Ja man want bellen is engquote:Op maandag 22 februari 2010 14:10 schreef Pheno het volgende:
Voor dat soort mensen die me proberen te bellen is cholera uitgevonden
ik zal het niet meer doen hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 14:10 schreef Pheno het volgende:
Voor dat soort mensen die me proberen te bellen is cholera uitgevonden
whehehequote:
2 mei uiteten met ons 4/5-en?quote:
ik haat telefonerenquote:
dan zou ik maar niet in een callcenter gaan werkenquote:
Nee, maar die mensen wel. Niet eng, maar dom. Het gaat vast over mijn uren. Ik schrijf ze netjes, sla ze op. Daarna worden ze geweigerd omdat ik volgens hen geen parttimedag heb of zo. Krijg wat. En nee, ik ga geen 40 uur uit mijn duim zuigen, ze lossen het maar eerst op.quote:
uit eten is altijd goedquote:
*proestquote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zou ik maar niet in een callcenter gaan werken
dat zowiezo nooit want die mensen heb ik ook een hekel aanquote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan zou ik maar niet in een callcenter gaan werken
is dat niet zaaknummer - aantal nummers, vervangen door interne nummertjes?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:24 schreef Pheno het volgende:
En dan nog hun interne nummer noemen om terug te bellen....zucht. Krijg een bezemsteel in je aars. Je belt naar mijn mobiel, niet naar een intern nummer....
Geen idee, als men er niet over communiceert dan kan ik dat niet weten. En de "C" in "ICT" staat bij dit bedrijf, waar we in gefuseerd zijn, niet voor "communiceren". Ik weet niet eens hoeveel vrije dagen ik heb, want ze zijn vergeten mijn overgebleven dagen van vorig jaar erbij te tellen. Geen idee of dat nog gaat gebeurenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is dat niet zaaknummer - aantal nummers, vervangen door interne nummertjes?
dus 020-1234567 is zaaknummer, intern is 313 -> 020-1234313??
het is ook overal het zelfdequote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, als men er niet over communiceert dan kan ik dat niet weten. En de "C" in "ICT" staat bij dit bedrijf, waar we in gefuseerd zijn, niet voor "communiceren". Ik weet niet eens hoeveel vrije dagen ik heb, want ze zijn vergeten mijn overgebleven dagen van vorig jaar erbij te tellen. Geen idee of dat nog gaat gebeurenIk kan ze wel op een briefje meegeven dat ik ze opneem.
niet overalquote:Op maandag 22 februari 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is ook overal het zelfde
alleen in andere vormen
dat moet zich nog bewijzenquote:
Ik kon in amsterdam zo bij 5 werkgevers aan de slag... ja hallo, amsterdam...quote:Op maandag 22 februari 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
Ik wil zoooo graag hier weg, maar er is gewoonweg niets in mijn buurt. Ik zag vorige week ergens een job die zo ongeveer "hoi " tegen me zei qua eisen. Alles ervan kan ik, plus uitstekende referenties. Ik heb er nota bene les in gegeven als een van de ±acht docenten voor de Benelux. Dus dat zijn dikke pluspunten. Waar is het? In fucking Rotterdam. Ja dag
trotse limburgerquote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat moet zich nog bewijzen
Garpje
[..]
Ik kon in amsterdam zo bij 5 werkgevers aan de slag... ja hallo, amsterdam...
maar klopt welquote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat moet zich nog bewijzen
Garpje
dat is idd een eind wegquote:[..]
Ik kon in amsterdam zo bij 5 werkgevers aan de slag... ja hallo, amsterdam...
nou ik hou best van Amsterdam, prachtige stad...quote:
wat omgeving betreft is het bij jullie wel beter ja dan in de randstadquote:Op maandag 22 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ik hou best van Amsterdam, prachtige stad...
maar niet om mijn kind in op te voeden
@GF: die afstand boeide me ook niet echt (je kunt altijd verhuizen) maar ik vind limburg e.o. beter voor Randall
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ik hou best van Amsterdam, prachtige stad...
maar niet om mijn kind in op te voeden
@GF: die afstand boeide me ook niet echt (je kunt altijd verhuizen) maar ik vind limburg e.o. beter voor Randall
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |