En een groenequote:Op maandag 22 februari 2010 08:18 schreef Nijna het volgende:
Hier nog een oranje minimonkey in de aanbieding
He! Die zat niet tussen de stapel van laatst!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:27 schreef McLaura het volgende:
Groeispurt.nl
Allemaal 74 of vallend als 74, tenzij anders aangegeven
*knip*
--------------
Jottum! shirt
[ afbeelding ]
--------------
*knip*
Ik niks, maar denk dat mcLaura er wel iets voor zou willen hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:03 schreef _Bar_ het volgende:
Vlindur, dat Name It shirt opa's boefje wat wil je daar voor hebben?
10 inc verzenden?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:06 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
McLaura ik ben wel geinteresseerd in de spijkerbroek van BabyGAP, wat wil je er voor hebben?
Klopt, ik heb hem gisteren uit de kast gehaald!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef Vlindur het volgende:
[..]
He! Die zat niet tussen de stapel van laatst!![]()
*hebben*!
Kom ik zo op terug ok? Ik heb pm over oa dat shirtje!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:27 schreef _Bar_ het volgende:solly, keek ook weer even niet goed
Mc Laura, wat wil je dus hebben voor het shirtje van Opa's boefje?
Hij is beschikbaar!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef _Bar_ het volgende:
Is prima hoor, doe rustig aan
Volgens mij heb ik je hem laten zien toen ik hem net had gekocht..... en toen vond je hem erg leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En voor dat truitje wat je voor Lars hebt gereserveerd?
(heb ik ooit geroepen dat ik die wou ofzo, of ben je helderziend)
Welke maat is die?
5 inc verzenden?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:44 schreef _Bar_ het volgende:nu nog de grote vraag wat wil je ervoor hebben
![]()
Ik kan jou niet terugpmenquote:
Hai, ja, het blousje is ook 74!. Het blousje is trouwens wel gedragen (maar nog netjes), de spencer heeft Thijs 1 of 2 keer aangehad. 15,- inc verzenden?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:32 schreef het-is-mij het volgende:
@ Mclaura, wat wil je voor dat blousje met spencer hebben?
En blousje is ook in 74 neem ik aan?
Dat eerste broekjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb alles weg gebracht, dus de postbode krijgt het druk.
Ik kwam dus inderdaad nog meer maat 74 tegen tijdens het rommelen op zolder:
http://www.mijnalbum.nl/Album=HBOXBVZL
Ik wil hem wel! Ik PM vanavond even, moet zo wegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nee die is unisex!
Geen meisjesachtige dingetjes oid
wat dacht je van 6.50 euro incl verzenden?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:57 schreef miss_sly het volgende:
Karin de enveloppe is binnen, hoor. En de kleertjes zijn in het echt nog leuker dan op de foto
thanks!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:57 schreef miss_sly het volgende:
Karin de enveloppe is binnen, hoor. En de kleertjes zijn in het echt nog leuker dan op de foto
thanks!
Hmm toch maar eens een cursus fotograferen gaan doen danquote:
willemwever volgens mij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Stiemie het volgende:
Wie was er laatst nou op zoek naar baby-haarbanden? Ik heb er 3 gevonden! Had ze voor Linde gekocht, maar die past ze echt niet... en die mevrouw in de winkel maar beweren dat het een kindermaat was![]()
Op die met die uil zitten 2 fonkelsteentjes
[ afbeelding ]
Pakje van jou en Karin is aangekomen. Erg blij mee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:47 schreef McLaura het volgende:
Even centraal :
Geld van Karin, Faja en FTA is binnen, van Bar nog niet (trage bank?)
Kleertjes van Bar, Faja en FTA waren al verzonden, die van Karin zijn nu met de post mee.
Van FTA weet ik dat het aangekomen is, hoe zit het met Faja en Bar?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:47 schreef McLaura het volgende:
Even centraal :
Geld van Karin, Faja en FTA is binnen, van Bar nog niet (trage bank?)
Kleertjes van Bar, Faja en FTA waren al verzonden, die van Karin zijn nu met de post mee.
Van FTA en Faja weet ik dat ze de kleding inmiddels hebben ontvangen
Ik heb er nog eentje van nijntje liggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef Jelief het volgende:
Ik zoek een muziekmobile voorboven de box, iemand?
mmm nee dank je, denk dat schoonzus die niet leuk vindt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje van nijntje liggen
Ik wil graag de bovenste 2 van je overnemen. Ik stuur wel even een pm.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Stiemie het volgende:
Wie was er laatst nou op zoek naar baby-haarbanden? Ik heb er 3 gevonden! Had ze voor Linde gekocht, maar die past ze echt niet... en die mevrouw in de winkel maar beweren dat het een kindermaat was![]()
Op die met die uil zitten 2 fonkelsteentjes
[ afbeelding ]
Ik heb dat doekje ook en ik heb er echt keihard aan getrokken maar ik krijg m niet stuk hoor..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:46 schreef Raissa het volgende:
Karin, een poos geleden is dit over het doekje van lodger geschreven:
klik
Ik heb `m daarom niet aan Mila gegeven, als je wilt wil ik `m wel voor je opzoeken als je `m na het lezen nog wilt hebben..
Ik wilde haar er alleen op wijzen dat lodger dat naar buiten heeft gebracht...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb dat doekje ook en ik heb er echt keihard aan getrokken maar ik krijg m niet stuk hoor..
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik wilde haar er alleen op wijzen dat lodger dat naar buiten heeft gebracht...
Ik!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
VRAAG
Wie heeft er nog zo'n doekje over van Lodger, uit de blije doos van Prenatal?
Lars is er helemaal verzot op:
[ afbeelding ]
Dit doekje is het dus:
[ afbeelding ]
Wij hebben het gehad, maar heb het dus weggedaan vanwege die recensie, sorry.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
VRAAG
[ afbeelding ]
Dit doekje is het dus:
[ afbeelding ]
Ik heb hem in een doos met kleding gedaan die ik aan een vriendin gegeven heb, ik zal haar vragen of ze die nog heeft! Het is precies dezelfde.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
VRAAG
[ afbeelding ]
Dit doekje is het dus:
[ afbeelding ]
Ik zal straks ff voor je kijken, geloof dat ik nog wel wat heb liggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:10 schreef m@x het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een jongens winterjas maat 122 liggen? Ben bang dat Kai's jas het net niet gaat redden deze winter
leuk leuk! krijgen we tzt een fototje van je kleine man in dat mooie pakje??quote:Op zondag 28 februari 2010 15:21 schreef Troel het volgende:
Bodpa, ik wil heel graag dat pakje wat Evie pas in de winter gaat passen! Ik gok dat Jochem dat in de zomer past
Als ik het onthoudquote:Op zondag 28 februari 2010 15:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
leuk leuk! krijgen we tzt een fototje van je kleine man in dat mooie pakje??
Ik krijg er eentje van Vlindur, maar eentje extra kan geen kwaad!quote:Op zondag 28 februari 2010 17:15 schreef Meimeltje het volgende:
Karin, heb je het doekje al? Ik heb er anders ook nog wel 1. Of misschien nog 1 als reserve nodig?Kan hm zo opsturen.
Ik was vanmiddag weg en kom net thuis. PM je vanavond even. Nijntje is maat 50quote:Op zondag 28 februari 2010 15:26 schreef flugeltje het volgende:
Stiemie, dat walvissetje en het nijntjessetje wil ik wel hebben(welke maat is dat nijntjes-setje?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |