En een groenequote:Op maandag 22 februari 2010 08:18 schreef Nijna het volgende:
Hier nog een oranje minimonkey in de aanbieding
He! Die zat niet tussen de stapel van laatst!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef McLaura het volgende:
Groeispurt.nl
Allemaal 74 of vallend als 74, tenzij anders aangegeven
*knip*
--------------
Jottum! shirt
[ afbeelding ]
--------------
*knip*
Ik niks, maar denk dat mcLaura er wel iets voor zou willen hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:03 schreef _Bar_ het volgende:
Vlindur, dat Name It shirt opa's boefje wat wil je daar voor hebben?
10 inc verzenden?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
McLaura ik ben wel geinteresseerd in de spijkerbroek van BabyGAP, wat wil je er voor hebben?
Klopt, ik heb hem gisteren uit de kast gehaald!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
He! Die zat niet tussen de stapel van laatst!![]()
*hebben*!
Kom ik zo op terug ok? Ik heb pm over oa dat shirtje!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:27 schreef _Bar_ het volgende:solly, keek ook weer even niet goed
Mc Laura, wat wil je dus hebben voor het shirtje van Opa's boefje?
Hij is beschikbaar!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef _Bar_ het volgende:
Is prima hoor, doe rustig aan
Volgens mij heb ik je hem laten zien toen ik hem net had gekocht..... en toen vond je hem erg leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En voor dat truitje wat je voor Lars hebt gereserveerd?
(heb ik ooit geroepen dat ik die wou ofzo, of ben je helderziend)
Welke maat is die?
5 inc verzenden?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:44 schreef _Bar_ het volgende:nu nog de grote vraag wat wil je ervoor hebben
![]()
Ik kan jou niet terugpmenquote:
Hai, ja, het blousje is ook 74!. Het blousje is trouwens wel gedragen (maar nog netjes), de spencer heeft Thijs 1 of 2 keer aangehad. 15,- inc verzenden?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef het-is-mij het volgende:
@ Mclaura, wat wil je voor dat blousje met spencer hebben?
En blousje is ook in 74 neem ik aan?
Dat eerste broekjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb alles weg gebracht, dus de postbode krijgt het druk.
Ik kwam dus inderdaad nog meer maat 74 tegen tijdens het rommelen op zolder:
http://www.mijnalbum.nl/Album=HBOXBVZL
Ik wil hem wel! Ik PM vanavond even, moet zo wegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nee die is unisex!
Geen meisjesachtige dingetjes oid
wat dacht je van 6.50 euro incl verzenden?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:57 schreef miss_sly het volgende:
Karin de enveloppe is binnen, hoor. En de kleertjes zijn in het echt nog leuker dan op de foto
thanks!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:57 schreef miss_sly het volgende:
Karin de enveloppe is binnen, hoor. En de kleertjes zijn in het echt nog leuker dan op de foto
thanks!
Hmm toch maar eens een cursus fotograferen gaan doen danquote:
willemwever volgens mij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Stiemie het volgende:
Wie was er laatst nou op zoek naar baby-haarbanden? Ik heb er 3 gevonden! Had ze voor Linde gekocht, maar die past ze echt niet... en die mevrouw in de winkel maar beweren dat het een kindermaat was![]()
Op die met die uil zitten 2 fonkelsteentjes
[ afbeelding ]
Pakje van jou en Karin is aangekomen. Erg blij mee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:47 schreef McLaura het volgende:
Even centraal :
Geld van Karin, Faja en FTA is binnen, van Bar nog niet (trage bank?)
Kleertjes van Bar, Faja en FTA waren al verzonden, die van Karin zijn nu met de post mee.
Van FTA weet ik dat het aangekomen is, hoe zit het met Faja en Bar?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:47 schreef McLaura het volgende:
Even centraal :
Geld van Karin, Faja en FTA is binnen, van Bar nog niet (trage bank?)
Kleertjes van Bar, Faja en FTA waren al verzonden, die van Karin zijn nu met de post mee.
Van FTA en Faja weet ik dat ze de kleding inmiddels hebben ontvangen
Ik heb er nog eentje van nijntje liggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef Jelief het volgende:
Ik zoek een muziekmobile voorboven de box, iemand?
mmm nee dank je, denk dat schoonzus die niet leuk vindt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje van nijntje liggen
Ik wil graag de bovenste 2 van je overnemen. Ik stuur wel even een pm.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Stiemie het volgende:
Wie was er laatst nou op zoek naar baby-haarbanden? Ik heb er 3 gevonden! Had ze voor Linde gekocht, maar die past ze echt niet... en die mevrouw in de winkel maar beweren dat het een kindermaat was![]()
Op die met die uil zitten 2 fonkelsteentjes
[ afbeelding ]
Ik heb dat doekje ook en ik heb er echt keihard aan getrokken maar ik krijg m niet stuk hoor..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:46 schreef Raissa het volgende:
Karin, een poos geleden is dit over het doekje van lodger geschreven:
klik
Ik heb `m daarom niet aan Mila gegeven, als je wilt wil ik `m wel voor je opzoeken als je `m na het lezen nog wilt hebben..
Ik wilde haar er alleen op wijzen dat lodger dat naar buiten heeft gebracht...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb dat doekje ook en ik heb er echt keihard aan getrokken maar ik krijg m niet stuk hoor..
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik wilde haar er alleen op wijzen dat lodger dat naar buiten heeft gebracht...
Ik!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
VRAAG
Wie heeft er nog zo'n doekje over van Lodger, uit de blije doos van Prenatal?
Lars is er helemaal verzot op:
[ afbeelding ]
Dit doekje is het dus:
[ afbeelding ]
Wij hebben het gehad, maar heb het dus weggedaan vanwege die recensie, sorry.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
VRAAG
[ afbeelding ]
Dit doekje is het dus:
[ afbeelding ]
Ik heb hem in een doos met kleding gedaan die ik aan een vriendin gegeven heb, ik zal haar vragen of ze die nog heeft! Het is precies dezelfde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
VRAAG
[ afbeelding ]
Dit doekje is het dus:
[ afbeelding ]
Ik zal straks ff voor je kijken, geloof dat ik nog wel wat heb liggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:10 schreef m@x het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een jongens winterjas maat 122 liggen? Ben bang dat Kai's jas het net niet gaat redden deze winter
leuk leuk! krijgen we tzt een fototje van je kleine man in dat mooie pakje??quote:Op zondag 28 februari 2010 15:21 schreef Troel het volgende:
Bodpa, ik wil heel graag dat pakje wat Evie pas in de winter gaat passen! Ik gok dat Jochem dat in de zomer past
Als ik het onthoudquote:Op zondag 28 februari 2010 15:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
leuk leuk! krijgen we tzt een fototje van je kleine man in dat mooie pakje??
Ik krijg er eentje van Vlindur, maar eentje extra kan geen kwaad!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:15 schreef Meimeltje het volgende:
Karin, heb je het doekje al? Ik heb er anders ook nog wel 1. Of misschien nog 1 als reserve nodig?Kan hm zo opsturen.
Ik was vanmiddag weg en kom net thuis. PM je vanavond even. Nijntje is maat 50quote:Op zondag 28 februari 2010 15:26 schreef flugeltje het volgende:
Stiemie, dat walvissetje en het nijntjessetje wil ik wel hebben(welke maat is dat nijntjes-setje?)
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:05 schreef Jelief het volgende:
[..]
mmm nee dank je, denk dat schoonzus die niet leuk vindt.
mmm tja daar ga ik dan, schoonzus vindt nijntje dus wel leuk en lamaza nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb deze nog te koop
[ afbeelding ]
Nee, hij is 'niet onder de indruk'. Pffffquote:Op zondag 28 februari 2010 16:47 schreef bodpa09 het volgende:
Goed! Het laatste pakje is voor Troel. Pm je je even je gegevens?
Heb je Harold al om kunnen praten, McLaura?
Mannen!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, hij is 'niet onder de indruk'. Pffff
En anders heb ik ook nog wel een setje!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef Keshet het volgende:
Fluugs, mocht jij van het Nijntje setje afzien nu je de maat weet dan hou ik me van harte aanbevolen om het wel van Stiemie te kopen!
Flugel gaat voor het Nijntje setje. Ik heb nog wel wat overslagrompertjes met lange mouwen in maat 50 en kan kijken voor andere kleertjes?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef Keshet het volgende:
Fluugs, mocht jij van het Nijntje setje afzien nu je de maat weet dan hou ik me van harte aanbevolen om het wel van Stiemie te kopen!
Goed zo! Ik was al bang dat ie te smal zou zijn, M. is ook een spekpen. :-)quote:Op zondag 28 februari 2010 22:20 schreef McLaura het volgende:
Je DH shirt wordt nu trouwens door de dochter van een vriendin gedragen. Thijs is niet dik, maar hij zat bij hem ook wat krapjes. Dat meisje is heeel smal, en het zit geweldig!
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
het tuinbroekje van Mexx dat Meimeltje aanbiedt in 50-56 heb ik liggen in maat 62, als iemand interesse heeft.....![]()
Lars de doekencollector!quote:
Ook geen spam, maar kijk eens hier: Zijn ze zellfs 3 euro goedkoper. (alleen verzendern is 3,65 duurder..., voor complete nieuwe zitjes e.d. zijn ze wel veel goedkoper...)quote:
Heeft iemand toevallig tuinbroekjes in maat 74 liggen??quote:Op maandag 1 maart 2010 11:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Is er nog iemand met truitjes maat 80? Leander groeit aardig hard uit de 74 en ik ben bang dat als ie zo door blijft gaan ie over een maand 80 aan kan!!
ik heb nog wat liggen. Kan je de foto's mailen. Stuur anders even je mailadres via PM dan doe ik het vanavond thuis na werk.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik zoek nog wat kleertjes in mt 62 voor jongens
Heb ik voor je! En in mt 68.... KLIK en KLIK 2 en KLIK 3 en KLIK 4quote:Op maandag 1 maart 2010 11:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik zoek nog wat kleertjes in mt 62 voor jongens
Die site had ik ook al gezien idd. Ik ga nog wel even in de stad kijken, ik vind verzendkosten okay, maar niet zo belachelijk hoog... het weegt bijna niets en kan in een envelop. Ik kijk gewoon even verder en ondertussen laat ik de bekleding voor wat het is.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:14 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ook geen spam, maar kijk eens hier: Zijn ze zellfs 3 euro goedkoper. (alleen verzendern is 3,65 duurder..., voor complete nieuwe zitjes e.d. zijn ze wel veel goedkoper...)
Zie vorige pagina :-) Die tweede is ook een maat 74/80. Ze zitten eerder aan de 80 kant dan aan de 74.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Is er nog iemand met truitjes maat 80? Leander groeit aardig hard uit de 74 en ik ben bang dat als ie zo door blijft gaan ie over een maand 80 aan kan!!
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Zie vorige pagina :-) Die tweede is ook een maat 74/80. Ze zitten eerder aan de 80 kant dan aan de 74.
ik was het dan wel niet laatst maar ik wil hem wel kwijt!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:58 schreef happyme28 het volgende:
Goedemiddag! Is er toevallig nog iemand die een Medela Swing electrische kolf kwijt wil? Er heeft hier volgens mij niet zo lang geleden een kolf gestaan, maar kan 'm niet meer vinden.
Merci alvast!
bij de fietswinkel kan je uitzoeken. Ik mocht bij de fietsenwinkel op de bestelpc uitzoeken en er waren wel 50 soorten!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Heb ik al gekeken op die site... maar niets van mijn gading.. ja wel de oranje gestreepte maar die kan ik daar niet "los" kopen.
Maar heb je daar ook een nieuw zitje gekocht? Of alleen nieuwe bekleding? Anders ga ik idd woensdag wel even naar een fietswinkel in de buurt. Bij de halfords hadden ze geen leuke.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:38 schreef willempjewever het volgende:
[..]
bij de fietswinkel kan je uitzoeken. Ik mocht bij de fietsenwinkel op de bestelpc uitzoeken en er waren wel 50 soorten!
heb je een foto??quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand interesse in jeansblauwe jongens Elefanten schoentjes maat 20? Niet gedragen, te klein gekocht.
Verkocht.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik was het dan wel niet laatst maar ik wil hem wel kwijt!
Ik geef je groot gelijk, je moet de kolf kopen die bij je pastquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Verkocht.![]()
Troel, ik had inderdaad jouw post in gedachten van laatst, maar ik wilde toch graag een Medela (wist niet meer wat jij had), dus vandaar voor die van Estrys gekozen.
De rode is inmiddels verkocht!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef WupWup het volgende:
Te koop:
Een rekbare rode draagdoek met strepen van draagdoek.nl. Goed ingedragen, dus lekker zacht!
25 euro
Een rekbare kaki draagdoek met camouflage tussenstuk van ByKay. Niet gebruikt.
30 euro
Beiden met instructieboekjes. Verzendkosten ¤ 6,75, ophalen kan natuurlijk ook.
Psst! Je inbox zit vol!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
VRAAG
[ afbeelding ]
Dit doekje is het dus:
[ afbeelding ]
Ik ga hem meteen leegscheppen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef Keshet het volgende:
[..]
Psst! Je inbox zit vol!
Het bedrag voor het Nijntje setje is overgemaakt.
Ik geloof dat ik ook nog zo'n doekje heb! Binnenkort even zoeken!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik ga hem meteen leegscheppen!![]()
Dan pm jij jullie adres even he?
En namens Lars, Vlindur en Meimeltje bedankt voor de doekjes!!!
Geen nikes maar ook geen schoenen met lak en roesjes enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef amaranta het volgende:
Ja ik! Wat voor schoenen? Leuke meisje meisje schoenen of Nikes?
ik ga kijken voor jequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:54 schreef Xenia het volgende:
Heeft iemand misschien nog meisjeskleding in maat 62 en 68? En dan specifiek overslagrompertjes en vestjes achtige truitjes (zonder capuchon) die niet over het hoofd hoeven?
ik heb huup en ssserpente ff een pm gedaan, als zij niet willen is t voor uquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Mijn meisje is nu richting 74 aan het groeien. Ze zit er nog niet in, maar wel bijna! Volgens mij zijn veel andere meisjes al wat groter, toch? Hema spijkerbroekjes past ze nog met groot gemak in mt 68, die zijn zelfs nog ruim.
Fuck die is mooi!!! Mar wat moet ik nou met een maat 2????quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef Kleurdoos het volgende:
en dan nog 2 doeken
en een indio natur dyed flamingo pink mt 2
[ afbeelding ]
voor een rebozo ruck, heupknoop of ringsling oid)
25 excl
Ik ga ook even kijken voor jequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:54 schreef Xenia het volgende:
Heeft iemand misschien nog meisjeskleding in maat 62 en 68? En dan specifiek overslagrompertjes en vestjes achtige truitjes (zonder capuchon) die niet over het hoofd hoeven?
Ik heb stapels meisjeskleertjes in maat 50 en 56 (en nog een beetje in maat 44). Heel veel overslagrompertjes en vestmodellen truitjes, maar ook wel gewone voor over het hoofd. Mocht iemand interesse hebben dan zal ik wat foto's maken.
Graag!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef amaranta het volgende:
Ja, morgen maak ik foto. Lig nu in bed. Ze zijn gewoon wit met Nikelogo in roze.
En die andere zijn leren schoentjes wit met roze randje en een bloemetje, ongedragen. Maak ook daar morgen een foto van.
62 past 'al'quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niet veel dat niet over het hoofd moet, maar ik zal eens voor je kijken, Xenia!
kan je meisje al in 62/68
ja euh, dibs is dibs toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:13 schreef innepin het volgende:
KD, dat vind ik dan wel weer een beetje raar als ik eerlijk benDat ik zeg dat ik dat jurkje héél graag wil, als eerste, maar dat je 'm dan toch misschien naar iemand anders stuurt.
ringsling?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Fuck die is mooi!!! Mar wat moet ik nou met een maat 2????
jij post een jurkje, iemand is je voor maar je wil dibs op t jurkje, dus dat jij m mag hebben als diegene m in de verkoop doetquote:
Lijkt me wel zo eerlijk ja..quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie het eerst roept of pm`t heeft buit, vind ik dan
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Mja, maar ik ben het wel met KD eens over dat er voor zo'n doos dan alleen basisstukken overblijven, en dan hoef ik ook geen doos. Het is juist leuk als in zo'n doos een paar hele leuke dingetjes en wat basisstukken enzo zitten. Als iedereen eerst alle leuke jurkjes, vestjes en tuniekjes eruit trekt dan blijft er voor een doos niet heel veel leuks over.
En dat vond ik de vorige keer juist leuk! Ik kreeg een doos vol basisstukkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Mja, maar ik ben het wel met KD eens over dat er voor zo'n doos dan alleen basisstukken overblijven, en dan hoef ik ook geen doos. Het is juist leuk als in zo'n doos een paar hele leuke dingetjes en wat basisstukken enzo zitten. Als iedereen eerst alle leuke jurkjes, vestjes en tuniekjes eruit trekt dan blijft er voor een doos niet heel veel leuks over.
Waarom zet je het dan uberhaupt nog op de foto? En in dit topic? PM dan gewoon iemand, hoi wil je een doos?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:33 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn prioriteit is dat ik t gewoon in 1 keer op kan sturen allemaal. en dat is nu dus het geval want ik kan het versturen naar huup.
als ik nou t vogeljurkje los verkocht had en dat andere jurkje bijv aan xenia.. dan had huup een saaiere doos omdat ik die jurkjes toch t leukst vind van allemaal.
dus
sorry inne.
volgende keer dus geen dibs meer
en ik denk dat als t jurkje amelie te klein is ;') je m vast mag dibsen
Dan ga jij lekker wegquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:51 schreef willempjewever het volgende:
Wat een vrouwengezeik hier zeg, ongelofelijk...
Te vechten om een 2e hands jurkje![]()
Verkoop gewoon de leuke stukken en breng de rest naar het leger des heils ofzo. Het gaat er toch om dat je mensen blij maakt met wat leuks ipv een paar centen extra op te strijken? Bah, gewoon triest wat ik hier tegenkom.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Raissa het volgende:
Wat jammer dat deze maat 17 zijn, ik denk dat ze niet gaan passen..
[ afbeelding ]
Die zijn leuk he? De reden dat ze ongedragen zijn, is dat dat roze rondje veel te strak zat. Evaheeft een hoge wreef en het paste niet lekker.
Heb bijj dat bloemstukje nog een klein stukje elastiek laten inzetten maar dat hielp helaas niet.
Niet kant en klaar. Maar ik heb volgens mij genoeg kralen voor precies 1 armband!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:04 schreef happyme28 het volgende:
Hallooo
Iemand nog een voedingsarmband in de aanbieding?
Alvast bedankt!
Oe ja!!! Als dat zou kunnen?! Heb je mijn adres nog?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet kant en klaar. Maar ik heb volgens mij genoeg kralen voor precies 1 armband!
Bedoel je mijn crockjes? Die zijn maat 20 of 21 geloof ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:48 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik hoef geen kleertjes hoor. Heb dozen vol. Maar bedankt!![]()
Hoewel.. Die Crockjes, wel maat zijn die?
En die indio vind ik ook wel mooi. En ws pas ik 'm nog ook. Jij bent ook maar een fijn meiske, toch? (Heb echt geen verstand van maten.) Met linnen is wel lekker koel ws. Kun je wat meer vertellen over de stof en zo? En heb je een actiefoto?
Nee, ik heb mij pm box helemaal leeg gegooid onlangs. Maar ik heb wel je bankgegevens nog, staat je adres daar ook in?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oe ja!!! Als dat zou kunnen?! Heb je mijn adres nog?PM me even wat je er voor wilt hebben en uit welke kleuren ik kan kiezen
Ja vandaar mijn vraag. Ik had namelijk ook crocks gepost, maar dan neppers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:45 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk dat ze de mijne bedoelde? maar die zijn al vergeven
Geloof het niet, maar pm je wel even.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij pm box helemaal leeg gegooid onlangs. Maar ik heb wel je bankgegevens nog, staat je adres daar ook in?
C4/C5 volgens mij, ik zal zo even kijken als ik op zolder ben.quote:
Van die grote duplo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:25 schreef Poepoog het volgende:
Ik zoek eigenlijk wat Duplo om mee te beginnen "voor den kleine".
Iemand?
Om mee te beginnen is het denk ik Primo? Of wel echte Duplo? Het zal in ieder geval geen Lego zijnquote:
welke maat en kleur zoek je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:44 schreef DJRandall het volgende:
heeft er iemand nog een wooden buttons/goodmoodkid speelpakje in de aanbieding??
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef bodpa09 het volgende:
Nog niet, maar ga er een maken.
Et voilà, een werden er drie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeps inderdaad.. ik had er nog aan gedacht... maar nu weer weggehaald. Thnx!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bodpa wil de naam van haar kleine toch niet online hebben?
Ik zie een kruisje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:23 schreef amaranta het volgende:
[ /img]
[img]http://lh4.ggpht.com/_oPo_z6y40vA/S5EFSe4VVdI/AAAAAAAAApE/PSA21c05zdE/s720/DSC_3279.JPG]afbeelding ]
maat 92/98 1 euro ps
Ja dat mag je.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:28 schreef Raissa het volgende:
[..]
Klopt!
Mag ik die roze en die paarse van de bovenste foto?
Oh Karin, dat oranje jurkjequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hmm volgens mij heeft Troel wel gelijk met Primo hoor.
[ afbeelding ]
Dit spul dus?
Ik heb nog wat lieve schattige jurkjes gevonden voor ieniemieniemeisjes.
Maat 56
http://www.mijnalbum.nl/Album=K6JXQQ4I
Op marktplaats staan er een aantal dacht ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:33 schreef DJRandall het volgende:
[..]
maat 50 (of in ieder geval klein) voor jongens....
Wat mij betreft wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft iemand hier een speelgoedstofzuiger in de aanbieding?
Ik denk dat je d'r wel hoort gillen als ik het voorstel.quote:
Dus een uitstekende gelegenheid, om kinderarbeid technisch, de speelgoedversie in te ruilen voor een echte.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:07 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik denk dat je d'r wel hoort gillen als ik het voorstel.
Ja, ik heb hem nog. En dat binnenbroekje is voor pasgeborenen en kleine babies.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:06 schreef Incantrix het volgende:
Maar die speelgoedstofzuigertjes doen het toch óók echt? Zeggen ze in het grote sinterklaasspeelgoedboek van weetikveelwelkewinkel! Wat een desillusie, daar zit ik me echt al máánden op te verheugen: "als je tóch bezig bent, doe ook de bank even!"
Sorry, on-topic: Amaranta, ik weet eigenlijk niets van draagdoeken, maar lees overal dat zo eentje als jij nu aanbied heel makkelijk knopen is. Waar is dat binnenbroekje voor? En heb je 'm nog?
Verkocht!!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:02 schreef flugeltje het volgende:
Diaan, ik PM je straks als de visite weg is...
interesse in;
Trui (hoodie) play record
I'm small but I rock
Everybody's idol
Punk Rock (grijs)
Kruimelzuiger doet het hier heel goed als speelgoedstofzuiger en het werkt ook nogquote:Op zondag 7 maart 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft iemand hier een speelgoedstofzuiger in de aanbieding?
haha inderdaad, ik krijg allemaal zwarte balken en mn hele scherm loopt vastquote:Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef mikoxx het volgende:
Oef... ladies.. het topic wil bijna niet meer laden, zo volstaat hett! Is het een idee om met linkjeste gaan werken of vinden jullie dat niks?
m-maar ik heb net een nieuwe laptopquote:Op zondag 7 maart 2010 18:32 schreef Tazz het volgende:
150 foto's ofzo... personen met langzaam internet en trage PC/laptop zullen wat probleempjes hebben....
tip, als je de postgallerie in je opties aanzet.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha inderdaad, ik krijg allemaal zwarte balken en mn hele scherm loopt vast![]()
zijn de foto's heel groot ofzo?
Dan misschien internet abo opschroeven?? Hahahaquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
tip, als je de postgallerie in je opties aanzet.
opties> postgalleries™ weergeven? ja
en albumfunctie gebruiken? ja
dan laad t allemaal een stuk makkelijker
je bent gemeenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:41 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dan misschien internet abo opschroeven?? Hahaha
of allemaal de foto's gaan herhalenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je bent gemeen![]()
als we nou even doorposten is ie dicht en kan iedereen in t volgende deel een linkje naar zn oude post zetten![]()
![]()
Bijna vol?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je bent gemeen![]()
als we nou even doorposten is ie dicht en kan iedereen in t volgende deel een linkje naar zn oude post zetten![]()
![]()
Ik zal in deel 46 alles even herhalen...quote:
Mag ook nu al hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 19:09 schreef Moonah het volgende:
Ja, hehe, bijna vol. Dan ga ik mijn zooi prachtige koopwaar in een vers topicje gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |