Dat kan. Ik kijk het liever in het japans. Ze hebben ook gesproken vertalingen, maar dat is, uhm, doe subtiel pheno, uh, kut.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel zo handig
[..]
volgens mij heb ik die tekenfilm een keer op tv gezien
Ik sponsor niks meer. Daar had je al iemand voorquote:Op maandag 22 februari 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe ik al
[..]
Ah, je gaat me sponsoren? Wat lief
neuh, ik probeer te sparenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Oh, als je iets van die site wilt kopen, moet je het zeggen. Ik geloof dat _A_ binnenkort weer wat ging bestellen
ja mag mijn jaren op de wachtlijst hebben!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik sponsor niks meer. Daar had je al iemand voor.
*doet snel een slot op het keukenkastje.quote:
zo goed ben ik niet in Japansquote:Op maandag 22 februari 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Ik kijk het liever in het japans. Ze hebben ook gesproken vertalingen, maar dat is, uhm, doe subtiel pheno, uh, kut.
Ik woon nu op fietsafstand hequote:Op maandag 22 februari 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
*doet snel een slot op het keukenkastje.
* Pheno kijkt opzij en ziet hetzelfde op het tafeltje naast hem staan.quote:
Alleen als die ook voor een andere regio geldenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, ik probeer te sparen
[..]
ja mag mijn jaren op de wachtlijst hebben!
Geen idee.quote:
hehehequote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno kijkt opzij en ziet hetzelfde op het tafeltje naast hem staan.
eh, ja?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen als die ook voor een andere regio gelden.
Ik PM jequote:
Daarom koop ik ook geen nieuwe pcs.quote:
De goeie ook? Ik zoek geen woning in Gelderlandquote:
Het is al een oudere film jaquote:
Zeg! Dat was de vraag nietquote:Op maandag 22 februari 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
De goeie ook? Ik zoek geen woning in Gelderland.
Ik ben nog ouderquote:Op maandag 22 februari 2010 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is al een oudere film jaMaar nog steeds populair in japan. Maar de studio heeft ondertussen wel meer gemaakt
Broekiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |