
[KSC #575] Koffie, net sjokiemel, zo lekker!! (32)
[KSC #576] Koffie, het meest veelzijdige stukje drank. (59)
[KSC #577] Geen koffie, maar thee! (21)
[KSC #578] Nu dan echt Starbucks in NL (2)
[KSC #579] Jenga! (13)
[KSC #583] Koffie op zondagmiddag (11)
[KSC #584] Kia ora en een kop koffie of thee(2)
[KSC #585] Gratis pomper bij elk 3e bakkie! (4)
[KSC #586] Bakkie pleuahr (9)
[KSC #587] Titel vrij (maar met koffie) (16)
[KSC #588] Coffee, after dinner (2)
[KSC #590] Koffie(1)
[KSC #594] met de scherpe blik van DaMart (3)
[KSC #596] Voor na de downtime (4)
[KSC #607] Kutjezus van Lenny (16)
[KSC #610] Waar iedereen een zeik-TT van mij verwacht (1)
[KSC #612] Sinterklaaskoffie (2)
[KSC #620] Weekendkoffie en thee (9)
[KSC 621] Het is weer Maandag! (2)
[KSC #626] Kopje suiker buurvrouw? (6)
[KSC #627] Kerst Santa Christmas Koffietopic (20)
[KSC #642] Het verzaken gaat door! (4)
[KSC #646] Avond Bakkie Pleur, Waar Blijft De Kano? (6)
[KSC #647] Zwart graag (7)
[KSC #652] Koffie, pils, weekend(16)
[KSC #660] Slaapkoffie (22)
[KSC #670] Waar we bier even een beter plan vinden! (12)
[KSC #673] Een biertje bij het ontbijt(2)
[KSC #677] 20.000 gebakjes voor evenzoveel posts bij de thee! (13)
[KSC #680] Koffie Aroma uit Bandung (5)
[KSC #683] Nu met Broncode (26)
[KSC #684] biw? bew? FTW? KLB? KPD? FOK!? (1)
[KSC #693][R&P SC] Worden gestalkt door koffie (2)
[KSC #704] Klagen kan bij Janetje (2)
[KSC #712] To make tv or to NOT make tv, that is the qestion (10)
[KSC #720] Zondagmiddagbakjekoffie (13)
[KSC #727] Een rondje koffie en thee van mij !!! (6)
[KSC #774] Alleen aan de thee (6)
[KSC #1.248] Zoeken naar koffie in een theeglas. (6)
[KSC #1.278] Met echt bier voor MPG en bordjes voor Fles! (15)
[KSC #1.296] Een vertraagd bakkie op het perron! (5)
quote:
whehehequote:
Gezellig!quote:
Maar wel m'n eerste wagentjequote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die lamme tak heeft eindelijk de weg terug gevonden.
[..]
Parttime staakaap die Fietsquote:Op maandag 22 februari 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Hai sara!quote:
Dan moet je die kopenquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
[..]
Maar wel m'n eerste wagentje![]()
Dat je dat niet meer wistquote:Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
wow, nummer 17 was ik hier al wtf
druk druk druk flash!quote:
quote:
Ja, stiekem welquote:Op maandag 22 februari 2010 13:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en dan voel je je vrij
veel veilige km toegewenst
Kruimels strooien werkt dusquote:Op maandag 22 februari 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ben toch gaan werken. nu ga ik een stuk toert eten.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai sara!
Voel je je al ietsjes beter dame?
Voelde je je daar wel goed genoeg voor? Ik hoop in elk geval dat je deze dag een beetje overleefdquote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben toch gaan werken. nu ga ik een stuk toert eten.
saraquote:
Heb je wat te bewijzen of zo?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef Ladylike het volgende:
Voor de mensen die niet geloven dat een alfa snel is:
hier klopt een 75 (oudje dus) zelfs een Ferrari Modena
weet je al welke kleurquote:
fietsquote:
Van welke andere SC ken jij die spamkoning al?quote:
Van welke andere SC ken jij die spamkoning al?quote:
KPD SCquote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Van welke andere SC ken jij die spamkoning al?
uitslapen is fijnquote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
uitslapen is klote![]()
ik heb 7 uur aan 1 stuk geslapen en nou kan ik pijnstillers pakken voor mijn rug
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
dubbel postquote:Op maandag 22 februari 2010 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehequote:
Welnee.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dubbel post![]()
het gaat de verkeerde kant op met de KSCers
toert=taartquote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voelde je je daar wel goed genoeg voor? Ik hoop in elk geval dat je deze dag een beetje overleefd
En wat is toert?Taart?
het had ook van SEX SC kunnen zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Waarom verbaast me dit nou niks
?
echt welquote:[..]
Welnee.
Dat weet ik nietquote:Op maandag 22 februari 2010 13:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Waarom verbaast me dit nou niks
?
Ook dat zou me niks verbazenquote:Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het had ook van SEX SC kunnen zijn![]()
Ik heb geen dubbelpost gemaaktquote:[..]
echt wel![]()
pinguin over de 100 posts![]()
jij maakt een dubbelpost...
het gaat niet goed zo
JAquote:Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
hebben wij zo'n imago dan?
ik zie het netquote:Op maandag 22 februari 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook dat zou me niks verbazen.
[..]
Ik heb geen dubbelpost gemaakt.
ik kan het altijd op mijn werk gooienquote:Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
hebben wij zo'n imago dan?
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
MAg je hier niet dubbelposten?
NOTEquote:Op maandag 22 februari 2010 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
MAg je hier niet dubbelposten?
wat voor taart hebbie?quote:
Ja iddquote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan het altijd op mijn werk gooien
jij kan het op je mod functie gooienquote:
Waar danne?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie het net![]()
in de oude topics zit een fout![]()
Whehe. EN fiets is daar zeker vaste klantquote:[..]
ik kan het altijd op mijn werk gooien
denk eerder wat voor taart HAD jequote:
een hele taart?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk eerder wat voor taart HAD je
topic 1164 als je daarop klikt krijg je een VBL topicquote:
quote:[..]
Whehe. EN fiets is daar zeker vaste klant?
Of hij loopt gewoon achter heel vrouwelijk FOK! aan.
quote:
nope, maar vind het best gaaf om te zienquote:
Ik zie het jaquote:Op maandag 22 februari 2010 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
topic 1164 als je daarop klikt krijg je een VBL topic
[..]
![]()
LLquote:Op maandag 22 februari 2010 13:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, maar vind het best gaaf om te zien
heb zelf ook een 75 gehad
Oh man, ben gewoon de kas van vorige maand vergeten
maar gauw doen
is wel zo handig voor de btw aangifte
kloptquote:Op maandag 22 februari 2010 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zie het ja![]()
Moet deze zijn: [KSC #1.164] Met slaappillen voor irritante wekkers!
Ga ik zo ff fixen.
Gefixt.quote:
lekker en gezondquote:Op maandag 22 februari 2010 14:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
een stukje fruittaart
ik heb het aan ons ma gegeven want lust geen toert
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
een stukje fruittaart
ik heb het aan ons ma gegeven want lust geen toert
and countingquote:
Ja man want bellen is engquote:Op maandag 22 februari 2010 14:10 schreef Pheno het volgende:
Voor dat soort mensen die me proberen te bellen is cholera uitgevonden
ik zal het niet meer doen hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 14:10 schreef Pheno het volgende:
Voor dat soort mensen die me proberen te bellen is cholera uitgevonden
whehehequote:
2 mei uiteten met ons 4/5-en?quote:
ik haat telefonerenquote:
dan zou ik maar niet in een callcenter gaan werkenquote:
Nee, maar die mensen wel. Niet eng, maar dom. Het gaat vast over mijn uren. Ik schrijf ze netjes, sla ze op. Daarna worden ze geweigerd omdat ik volgens hen geen parttimedag heb of zo. Krijg wat. En nee, ik ga geen 40 uur uit mijn duim zuigen, ze lossen het maar eerst op.quote:
uit eten is altijd goedquote:
*proestquote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zou ik maar niet in een callcenter gaan werken
dat zowiezo nooit want die mensen heb ik ook een hekel aanquote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zou ik maar niet in een callcenter gaan werken
is dat niet zaaknummer - aantal nummers, vervangen door interne nummertjes?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
En dan nog hun interne nummer noemen om terug te bellen....zucht. Krijg een bezemsteel in je aars. Je belt naar mijn mobiel, niet naar een intern nummer....
Geen idee, als men er niet over communiceert dan kan ik dat niet weten. En de "C" in "ICT" staat bij dit bedrijf, waar we in gefuseerd zijn, niet voor "communiceren". Ik weet niet eens hoeveel vrije dagen ik heb, want ze zijn vergeten mijn overgebleven dagen van vorig jaar erbij te tellen. Geen idee of dat nog gaat gebeurenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is dat niet zaaknummer - aantal nummers, vervangen door interne nummertjes?
dus 020-1234567 is zaaknummer, intern is 313 -> 020-1234313??
het is ook overal het zelfdequote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, als men er niet over communiceert dan kan ik dat niet weten. En de "C" in "ICT" staat bij dit bedrijf, waar we in gefuseerd zijn, niet voor "communiceren". Ik weet niet eens hoeveel vrije dagen ik heb, want ze zijn vergeten mijn overgebleven dagen van vorig jaar erbij te tellen. Geen idee of dat nog gaat gebeurenIk kan ze wel op een briefje meegeven dat ik ze opneem.
niet overalquote:Op maandag 22 februari 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is ook overal het zelfde
alleen in andere vormen
dat moet zich nog bewijzenquote:
Ik kon in amsterdam zo bij 5 werkgevers aan de slag... ja hallo, amsterdam...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
Ik wil zoooo graag hier weg, maar er is gewoonweg niets in mijn buurt. Ik zag vorige week ergens een job die zo ongeveer "hoi " tegen me zei qua eisen. Alles ervan kan ik, plus uitstekende referenties. Ik heb er nota bene les in gegeven als een van de ±acht docenten voor de Benelux. Dus dat zijn dikke pluspunten. Waar is het? In fucking Rotterdam. Ja dag
trotse limburgerquote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat moet zich nog bewijzen
Garpje
[..]
Ik kon in amsterdam zo bij 5 werkgevers aan de slag... ja hallo, amsterdam...
maar klopt welquote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat moet zich nog bewijzen
Garpje
dat is idd een eind wegquote:[..]
nou ik hou best van Amsterdam, prachtige stad...quote:
wat omgeving betreft is het bij jullie wel beter ja dan in de randstadquote:Op maandag 22 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ik hou best van Amsterdam, prachtige stad...
maar niet om mijn kind in op te voeden
@GF: die afstand boeide me ook niet echt (je kunt altijd verhuizen) maar ik vind limburg e.o. beter voor Randall
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
@GF: die afstand boeide me ook niet echt (je kunt altijd verhuizen) maar ik vind limburg e.o. beter voor Randall
zo prachtig vind ik Amsterdam nietquote:Op maandag 22 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Amsterdam is leukquote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
voor een dagje stappen welquote:
ja, alleen is limburg beter om een kind in op te voedenquote:
waarom moet ik nu gelijk aan carnaval denken?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, alleen is limburg beter om een kind in op te voeden
nog altijd veiliger dan randstad
en minder agressief.. "wij" zijn wat rustiger (uitzonderigen daar gelaten uiteraard. gekken en idioten zijn overal)
Brabant is ook goedquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en minder agressief.. "wij" zijn wat rustiger (uitzonderigen daar gelaten uiteraard. gekken en idioten zijn overal)
o ja, binnen kort pvv stemmen want die houdt de aow leeftijd op 65quote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
Verhuizen naar Rotterdam? nee dank je, dan word ik vanzelf PVV stemmer.
omdat je limburg hoordequote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom moet ik nu gelijk aan carnaval denken?
omdat jij een Hollander bentquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Die hebben wel meer beloftes, als ik ze goed begrijp hoeven we straks niets meer te betalen of te doenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, binnen kort pvv stemmen want die houdt de aow leeftijd op 65
Omdat je bevooroordeeld bentquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam, en ik heb me eigenlijk nog nooit in een onveilige situatie bevondenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zal wrs wel helpenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
tja, ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam, en ik heb me eigenlijk nog nooit in een onveilige situatie bevonden
Maar misschien komt dat door mijn agressieve uiterlijk
quote:
quote:
whehehequote:Op maandag 22 februari 2010 15:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
zo maar es mijn trots opzij zetten en bellen
scheelt dat et een vriendin van me isquote:
heeyquote:
dat kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat jij een Hollander bent
of TON, vlaktax van 25% voor inkomsten belasting, afschaffen vennootschapsbelasting en ambtenaren met 1 derde inkrimpenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben wel meer beloftes, als ik ze goed begrijp hoeven we straks niets meer te betalen of te doen
TVPertjequote:
dan is het maar goed dat je d'r belde het is al 3uurquote:
dat dusquote:Op maandag 22 februari 2010 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je d'r belde het is al 3uur
Hier scheen zelfs even de zonquote:Op maandag 22 februari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote hoereweer
Maar hey, de sneeuw is weg
zo laat naar bedquote:Op maandag 22 februari 2010 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus
Ik lag zondag pas om 8.30u in bed (dank je wel Randall) maar was er om 13.15 alweer uit
valt hier wel mee heeft net een beetje geregendquote:Op maandag 22 februari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote hoereweer
Maar hey, de sneeuw is weg
dat heeft het hier ook even gedaanquote:
whehehe dan zal die kleine van haar ook wel slapenquote:
omdat de bmw zo langzaam was, was ik om 7.10 pas thuis, even jointje gedraaid, die nog opgerookt en vlak daarna kwam de kleine uit bed en mij dus "wakker gemaakt" (ik sliep nog niet), naar beneden gebracht, nog ff geknuffeld (hij snapt natuurlijk niet waarom ik nog terug naar bed ga) en dus was het 8.24u toen ik weer in bed lagquote:
troost je, ik heb het niet uitgeboordquote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat de bmw zo langzaam was, was ik om 7.10 pas thuis, even jointje gedraaid, die nog opgerookt en vlak daarna kwam de kleine uit bed en mij dus "wakker gemaakt" (ik sliep nog niet), naar beneden gebracht, nog ff geknuffeld (hij snapt natuurlijk niet waarom ik nog terug naar bed ga) en dus was het 8.24u toen ik weer in bed lag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
troost je, ik heb het niet uitgeboord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn held
nog monteren dus?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat is waar ook je had die trage tram bijquote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat de bmw zo langzaam was, was ik om 7.10 pas thuis, even jointje gedraaid, die nog opgerookt en vlak daarna kwam de kleine uit bed en mij dus "wakker gemaakt" (ik sliep nog niet), naar beneden gebracht, nog ff geknuffeld (hij snapt natuurlijk niet waarom ik nog terug naar bed ga) en dus was het 8.24u toen ik weer in bed lag
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
troost je, ik heb het niet uitgeboord
JFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik nog een bakkie koffie en dan naar de bankquote:Op maandag 22 februari 2010 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar eerst een bakkie koffie thee
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JF
[..]
ik nog een bakkie koffie en dan naar de bank
Terechtquote:Op maandag 22 februari 2010 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar eerst een bakkie koffie thee
ben je op zoek naar wat anders dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Terecht
denk eraan: in de kelder ligt isolerend materiaal, tegen de kou
tijd voor een woning met ruimte om te sleutelen![]()
* kijkt naar GF en knipoogt
en daar ging mijn koffie weerquote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Terecht
denk eraan: in de kelder ligt isolerend materiaal, tegen de kou
tijd voor een woning met ruimte om te sleutelen![]()
* kijkt naar GF en knipoogt
laats mijn bier ookquote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar ging mijn koffie weer
bierenbeulquote:
we hebben een zeeeeeer aantrekkelijk aanbod gekregenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je op zoek naar wat anders dan?
moet je tegen GF zeggen, die bijt op stroomdraadjesquote:
aah okee ook in maastricht?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hebben een zeeeeeer aantrekkelijk aanbod gekregen
hij sproeide het over de hele bar heen, en ik had die dus net gepoetstquote:
echtquote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je tegen GF zeggen, die bijt op stroomdraadjes
whehehe dat is wel een codak momentquote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij sproeide het over de hele bar heen, en ik had die dus net gepoetst
gelukkig zat ik al voor de bar
ja in jouw hoofdquote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
quote:
huh?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij sproeide het over de hele bar heen, en ik had die dus net gepoetst
gelukkig zat ik al voor de bar
echt nietquote:Op maandag 22 februari 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat is wel een codak moment
eindhoven is wel leuk heb daar wat vrienden zittenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja in jouw hoofd
[..]eindhoven
maar das even ver van GF als maastricht
maastricht is maar een half uur van eindhoven verwijderdquote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
eindhoven is wel leuk heb daar wat vrienden zitten
toch als je daar heen gaat laat je wel veel achter
doegquote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
zo ff verder voordat het stormt
serieus ik dacht veel verderquote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maastricht is maar een half uur van eindhoven verwijderd
ik ben ook ff naar de bankquote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
dat dacht ik ook altijd totdat ik bijna een jaar lang elke morgen er naar toe moestquote:
doegquote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook ff naar de bank
echt nietquote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maastricht is maar een half uur van eindhoven verwijderd
vanavond weer een gefixte autoquote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
Doeiquote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook ff naar de bank
echt welquote:Op maandag 22 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt niet
kortste tijd: 55 minuten
anders is het anderhalf uur
quote:
nja wij deden er toch een uur over om in het centrum te komen, misschien dat jij een vliegtuig hadquote:Op maandag 22 februari 2010 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
vertrek van ABN-AMRO op de Wal in Eindhoven 8.30
aankomst ABN-AMRO grote straat in Maastricht 9.10
is ie al zolang doodquote:
whehe heb je er zon last van dan?quote:
die kalk werkt gewoon zo goedquote:
ja, hij geeft me kutwerkjes als kopieren, faxen enzo omdat hij het te druk heeft...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe heb je er zon last van dan?
dan reed ik ook niet harder dan 110quote:Op maandag 22 februari 2010 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja wij deden er toch een uur over om in het centrum te komen, misschien dat jij een vliegtuig had
maar jouw route is ook al meer dan een half uur dus![]()
je bent zijn sloof nietquote:Op maandag 22 februari 2010 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die kalk werkt gewoon zo goed
[..]
ja, hij geeft me kutwerkjes als kopieren, faxen enzo omdat hij het te druk heeft...
ja en ik dan?!?
nja NU lukt dat dus niet meer, volgens googlequote:Op maandag 22 februari 2010 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan reed ik ook niet harder dan 110
nja als ie genoeg betaalt wil ik dat wel zijnquote:
goede tip geweestquote:
jij hebt het natuurlijk niet drukquote:[..]
ja, hij geeft me kutwerkjes als kopieren, faxen enzo omdat hij het te druk heeft...
ja en ik dan?!?
dat zou wel eens kunnen kloppen de leenderweg is afgeslotenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja NU lukt dat dus niet meer, volgens google
zou dat aan het wegwerken liggen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja als ie genoeg betaalt wil ik dat wel zijn
maar niet voor dit loon nee
eet ze giertjequote:
mag jij blij zijn dat je me een goed salaris geeft hequote:
smakelijkquote:
byequote:
quote:
maar dan gebruik ik je nog niet als een sloofquote:Op maandag 22 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag jij blij zijn dat je me een goed salaris geeft he
LLquote:[..]
smakelijk
en ik ben weg hier![]()
whehehequote:
ik dadelijk de mousakaquote:
de wattes?quote:
klinkt goed als ik dat zo es bekijkquote:Op maandag 22 februari 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moussaka![]()
doet je google het niet![]()
http://www.tenderfeelings.be/index.php/anne/moussaka
is ook erg lekkerquote:Op maandag 22 februari 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt goed als ik dat zo es bekijk
eet smakelijk danquote:Op maandag 22 februari 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook erg lekker![]()
ik heb een kilo en dat is net genoeg vooren mij
quote:
Wel goedquote:
Tof!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel goed
Paar nieuwe opdrachten binnen![]()
Druk dus de komende dagen / avonden / nachten
heey GFquote:
giertjequote:
muckquote:
mja inderdaadquote:
maar niet alleenquote:
gebeurt vakerquote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sararaats liet weten een Fok! time out te hebben genomenAls ze er aan toe is komt ze terug
jouw hebben we idd al een hele tijd niet meer gezienquote:
Volgens mij zijn er al meer nuquote:
ben benieuwd hoe lang ze weg blijftquote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sararaats liet weten een Fok! time out te hebben genomenAls ze er aan toe is komt ze terug
friemelquote:Op maandag 22 februari 2010 21:29 schreef friemelaar het volgende:
GF![]()
Giertje![]()
Muck![]()
TVP-er![]()
En even een vrolijke noot .....
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
dan moeten ze maar op een berg in Tibet gaan zittenquote:
gelukkig welquote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al meer nu
Muck![]()
friemel
Ik heb het ook druk en was een beetje KSC-moe.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jouw hebben we idd al een hele tijd niet meer gezien![]()
hoe bevalt je nieuwe huisje muck?
Marcquote:Op maandag 22 februari 2010 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al meer nu
Muck![]()
friemel
dan laat biekske maar postenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:40 schreef friemelaar het volgende:
Niet voor lang hoor, te ingewikkeld werk.
Ik moet me concentreren en dan heb ik weinig tijd / gelegenheid om te posten...
mja zoiets had ik al begrepenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
kiek ze giertjequote:Op maandag 22 februari 2010 21:51 schreef Giertje het volgende:
maar goed ik ben tv kieken
fijne avond iedereen
Alweerquote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Pinguïnquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Pinguïn
Wat is dat toch voor dier? Ik zag A er ook al mee
Ik weet niet precies waarom, maar ik moet erom lachenquote:
Studio Ghibli maakt toffe films. Ik ben ook naar het 'museum' geweest in een van d ebuitenwijken van Tokio. Echt zo leuk. Je krijgt ook een dia als aandenken uit een van d efilms, dus we hebben er hier twee liggen. Een van Howl's Moving Castle en een van Spirited Away.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarom, maar ik moet erom lachen
symquote:Op maandag 22 februari 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond
Voorgenomen om een dagje lekker achter de computer te hangen, het werd een dagje 51 staldeuren repareren
wat gaaf!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Studio Ghibli maakt toffe films. Ik ben ook naar het 'museum' geweest in een van d ebuitenwijken van Tokio. Echt zo leuk. Je krijgt ook een dia als aandenken uit een van d efilms, dus we hebben er hier twee liggen. Een van Howl's Moving Castle en een van Spirited Away.
Disney heeft nu de rechten om ze internationaal uit te brengen. Totoro komt maart geloof ik op Blu-ray. Omdat die lui alles met de hand tekenen wil ik die ook zeker hebben. Kunstenaars zijn het
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
maar een klein verschil
Ik wil ook een totoroquote:Op maandag 22 februari 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
Ja, die staat hier ook ergens. En ik heb natuurlijk een totorootje, gekocht in het museum, in mijn auto hangen. Dobbelstenen aan je achteruitkijkspiegel zijn voor paupers
http://www.onlineghibli.com/films.php ik heb ze nog niet allemaal, maar we gaan er voor
Das ook wat waardquote:Op maandag 22 februari 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er lopen morgen in ieder geval geen paarden meer los door de stal morgen
Ga haken danquote:
Kopen dan!quote:en een auto om hem in te hangen
Doe ik alquote:
Ah, je gaat me sponsoren? Wat liefquote:Kopen dan!
3 totoro'squote:
http://www.jlist.com/SEARCH/totoroquote:Op maandag 22 februari 2010 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
3 totoro's
Die grote ziet er knuffelbaar uit
*squish*
wel zo handigquote:Op maandag 22 februari 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er lopen morgen in ieder geval geen paarden meer los door de stal morgen
volgens mij heb ik die tekenfilm een keer op tv gezienquote:
Deze hebben we ookquote:Op maandag 22 februari 2010 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
3 totoro's
Die grote ziet er knuffelbaar uit
*squish*
whehehequote:Op maandag 22 februari 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe ik al
[..]
Ah, je gaat me sponsoren? Wat lief
Dat kan. Ik kijk het liever in het japans. Ze hebben ook gesproken vertalingen, maar dat is, uhm, doe subtiel pheno, uh, kut.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel zo handig
[..]
volgens mij heb ik die tekenfilm een keer op tv gezien
Ik sponsor niks meer. Daar had je al iemand voorquote:Op maandag 22 februari 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe ik al
[..]
Ah, je gaat me sponsoren? Wat lief
neuh, ik probeer te sparenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Oh, als je iets van die site wilt kopen, moet je het zeggen. Ik geloof dat _A_ binnenkort weer wat ging bestellen
ja mag mijn jaren op de wachtlijst hebben!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik sponsor niks meer. Daar had je al iemand voor.
*doet snel een slot op het keukenkastje.quote:
zo goed ben ik niet in Japansquote:Op maandag 22 februari 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Ik kijk het liever in het japans. Ze hebben ook gesproken vertalingen, maar dat is, uhm, doe subtiel pheno, uh, kut.
Ik woon nu op fietsafstand hequote:Op maandag 22 februari 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
*doet snel een slot op het keukenkastje.
* Pheno kijkt opzij en ziet hetzelfde op het tafeltje naast hem staan.quote:
Alleen als die ook voor een andere regio geldenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, ik probeer te sparen
[..]
ja mag mijn jaren op de wachtlijst hebben!
Geen idee.quote:
hehehequote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno kijkt opzij en ziet hetzelfde op het tafeltje naast hem staan.
eh, ja?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen als die ook voor een andere regio gelden.
Ik PM jequote:
Daarom koop ik ook geen nieuwe pcs.quote:
De goeie ook? Ik zoek geen woning in Gelderlandquote:
Het is al een oudere film jaquote:
Zeg! Dat was de vraag nietquote:Op maandag 22 februari 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
De goeie ook? Ik zoek geen woning in Gelderland.
Ik ben nog ouderquote:Op maandag 22 februari 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is al een oudere film jaMaar nog steeds populair in japan. Maar de studio heeft ondertussen wel meer gemaakt
Broekiequote:
wat gaat er nou weer misquote:
Ja, zo schreven we dat nog, in mijn jeugdquote:
Hij kan er niet mee omgaan. Of hij kan de foksearch niet vinden.quote:
hij lijkt alleen maar zo oudquote:
Al is de edit nog zo snel, de pinguïn achterhaalt hem welquote:Op maandag 22 februari 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zo schreven we dat nog, in mijn jeugd
ik gok op het eerstequote:Op maandag 22 februari 2010 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan er niet mee omgaan. Of hij kan de foksearch niet vinden.
en dat voor een fossielquote:Op maandag 22 februari 2010 23:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Al is de edit nog zo snel, de pinguïn achterhaalt hem wel
Ik lig er al in sinds 12 uur vanmiddag, en geen konijnenpraktijken hierquote:Op maandag 22 februari 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
Dit fossiel gaat even de konijn uithangen in bed
ben ik ff blij dat ik geen konijn in mijn ava hebquote:Op maandag 22 februari 2010 23:10 schreef Muck het volgende:
Beter een gefossiliseerde pinguïn dan een spamkonijn
slaap ze Pinguinquote:Op maandag 22 februari 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
lui dingquote:Op maandag 22 februari 2010 23:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik lig er al in sinds 12 uur vanmiddag, en geen konijnenpraktijken hier
Neukzequote:Op maandag 22 februari 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ik naar de TT kijk denk ik in eerste instantie aan een 27MC dan aan koffie
dat nou ook weer niet maar wel jaren vrachtwagenchauffeur geweestquote:
Dat kan ook jaquote:Op maandag 22 februari 2010 23:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet maar wel jaren vrachtwagenchauffeur geweest
en daar komt nog bij dat ik laatst nog een 27MC heb gevonden in Eindhoven bij de spullen van de oude huurderquote:
Begint t weer te kriebelen ja?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar komt nog bij dat ik laatst nog een 27MC heb gevonden in Eindhoven bij de spullen van de oude huurder
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 103 goldfinger1963
02. 059 Ladylike
03. 057 Giertje
04. 032 wel.o.k
05. 031 Pheno
06. 025 MPG
07. 025 friemelaar
08. 024 Muck
09. 021 Marijkezwolle
10. 015 john-frusciante
11. 013 Dr_Flash
12. 012 Surveillance-Fiets
13. 009 Aarti
14. 008 sararaats
15. 005 Symphonic
16. 005 marcb1974
17. 003 suikertaartje
18. 002 Dangel
19. 002 GooseFM
20. 002 JortK
Toch meer dan ik dachtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
En wie waren er gister aan het zenden in de KSC ?
[..]
En dat zal voor de cijfers van dinsdag ook wel gaan gelden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |