quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:02 schreef Raissa het volgende:
Wat jammer dat deze maat 17 zijn, ik denk dat ze niet gaan passen..
[ afbeelding ]
Die zijn leuk he? De reden dat ze ongedragen zijn, is dat dat roze rondje veel te strak zat. Evaheeft een hoge wreef en het paste niet lekker.
Heb bijj dat bloemstukje nog een klein stukje elastiek laten inzetten maar dat hielp helaas niet.
Niet kant en klaar. Maar ik heb volgens mij genoeg kralen voor precies 1 armband!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:04 schreef happyme28 het volgende:
Hallooo
Iemand nog een voedingsarmband in de aanbieding?
Alvast bedankt!
Oe ja!!! Als dat zou kunnen?! Heb je mijn adres nog?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet kant en klaar. Maar ik heb volgens mij genoeg kralen voor precies 1 armband!
Bedoel je mijn crockjes? Die zijn maat 20 of 21 geloof ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:48 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik hoef geen kleertjes hoor. Heb dozen vol. Maar bedankt!![]()
Hoewel.. Die Crockjes, wel maat zijn die?
En die indio vind ik ook wel mooi. En ws pas ik 'm nog ook. Jij bent ook maar een fijn meiske, toch? (Heb echt geen verstand van maten.) Met linnen is wel lekker koel ws. Kun je wat meer vertellen over de stof en zo? En heb je een actiefoto?
Nee, ik heb mij pm box helemaal leeg gegooid onlangs. Maar ik heb wel je bankgegevens nog, staat je adres daar ook in?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:34 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oe ja!!! Als dat zou kunnen?! Heb je mijn adres nog?PM me even wat je er voor wilt hebben en uit welke kleuren ik kan kiezen
Ja vandaar mijn vraag. Ik had namelijk ook crocks gepost, maar dan neppers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:45 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk dat ze de mijne bedoelde? maar die zijn al vergeven
Geloof het niet, maar pm je wel even.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik heb mij pm box helemaal leeg gegooid onlangs. Maar ik heb wel je bankgegevens nog, staat je adres daar ook in?
C4/C5 volgens mij, ik zal zo even kijken als ik op zolder ben.quote:
Van die grote duplo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:25 schreef Poepoog het volgende:
Ik zoek eigenlijk wat Duplo om mee te beginnen "voor den kleine".
Iemand?
Om mee te beginnen is het denk ik Primo? Of wel echte Duplo? Het zal in ieder geval geen Lego zijnquote:
welke maat en kleur zoek je?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:44 schreef DJRandall het volgende:
heeft er iemand nog een wooden buttons/goodmoodkid speelpakje in de aanbieding??
quote:Op maandag 1 maart 2010 14:15 schreef bodpa09 het volgende:
Nog niet, maar ga er een maken.
Et voilà, een werden er drie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeps inderdaad.. ik had er nog aan gedacht... maar nu weer weggehaald. Thnx!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bodpa wil de naam van haar kleine toch niet online hebben?
Ik zie een kruisje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:23 schreef amaranta het volgende:
[ /img]
[img]http://lh4.ggpht.com/_oPo_z6y40vA/S5EFSe4VVdI/AAAAAAAAApE/PSA21c05zdE/s720/DSC_3279.JPG]afbeelding ]
maat 92/98 1 euro ps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |