willemwever volgens mij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Stiemie het volgende:
Wie was er laatst nou op zoek naar baby-haarbanden? Ik heb er 3 gevonden! Had ze voor Linde gekocht, maar die past ze echt niet... en die mevrouw in de winkel maar beweren dat het een kindermaat was![]()
Op die met die uil zitten 2 fonkelsteentjes
[ afbeelding ]
Pakje van jou en Karin is aangekomen. Erg blij mee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:47 schreef McLaura het volgende:
Even centraal :
Geld van Karin, Faja en FTA is binnen, van Bar nog niet (trage bank?)
Kleertjes van Bar, Faja en FTA waren al verzonden, die van Karin zijn nu met de post mee.
Van FTA weet ik dat het aangekomen is, hoe zit het met Faja en Bar?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:47 schreef McLaura het volgende:
Even centraal :
Geld van Karin, Faja en FTA is binnen, van Bar nog niet (trage bank?)
Kleertjes van Bar, Faja en FTA waren al verzonden, die van Karin zijn nu met de post mee.
Van FTA en Faja weet ik dat ze de kleding inmiddels hebben ontvangen
Ik heb er nog eentje van nijntje liggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef Jelief het volgende:
Ik zoek een muziekmobile voorboven de box, iemand?
mmm nee dank je, denk dat schoonzus die niet leuk vindt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje van nijntje liggen
Ik wil graag de bovenste 2 van je overnemen. Ik stuur wel even een pm.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Stiemie het volgende:
Wie was er laatst nou op zoek naar baby-haarbanden? Ik heb er 3 gevonden! Had ze voor Linde gekocht, maar die past ze echt niet... en die mevrouw in de winkel maar beweren dat het een kindermaat was![]()
Op die met die uil zitten 2 fonkelsteentjes
[ afbeelding ]
Ik heb dat doekje ook en ik heb er echt keihard aan getrokken maar ik krijg m niet stuk hoor..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:46 schreef Raissa het volgende:
Karin, een poos geleden is dit over het doekje van lodger geschreven:
klik
Ik heb `m daarom niet aan Mila gegeven, als je wilt wil ik `m wel voor je opzoeken als je `m na het lezen nog wilt hebben..
Ik wilde haar er alleen op wijzen dat lodger dat naar buiten heeft gebracht...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb dat doekje ook en ik heb er echt keihard aan getrokken maar ik krijg m niet stuk hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |