kiek ze giertjequote:Op maandag 22 februari 2010 21:51 schreef Giertje het volgende:
maar goed ik ben tv kieken
fijne avond iedereen
Alweerquote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sararaats liet weten een Fok! time out te hebben genomenAls ze er aan toe is komt ze terug
quote:
Pinguïnquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Pinguïn
Wat is dat toch voor dier? Ik zag A er ook al mee
Ik weet niet precies waarom, maar ik moet erom lachenquote:
Studio Ghibli maakt toffe films. Ik ben ook naar het 'museum' geweest in een van d ebuitenwijken van Tokio. Echt zo leuk. Je krijgt ook een dia als aandenken uit een van d efilms, dus we hebben er hier twee liggen. Een van Howl's Moving Castle en een van Spirited Away.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarom, maar ik moet erom lachen
symquote:Op maandag 22 februari 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond
Voorgenomen om een dagje lekker achter de computer te hangen, het werd een dagje 51 staldeuren repareren
wat gaaf!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Studio Ghibli maakt toffe films. Ik ben ook naar het 'museum' geweest in een van d ebuitenwijken van Tokio. Echt zo leuk. Je krijgt ook een dia als aandenken uit een van d efilms, dus we hebben er hier twee liggen. Een van Howl's Moving Castle en een van Spirited Away.
Disney heeft nu de rechten om ze internationaal uit te brengen. Totoro komt maart geloof ik op Blu-ray. Omdat die lui alles met de hand tekenen wil ik die ook zeker hebben. Kunstenaars zijn het
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
maar een klein verschil
Ik wil ook een totoroquote:Op maandag 22 februari 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
Ja, die staat hier ook ergens. En ik heb natuurlijk een totorootje, gekocht in het museum, in mijn auto hangen. Dobbelstenen aan je achteruitkijkspiegel zijn voor paupers
http://www.onlineghibli.com/films.php ik heb ze nog niet allemaal, maar we gaan er voor
Das ook wat waardquote:Op maandag 22 februari 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er lopen morgen in ieder geval geen paarden meer los door de stal morgen
Ga haken danquote:
Kopen dan!quote:en een auto om hem in te hangen
Doe ik alquote:
Ah, je gaat me sponsoren? Wat liefquote:Kopen dan!
3 totoro'squote:
http://www.jlist.com/SEARCH/totoroquote:Op maandag 22 februari 2010 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
3 totoro's
Die grote ziet er knuffelbaar uit
*squish*
wel zo handigquote:Op maandag 22 februari 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er lopen morgen in ieder geval geen paarden meer los door de stal morgen
volgens mij heb ik die tekenfilm een keer op tv gezienquote:
Deze hebben we ookquote:Op maandag 22 februari 2010 22:41 schreef Muck het volgende:
[..]
3 totoro's
Die grote ziet er knuffelbaar uit
*squish*
whehehequote:Op maandag 22 februari 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe ik al
[..]
Ah, je gaat me sponsoren? Wat lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |