zo prachtig vind ik Amsterdam nietquote:Op maandag 22 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou ik hou best van Amsterdam, prachtige stad...
maar niet om mijn kind in op te voeden
@GF: die afstand boeide me ook niet echt (je kunt altijd verhuizen) maar ik vind limburg e.o. beter voor Randall
Amsterdam is leukquote:Op maandag 22 februari 2010 14:37 schreef Ladylike het volgende:
Ik kon in amsterdam zo bij 5 werkgevers aan de slag... ja hallo, amsterdam...
voor een dagje stappen welquote:
ja, alleen is limburg beter om een kind in op te voedenquote:
waarom moet ik nu gelijk aan carnaval denken?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja, alleen is limburg beter om een kind in op te voeden
nog altijd veiliger dan randstad
en minder agressief.. "wij" zijn wat rustiger (uitzonderigen daar gelaten uiteraard. gekken en idioten zijn overal)
Brabant is ook goedquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en minder agressief.. "wij" zijn wat rustiger (uitzonderigen daar gelaten uiteraard. gekken en idioten zijn overal)
o ja, binnen kort pvv stemmen want die houdt de aow leeftijd op 65quote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Pheno het volgende:
Verhuizen naar Rotterdam? nee dank je, dan word ik vanzelf PVV stemmer.
omdat je limburg hoordequote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarom moet ik nu gelijk aan carnaval denken?
omdat jij een Hollander bentquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Die hebben wel meer beloftes, als ik ze goed begrijp hoeven we straks niets meer te betalen of te doenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, binnen kort pvv stemmen want die houdt de aow leeftijd op 65
Omdat je bevooroordeeld bentquote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam, en ik heb me eigenlijk nog nooit in een onveilige situatie bevondenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zal wrs wel helpenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
tja, ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam, en ik heb me eigenlijk nog nooit in een onveilige situatie bevonden
Maar misschien komt dat door mijn agressieve uiterlijk
quote:
quote:
whehehequote:Op maandag 22 februari 2010 15:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
![]()
zo maar es mijn trots opzij zetten en bellen
scheelt dat et een vriendin van me isquote:
heeyquote:
dat kan ik niet ontkennenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat jij een Hollander bent
of TON, vlaktax van 25% voor inkomsten belasting, afschaffen vennootschapsbelasting en ambtenaren met 1 derde inkrimpenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben wel meer beloftes, als ik ze goed begrijp hoeven we straks niets meer te betalen of te doen
TVPertjequote:
dan is het maar goed dat je d'r belde het is al 3uurquote:
dat dusquote:Op maandag 22 februari 2010 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat je d'r belde het is al 3uur
Hier scheen zelfs even de zonquote:Op maandag 22 februari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote hoereweer
Maar hey, de sneeuw is weg
zo laat naar bedquote:Op maandag 22 februari 2010 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus
Ik lag zondag pas om 8.30u in bed (dank je wel Randall) maar was er om 13.15 alweer uit
valt hier wel mee heeft net een beetje geregendquote:Op maandag 22 februari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Klote hoereweer
Maar hey, de sneeuw is weg
dat heeft het hier ook even gedaanquote:
whehehe dan zal die kleine van haar ook wel slapenquote:
omdat de bmw zo langzaam was, was ik om 7.10 pas thuis, even jointje gedraaid, die nog opgerookt en vlak daarna kwam de kleine uit bed en mij dus "wakker gemaakt" (ik sliep nog niet), naar beneden gebracht, nog ff geknuffeld (hij snapt natuurlijk niet waarom ik nog terug naar bed ga) en dus was het 8.24u toen ik weer in bed lagquote:
troost je, ik heb het niet uitgeboordquote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat de bmw zo langzaam was, was ik om 7.10 pas thuis, even jointje gedraaid, die nog opgerookt en vlak daarna kwam de kleine uit bed en mij dus "wakker gemaakt" (ik sliep nog niet), naar beneden gebracht, nog ff geknuffeld (hij snapt natuurlijk niet waarom ik nog terug naar bed ga) en dus was het 8.24u toen ik weer in bed lag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
troost je, ik heb het niet uitgeboord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn held
nog monteren dus?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
dat is waar ook je had die trage tram bijquote:Op maandag 22 februari 2010 15:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat de bmw zo langzaam was, was ik om 7.10 pas thuis, even jointje gedraaid, die nog opgerookt en vlak daarna kwam de kleine uit bed en mij dus "wakker gemaakt" (ik sliep nog niet), naar beneden gebracht, nog ff geknuffeld (hij snapt natuurlijk niet waarom ik nog terug naar bed ga) en dus was het 8.24u toen ik weer in bed lag
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
troost je, ik heb het niet uitgeboord
JFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik nog een bakkie koffie en dan naar de bankquote:Op maandag 22 februari 2010 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar eerst een bakkie koffie thee
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JF
[..]
ik nog een bakkie koffie en dan naar de bank
Terechtquote:Op maandag 22 februari 2010 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
maar eerst een bakkie koffie thee
ben je op zoek naar wat anders dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Terecht
denk eraan: in de kelder ligt isolerend materiaal, tegen de kou
tijd voor een woning met ruimte om te sleutelen![]()
* kijkt naar GF en knipoogt
en daar ging mijn koffie weerquote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Terecht
denk eraan: in de kelder ligt isolerend materiaal, tegen de kou
tijd voor een woning met ruimte om te sleutelen![]()
* kijkt naar GF en knipoogt
laats mijn bier ookquote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar ging mijn koffie weer
bierenbeulquote:
we hebben een zeeeeeer aantrekkelijk aanbod gekregenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je op zoek naar wat anders dan?
moet je tegen GF zeggen, die bijt op stroomdraadjesquote:
aah okee ook in maastricht?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we hebben een zeeeeeer aantrekkelijk aanbod gekregen
hij sproeide het over de hele bar heen, en ik had die dus net gepoetstquote:
echtquote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
moet je tegen GF zeggen, die bijt op stroomdraadjes
whehehe dat is wel een codak momentquote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij sproeide het over de hele bar heen, en ik had die dus net gepoetst
gelukkig zat ik al voor de bar
ja in jouw hoofdquote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
quote:
huh?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij sproeide het over de hele bar heen, en ik had die dus net gepoetst
gelukkig zat ik al voor de bar
echt nietquote:Op maandag 22 februari 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat is wel een codak moment
eindhoven is wel leuk heb daar wat vrienden zittenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja in jouw hoofd
[..]eindhoven
maar das even ver van GF als maastricht
maastricht is maar een half uur van eindhoven verwijderdquote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
eindhoven is wel leuk heb daar wat vrienden zitten
toch als je daar heen gaat laat je wel veel achter
doegquote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
zo ff verder voordat het stormt
serieus ik dacht veel verderquote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maastricht is maar een half uur van eindhoven verwijderd
ik ben ook ff naar de bankquote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
dat dacht ik ook altijd totdat ik bijna een jaar lang elke morgen er naar toe moestquote:
doegquote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook ff naar de bank
echt nietquote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maastricht is maar een half uur van eindhoven verwijderd
vanavond weer een gefixte autoquote:Op maandag 22 februari 2010 15:55 schreef john-frusciante het volgende:
Doeiquote:Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook ff naar de bank
echt welquote:Op maandag 22 februari 2010 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt niet
kortste tijd: 55 minuten
anders is het anderhalf uur
quote:
nja wij deden er toch een uur over om in het centrum te komen, misschien dat jij een vliegtuig hadquote:Op maandag 22 februari 2010 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel![]()
vertrek van ABN-AMRO op de Wal in Eindhoven 8.30
aankomst ABN-AMRO grote straat in Maastricht 9.10
is ie al zolang doodquote:
whehe heb je er zon last van dan?quote:
die kalk werkt gewoon zo goedquote:
ja, hij geeft me kutwerkjes als kopieren, faxen enzo omdat hij het te druk heeft...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe heb je er zon last van dan?
dan reed ik ook niet harder dan 110quote:Op maandag 22 februari 2010 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja wij deden er toch een uur over om in het centrum te komen, misschien dat jij een vliegtuig had
maar jouw route is ook al meer dan een half uur dus![]()
je bent zijn sloof nietquote:Op maandag 22 februari 2010 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die kalk werkt gewoon zo goed
[..]
ja, hij geeft me kutwerkjes als kopieren, faxen enzo omdat hij het te druk heeft...
ja en ik dan?!?
nja NU lukt dat dus niet meer, volgens googlequote:Op maandag 22 februari 2010 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan reed ik ook niet harder dan 110
nja als ie genoeg betaalt wil ik dat wel zijnquote:
goede tip geweestquote:
jij hebt het natuurlijk niet drukquote:[..]
ja, hij geeft me kutwerkjes als kopieren, faxen enzo omdat hij het te druk heeft...
ja en ik dan?!?
dat zou wel eens kunnen kloppen de leenderweg is afgeslotenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja NU lukt dat dus niet meer, volgens google
zou dat aan het wegwerken liggen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja als ie genoeg betaalt wil ik dat wel zijn
maar niet voor dit loon nee
eet ze giertjequote:
mag jij blij zijn dat je me een goed salaris geeft hequote:
smakelijkquote:
byequote:
quote:
maar dan gebruik ik je nog niet als een sloofquote:Op maandag 22 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mag jij blij zijn dat je me een goed salaris geeft he
LLquote:[..]
smakelijk
en ik ben weg hier![]()
whehehequote:
ik dadelijk de mousakaquote:
de wattes?quote:
klinkt goed als ik dat zo es bekijkquote:Op maandag 22 februari 2010 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moussaka![]()
doet je google het niet![]()
http://www.tenderfeelings.be/index.php/anne/moussaka
is ook erg lekkerquote:Op maandag 22 februari 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt goed als ik dat zo es bekijk
eet smakelijk danquote:Op maandag 22 februari 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is ook erg lekker![]()
ik heb een kilo en dat is net genoeg vooren mij
quote:
Wel goedquote:
Tof!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel goed
Paar nieuwe opdrachten binnen![]()
Druk dus de komende dagen / avonden / nachten
Forum Opties | |
---|---|