Geen nikes maar ook geen schoenen met lak en roesjes enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:43 schreef amaranta het volgende:
Ja ik! Wat voor schoenen? Leuke meisje meisje schoenen of Nikes?
ik ga kijken voor jequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:54 schreef Xenia het volgende:
Heeft iemand misschien nog meisjeskleding in maat 62 en 68? En dan specifiek overslagrompertjes en vestjes achtige truitjes (zonder capuchon) die niet over het hoofd hoeven?
ik heb huup en ssserpente ff een pm gedaan, als zij niet willen is t voor uquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Mijn meisje is nu richting 74 aan het groeien. Ze zit er nog niet in, maar wel bijna! Volgens mij zijn veel andere meisjes al wat groter, toch? Hema spijkerbroekjes past ze nog met groot gemak in mt 68, die zijn zelfs nog ruim.
Fuck die is mooi!!! Mar wat moet ik nou met een maat 2????quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef Kleurdoos het volgende:
en dan nog 2 doeken
en een indio natur dyed flamingo pink mt 2
[ afbeelding ]
voor een rebozo ruck, heupknoop of ringsling oid)
25 excl
Ik ga ook even kijken voor jequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:54 schreef Xenia het volgende:
Heeft iemand misschien nog meisjeskleding in maat 62 en 68? En dan specifiek overslagrompertjes en vestjes achtige truitjes (zonder capuchon) die niet over het hoofd hoeven?
Ik heb stapels meisjeskleertjes in maat 50 en 56 (en nog een beetje in maat 44). Heel veel overslagrompertjes en vestmodellen truitjes, maar ook wel gewone voor over het hoofd. Mocht iemand interesse hebben dan zal ik wat foto's maken.
Graag!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:58 schreef amaranta het volgende:
Ja, morgen maak ik foto. Lig nu in bed. Ze zijn gewoon wit met Nikelogo in roze.
En die andere zijn leren schoentjes wit met roze randje en een bloemetje, ongedragen. Maak ook daar morgen een foto van.
62 past 'al'quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb niet veel dat niet over het hoofd moet, maar ik zal eens voor je kijken, Xenia!
kan je meisje al in 62/68
ja euh, dibs is dibs toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:13 schreef innepin het volgende:
KD, dat vind ik dan wel weer een beetje raar als ik eerlijk benDat ik zeg dat ik dat jurkje héél graag wil, als eerste, maar dat je 'm dan toch misschien naar iemand anders stuurt.
ringsling?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Fuck die is mooi!!! Mar wat moet ik nou met een maat 2????
jij post een jurkje, iemand is je voor maar je wil dibs op t jurkje, dus dat jij m mag hebben als diegene m in de verkoop doetquote:
Lijkt me wel zo eerlijk ja..quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wie het eerst roept of pm`t heeft buit, vind ik dan
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Mja, maar ik ben het wel met KD eens over dat er voor zo'n doos dan alleen basisstukken overblijven, en dan hoef ik ook geen doos. Het is juist leuk als in zo'n doos een paar hele leuke dingetjes en wat basisstukken enzo zitten. Als iedereen eerst alle leuke jurkjes, vestjes en tuniekjes eruit trekt dan blijft er voor een doos niet heel veel leuks over.
En dat vond ik de vorige keer juist leuk! Ik kreeg een doos vol basisstukkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Mja, maar ik ben het wel met KD eens over dat er voor zo'n doos dan alleen basisstukken overblijven, en dan hoef ik ook geen doos. Het is juist leuk als in zo'n doos een paar hele leuke dingetjes en wat basisstukken enzo zitten. Als iedereen eerst alle leuke jurkjes, vestjes en tuniekjes eruit trekt dan blijft er voor een doos niet heel veel leuks over.
Waarom zet je het dan uberhaupt nog op de foto? En in dit topic? PM dan gewoon iemand, hoi wil je een doos?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:33 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn prioriteit is dat ik t gewoon in 1 keer op kan sturen allemaal. en dat is nu dus het geval want ik kan het versturen naar huup.
als ik nou t vogeljurkje los verkocht had en dat andere jurkje bijv aan xenia.. dan had huup een saaiere doos omdat ik die jurkjes toch t leukst vind van allemaal.
dus
sorry inne.
volgende keer dus geen dibs meer
en ik denk dat als t jurkje amelie te klein is ;') je m vast mag dibsen
Dan ga jij lekker wegquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:51 schreef willempjewever het volgende:
Wat een vrouwengezeik hier zeg, ongelofelijk...
Te vechten om een 2e hands jurkje![]()
Verkoop gewoon de leuke stukken en breng de rest naar het leger des heils ofzo. Het gaat er toch om dat je mensen blij maakt met wat leuks ipv een paar centen extra op te strijken? Bah, gewoon triest wat ik hier tegenkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |