En een groenequote:Op maandag 22 februari 2010 08:18 schreef Nijna het volgende:
Hier nog een oranje minimonkey in de aanbieding
He! Die zat niet tussen de stapel van laatst!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef McLaura het volgende:
Groeispurt.nl
Allemaal 74 of vallend als 74, tenzij anders aangegeven
*knip*
--------------
Jottum! shirt
[ afbeelding ]
--------------
*knip*
Ik niks, maar denk dat mcLaura er wel iets voor zou willen hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:03 schreef _Bar_ het volgende:
Vlindur, dat Name It shirt opa's boefje wat wil je daar voor hebben?
10 inc verzenden?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
McLaura ik ben wel geinteresseerd in de spijkerbroek van BabyGAP, wat wil je er voor hebben?
Klopt, ik heb hem gisteren uit de kast gehaald!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
He! Die zat niet tussen de stapel van laatst!![]()
*hebben*!
Kom ik zo op terug ok? Ik heb pm over oa dat shirtje!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:27 schreef _Bar_ het volgende:solly, keek ook weer even niet goed
Mc Laura, wat wil je dus hebben voor het shirtje van Opa's boefje?
Hij is beschikbaar!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef _Bar_ het volgende:
Is prima hoor, doe rustig aan
Volgens mij heb ik je hem laten zien toen ik hem net had gekocht..... en toen vond je hem erg leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En voor dat truitje wat je voor Lars hebt gereserveerd?
(heb ik ooit geroepen dat ik die wou ofzo, of ben je helderziend)
Welke maat is die?
5 inc verzenden?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:44 schreef _Bar_ het volgende:nu nog de grote vraag wat wil je ervoor hebben
![]()
Ik kan jou niet terugpmenquote:
Hai, ja, het blousje is ook 74!. Het blousje is trouwens wel gedragen (maar nog netjes), de spencer heeft Thijs 1 of 2 keer aangehad. 15,- inc verzenden?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef het-is-mij het volgende:
@ Mclaura, wat wil je voor dat blousje met spencer hebben?
En blousje is ook in 74 neem ik aan?
Dat eerste broekjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb alles weg gebracht, dus de postbode krijgt het druk.
Ik kwam dus inderdaad nog meer maat 74 tegen tijdens het rommelen op zolder:
http://www.mijnalbum.nl/Album=HBOXBVZL
Ik wil hem wel! Ik PM vanavond even, moet zo wegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nee die is unisex!
Geen meisjesachtige dingetjes oid
wat dacht je van 6.50 euro incl verzenden?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:57 schreef miss_sly het volgende:
Karin de enveloppe is binnen, hoor. En de kleertjes zijn in het echt nog leuker dan op de foto
thanks!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:57 schreef miss_sly het volgende:
Karin de enveloppe is binnen, hoor. En de kleertjes zijn in het echt nog leuker dan op de foto
thanks!
Hmm toch maar eens een cursus fotograferen gaan doen danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |