zo prachtig vind ik Amsterdam nietquote:Op maandag 22 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ik hou best van Amsterdam, prachtige stad...
maar niet om mijn kind in op te voeden
@GF: die afstand boeide me ook niet echt (je kunt altijd verhuizen) maar ik vind limburg e.o. beter voor Randall
Amsterdam is leukquote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik kon in amsterdam zo bij 5 werkgevers aan de slag... ja hallo, amsterdam...
voor een dagje stappen welquote:
ja, alleen is limburg beter om een kind in op te voedenquote:
waarom moet ik nu gelijk aan carnaval denken?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, alleen is limburg beter om een kind in op te voeden
nog altijd veiliger dan randstad
en minder agressief.. "wij" zijn wat rustiger (uitzonderigen daar gelaten uiteraard. gekken en idioten zijn overal)
Brabant is ook goedquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en minder agressief.. "wij" zijn wat rustiger (uitzonderigen daar gelaten uiteraard. gekken en idioten zijn overal)
o ja, binnen kort pvv stemmen want die houdt de aow leeftijd op 65quote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
Verhuizen naar Rotterdam? nee dank je, dan word ik vanzelf PVV stemmer.
omdat je limburg hoordequote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom moet ik nu gelijk aan carnaval denken?
omdat jij een Hollander bentquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Die hebben wel meer beloftes, als ik ze goed begrijp hoeven we straks niets meer te betalen of te doenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, binnen kort pvv stemmen want die houdt de aow leeftijd op 65
Omdat je bevooroordeeld bentquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam, en ik heb me eigenlijk nog nooit in een onveilige situatie bevondenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zal wrs wel helpenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
tja, ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam, en ik heb me eigenlijk nog nooit in een onveilige situatie bevonden
Maar misschien komt dat door mijn agressieve uiterlijk
quote:
quote:
whehehequote:Op maandag 22 februari 2010 15:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
zo maar es mijn trots opzij zetten en bellen
scheelt dat et een vriendin van me isquote:
heeyquote:
dat kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat jij een Hollander bent
of TON, vlaktax van 25% voor inkomsten belasting, afschaffen vennootschapsbelasting en ambtenaren met 1 derde inkrimpenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben wel meer beloftes, als ik ze goed begrijp hoeven we straks niets meer te betalen of te doen
TVPertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |