Zie vorige pagina :-) Die tweede is ook een maat 74/80. Ze zitten eerder aan de 80 kant dan aan de 74.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Is er nog iemand met truitjes maat 80? Leander groeit aardig hard uit de 74 en ik ben bang dat als ie zo door blijft gaan ie over een maand 80 aan kan!!
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:06 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Zie vorige pagina :-) Die tweede is ook een maat 74/80. Ze zitten eerder aan de 80 kant dan aan de 74.
ik was het dan wel niet laatst maar ik wil hem wel kwijt!quote:Op maandag 1 maart 2010 12:58 schreef happyme28 het volgende:
Goedemiddag! Is er toevallig nog iemand die een Medela Swing electrische kolf kwijt wil? Er heeft hier volgens mij niet zo lang geleden een kolf gestaan, maar kan 'm niet meer vinden.
Merci alvast!
bij de fietswinkel kan je uitzoeken. Ik mocht bij de fietsenwinkel op de bestelpc uitzoeken en er waren wel 50 soorten!quote:Op zondag 28 februari 2010 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Heb ik al gekeken op die site... maar niets van mijn gading.. ja wel de oranje gestreepte maar die kan ik daar niet "los" kopen.
Maar heb je daar ook een nieuw zitje gekocht? Of alleen nieuwe bekleding? Anders ga ik idd woensdag wel even naar een fietswinkel in de buurt. Bij de halfords hadden ze geen leuke.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:38 schreef willempjewever het volgende:
[..]
bij de fietswinkel kan je uitzoeken. Ik mocht bij de fietsenwinkel op de bestelpc uitzoeken en er waren wel 50 soorten!
heb je een foto??quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand interesse in jeansblauwe jongens Elefanten schoentjes maat 20? Niet gedragen, te klein gekocht.
Verkocht.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik was het dan wel niet laatst maar ik wil hem wel kwijt!
Ik geef je groot gelijk, je moet de kolf kopen die bij je pastquote:Op maandag 1 maart 2010 18:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Verkocht.![]()
Troel, ik had inderdaad jouw post in gedachten van laatst, maar ik wilde toch graag een Medela (wist niet meer wat jij had), dus vandaar voor die van Estrys gekozen.
De rode is inmiddels verkocht!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef WupWup het volgende:
Te koop:
Een rekbare rode draagdoek met strepen van draagdoek.nl. Goed ingedragen, dus lekker zacht!
25 euro
Een rekbare kaki draagdoek met camouflage tussenstuk van ByKay. Niet gebruikt.
30 euro
Beiden met instructieboekjes. Verzendkosten ¤ 6,75, ophalen kan natuurlijk ook.
Psst! Je inbox zit vol!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
VRAAG
Wie heeft er nog zo'n doekje over van Lodger, uit de blije doos van Prenatal?
Lars is er helemaal verzot op:
[ afbeelding ]
Dit doekje is het dus:
[ afbeelding ]
Ik ga hem meteen leegscheppen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:35 schreef Keshet het volgende:
[..]
Psst! Je inbox zit vol!
Het bedrag voor het Nijntje setje is overgemaakt.
Ik geloof dat ik ook nog zo'n doekje heb! Binnenkort even zoeken!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik ga hem meteen leegscheppen!![]()
Dan pm jij jullie adres even he?
En namens Lars, Vlindur en Meimeltje bedankt voor de doekjes!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |