dat dusquote:Op maandag 22 februari 2010 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je d'r belde het is al 3uur
Hier scheen zelfs even de zonquote:Op maandag 22 februari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote hoereweer
Maar hey, de sneeuw is weg
zo laat naar bedquote:Op maandag 22 februari 2010 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus
Ik lag zondag pas om 8.30u in bed (dank je wel Randall) maar was er om 13.15 alweer uit
valt hier wel mee heeft net een beetje geregendquote:Op maandag 22 februari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote hoereweer
Maar hey, de sneeuw is weg
dat heeft het hier ook even gedaanquote:
whehehe dan zal die kleine van haar ook wel slapenquote:
omdat de bmw zo langzaam was, was ik om 7.10 pas thuis, even jointje gedraaid, die nog opgerookt en vlak daarna kwam de kleine uit bed en mij dus "wakker gemaakt" (ik sliep nog niet), naar beneden gebracht, nog ff geknuffeld (hij snapt natuurlijk niet waarom ik nog terug naar bed ga) en dus was het 8.24u toen ik weer in bed lagquote:
troost je, ik heb het niet uitgeboordquote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat de bmw zo langzaam was, was ik om 7.10 pas thuis, even jointje gedraaid, die nog opgerookt en vlak daarna kwam de kleine uit bed en mij dus "wakker gemaakt" (ik sliep nog niet), naar beneden gebracht, nog ff geknuffeld (hij snapt natuurlijk niet waarom ik nog terug naar bed ga) en dus was het 8.24u toen ik weer in bed lag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
troost je, ik heb het niet uitgeboord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn held
nog monteren dus?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat is waar ook je had die trage tram bijquote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat de bmw zo langzaam was, was ik om 7.10 pas thuis, even jointje gedraaid, die nog opgerookt en vlak daarna kwam de kleine uit bed en mij dus "wakker gemaakt" (ik sliep nog niet), naar beneden gebracht, nog ff geknuffeld (hij snapt natuurlijk niet waarom ik nog terug naar bed ga) en dus was het 8.24u toen ik weer in bed lag
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
troost je, ik heb het niet uitgeboord
JFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik nog een bakkie koffie en dan naar de bankquote:Op maandag 22 februari 2010 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar eerst een bakkie koffie thee
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JF
[..]
ik nog een bakkie koffie en dan naar de bank
Terechtquote:Op maandag 22 februari 2010 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar eerst een bakkie koffie thee
ben je op zoek naar wat anders dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Terecht
denk eraan: in de kelder ligt isolerend materiaal, tegen de kou
tijd voor een woning met ruimte om te sleutelen![]()
* kijkt naar GF en knipoogt
en daar ging mijn koffie weerquote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Terecht
denk eraan: in de kelder ligt isolerend materiaal, tegen de kou
tijd voor een woning met ruimte om te sleutelen![]()
* kijkt naar GF en knipoogt
laats mijn bier ookquote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar ging mijn koffie weer
bierenbeulquote:
we hebben een zeeeeeer aantrekkelijk aanbod gekregenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je op zoek naar wat anders dan?
moet je tegen GF zeggen, die bijt op stroomdraadjesquote:
aah okee ook in maastricht?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hebben een zeeeeeer aantrekkelijk aanbod gekregen
hij sproeide het over de hele bar heen, en ik had die dus net gepoetstquote:
echtquote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je tegen GF zeggen, die bijt op stroomdraadjes
whehehe dat is wel een codak momentquote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij sproeide het over de hele bar heen, en ik had die dus net gepoetst
gelukkig zat ik al voor de bar
ja in jouw hoofdquote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je tegen GF zeggen, die bijt op stroomdraadjes
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |