Nee, hij is 'niet onder de indruk'. Pffffquote:Op zondag 28 februari 2010 16:47 schreef bodpa09 het volgende:
Goed! Het laatste pakje is voor Troel. Pm je je even je gegevens?
Heb je Harold al om kunnen praten, McLaura?
Mannen!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, hij is 'niet onder de indruk'. Pffff
En anders heb ik ook nog wel een setje!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef Keshet het volgende:
Fluugs, mocht jij van het Nijntje setje afzien nu je de maat weet dan hou ik me van harte aanbevolen om het wel van Stiemie te kopen!
Flugel gaat voor het Nijntje setje. Ik heb nog wel wat overslagrompertjes met lange mouwen in maat 50 en kan kijken voor andere kleertjes?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:09 schreef Keshet het volgende:
Fluugs, mocht jij van het Nijntje setje afzien nu je de maat weet dan hou ik me van harte aanbevolen om het wel van Stiemie te kopen!
Goed zo! Ik was al bang dat ie te smal zou zijn, M. is ook een spekpen. :-)quote:Op zondag 28 februari 2010 22:20 schreef McLaura het volgende:
Je DH shirt wordt nu trouwens door de dochter van een vriendin gedragen. Thijs is niet dik, maar hij zat bij hem ook wat krapjes. Dat meisje is heeel smal, en het zit geweldig!
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
het tuinbroekje van Mexx dat Meimeltje aanbiedt in 50-56 heb ik liggen in maat 62, als iemand interesse heeft.....![]()
Lars de doekencollector!quote:
Ook geen spam, maar kijk eens hier: Zijn ze zellfs 3 euro goedkoper. (alleen verzendern is 3,65 duurder..., voor complete nieuwe zitjes e.d. zijn ze wel veel goedkoper...)quote:
Heeft iemand toevallig tuinbroekjes in maat 74 liggen??quote:Op maandag 1 maart 2010 11:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Is er nog iemand met truitjes maat 80? Leander groeit aardig hard uit de 74 en ik ben bang dat als ie zo door blijft gaan ie over een maand 80 aan kan!!
ik heb nog wat liggen. Kan je de foto's mailen. Stuur anders even je mailadres via PM dan doe ik het vanavond thuis na werk.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik zoek nog wat kleertjes in mt 62 voor jongens
Heb ik voor je! En in mt 68.... KLIK en KLIK 2 en KLIK 3 en KLIK 4quote:Op maandag 1 maart 2010 11:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik zoek nog wat kleertjes in mt 62 voor jongens
Die site had ik ook al gezien idd. Ik ga nog wel even in de stad kijken, ik vind verzendkosten okay, maar niet zo belachelijk hoog... het weegt bijna niets en kan in een envelop. Ik kijk gewoon even verder en ondertussen laat ik de bekleding voor wat het is.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:14 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ook geen spam, maar kijk eens hier: Zijn ze zellfs 3 euro goedkoper. (alleen verzendern is 3,65 duurder..., voor complete nieuwe zitjes e.d. zijn ze wel veel goedkoper...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |