Neuh. Dat wil zeggen, eerst ff mic. en cam. aansluiten, dan progje installeren en dan heb ik weer skype. Gebruik het eik. nooit.quote:
WTF? Nooit geweten.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
neuh je kan er ook mee bestanden delen natuurlijk
maar heb nu toch al bijna de server klaar
Pfoe, gelukkig. Ik was al bang alleen met Zwabber in tha dark room te zitten, iedereen was weg en niemand deed een nieuw topic openen.quote:
En hoe kom jij dan hier?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:24 schreef Ynske het volgende:
huisgenootje slaapt, modem is afgegrendeld voor gebruikers
enfin, en dit zegt een van de opennetwerken in de flat
Beste klant,
U bent tijdelijk afgesloten van uw Tele2 internetverbinding in verband met een betalingsachterstand.
Wij verzoeken u het openstaande bedrag over te maken op rekeningnummer blabla Tele2 Nederland BV te Groningen, onder vermelding van uw klantnummer en factuurnummer.
Uw openstaande bedrag treft u aan op de betalingsherinnering die u reeds heeft ontvangen.Zodra de betaling bij ons binnen is, wordt u binnen 3 werkdagen automatisch weer aangesloten. Hiervoor dient u de stekker van uw modem enkele seconden uit het stopcontact te verwijderen en vervolgens weer aan te sluiten.
Met vriendelijke groeten,
Tele2 Klantenservice
dr zijn een stuk of 6 open draadloze netwerken in de flat.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hoe kom jij dan hier?
@Pagan, zometeen heb je aan mij iig niks meer. Ik ga zo op een oor.
Truste, geef nokmanda een knuf en ik hoop dat je een droge, ongestoorde nacht hebt. Die van de rubbers was te makkelijk om in te koppen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hoe kom jij dan hier?
@Pagan, zometeen heb je aan mij iig niks meer. Ik ga zo op een oor.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
Pagan, moet je ze allemaal btw of maar een paar? voor ik straks een hele hoop voor niets binnen zit te halen
Dat zijn mijn buren niet met je eens.quote:
We gaan je iedere zondag om 20:45 mailen, PM'en, spammen, noem het maar op.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
KUT X-Rated vergeten
ik lach, want ik waardeer ironie
Tony Wakefordquote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
Muziek voor het slapen gaan was mooi
Defcon One, dat ligt jou vast wel. Kopietje van Tony hebben als 'tie binnen is?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh
en deze opbouw klinkt veel belovendwat gaat er losbarsten?
primaquote:Op maandag 22 februari 2010 00:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Defcon One, dat ligt jou vast wel. Kopietje van Tony hebben als 'tie binnen is?
Proest, meestal is het kutspul als lactacyd of allways maandverbandquote:Op maandag 22 februari 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
geen losbarsting, wel mooie muziek
en de reclamebanner van fok is nu van KinkFM
dus dit gebeurt er als alle dames uit het topic weg zijn...quote:Op maandag 22 februari 2010 00:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Proest, meestal is het kutspul als lactacyd of allways maandverband![]()
![]()
quote:
Oh!quote:Op maandag 22 februari 2010 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
greys, ik heb nog even met je UI zitten spelen, het gaat even duren, maar het is gewoon mogelijk
je ziet hem deze week wel ergens veschijnen denk ik
Sterkte.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, ik heb nu zo'n raar gevoel in m'n maag, alsof ik erg zenuwachtig ben zeg maar, nerveus
maar dat ben ik niet![]()
zou een bijwerking kunnen zijn van de ritalin
Ja, dat hoop ik ook! Duim maar ffquote:Op maandag 22 februari 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
JJH![]()
Waar hing jij nu weer uit??????
Strega hopenlijk krijg je vandaag eindelijk eens goed nieuws daar
quote:
Jeetjequote:Op maandag 22 februari 2010 08:41 schreef Strega het volgende:
Goedemorgen allemaal, Waarom krijg je in het ziekenhuis al om 06.30 je ontbijy?
Bloedprikken, enz. Nu eerst maar weer wachten op de dokter.
Ik ben het![]()
![]()
hier!
quote:Op maandag 22 februari 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van zondag 21 februari 2010
43. 138 Greys
57. 113 tombolafan
59. 111 Ml-etje
66. 105 draculettetje
79. 094 oh-oh
Ik liojk wel allergisch (bultjesquote:Op maandag 22 februari 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik heb net twee jellies ingepakt voor Ziggy's bibsebabs
Mensen logé. Collega uit Polen. Hebben afgelopen weekend 5 maanden achterstand huishouden weggewerkt om alles weer gezellig en schoon leefbaar te hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Mensenlogé of dierenlogé en leuke logé?
Hier gaat alles prima, behalve bij Strega, die ligt nog steeds plat in t hospitaal.
Ik durf het bijjjjjjjjjjna niet te vragen he, maar hoe gaat het met de bento's?
Oh ja helemaal.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:00 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
Einde van de maand nadert weer, oh-oh, heb je d'r ook zo'n zin in?
Aaah gewoon met je avondeten rekening houden met de bento kan ook toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Mensen logé. Collega uit Polen. Hebben afgelopen weekend 5 maanden achterstand huishouden weggewerkt om alles weer gezellig en schoon leefbaar te hebben![]()
De bento's moesten weer uitgesteld worden. Ik heb mezelf maar voorgenomen om niet meer te plannen. Komt toch niet uit
Spoeeed op de laatste dag dusquote:Op maandag 22 februari 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja helemaal.
Ik ben deze maand redelijk up to date dus ik hoop op een vrij pijnloze bevalling dit keer.
Maar ja, juist dan gaat er natuurlijk van alles mis he
Deze maand valt ie gunstig, dus dat zal wel meevallen dit keerquote:
Ik heb er zolang voor als nodig is, maar afhankelijk van wanneer mn baas op kantoor is of niet ( die kijkt alles na en bepaalt wat er uit moet ) heb ik soms wel eens een deadline die amper haalbaar isquote:Op maandag 22 februari 2010 10:47 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb er vijf werkdagen voor, dus is het gunstig als de 1e op een zaterdag of zondag valt. De hoofdmoot van het werk is een database-job die er meer dan 24 uur over doet, het is altijd fijn als die gebeurd is voordat de vijf dagen gaan tellen.
Nee, lang niks van Morretje gehoord.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen!
Hoe laat denk je iets te horen?
Morretje is trouwens al lang niet meer langsgeweest hier hè?
Je bent toch ook een lieverd hé.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik heb net twee jellies ingepakt voor Ziggy's bibsebabs
Allebei onze zwangere dames trouwens niet....ben wel benieuwd hoe het nu gaatquote:Op maandag 22 februari 2010 11:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, lang niks van Morretje gehoord.
nu was ik ook niet vaak on line.
De zaalarts vond geen verbetering na het weekend. Ze komt vanmiddag terug met de chirurg.
Draak was er laatst 's nachts een keer, met het schaatsen van zaterdag geloof ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Allebei onze zwangere dames trouwens niet....ben wel benieuwd hoe het nu gaat![]()
Strega, hopelijk straks goed nieuws van de chirurg...ik duim voor je![]()
En nu keuken uitsoppen
Heul nietquote:
Ach mijn arme suikerpopje, had je Othello z´n jas wel aangedaan?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:52 schreef Pagan het volgende:
Zo, net drie afhangende hoofden uitgelaten, #4 was achtergebleven onder de karige beschutting van een berk. Op het verste punt van de wandeling brak er een wolkbreuk los. Ik had net zo goed met ze in de beek kunnen springen, natter waren we niet geworden.
Missbitch danquote:
Balen Strega! Maar misschien dat de chirurg je verder kan helpen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach mijn arme suikerpopje, had je Othello z´n jas wel aangedaan?
Oh ik heb niet alles teruggelezen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:23 schreef Strega het volgende:
Maes, mocht je on line zijn, dan wel gaan, gecondoleerd met je schoonvader. Onverwacht?
Ik had het in een spoilertje gezet toen Ing vroeg naar Maes.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik heb niet alles teruggelezen.
Wat rot voor Maes
Denk het niet heur...en deze reeks gaat altijd zo snel dat het niet lang in de AT-lijst blijft staanquote:Op maandag 22 februari 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het in een spoilertje gezet toen Ing vroeg naar Maes.
Maar voor ik het in de gaten had kwam het al uit de spoilers.
Hoop maar dat Maes me dat niet kwalijk neemt.
Nee, ik ook niet, Pagan vertelde me het.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik heb niet alles teruggelezen.
Wat rot voor Maes
Als we moeten aanpassen moet je het zeggen hoor!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het in een spoilertje gezet toen Ing vroeg naar Maes.
Maar voor ik het in de gaten had kwam het al uit de spoilers.
Hoop maar dat Maes me dat niet kwalijk neemt.
Dan had je het nodig.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk het niet heur...en deze reeks gaat altijd zo snel dat het niet lang in de AT-lijst blijft staan![]()
Was dat ene al geregeld voor haar?
Nu echt soppen; ik ging om half 9 nog "een half uurtje" liggen, want koud.
Werd ik potverdikke half 11 wakker
Nee, zal het straks even proberen te doen tussendoor op het werk...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk het niet heur...en deze reeks gaat altijd zo snel dat het niet lang in de AT-lijst blijft staan![]()
Was dat ene al geregeld voor haar?
Ja, dat zeker!!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als we moeten aanpassen moet je het zeggen hoor!!!
Kan toch gebeurenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb van gisteravond niks teruggelezen, dus ik had het echt gemist.
Groot gelijk.Zo kunnen ze fijn en relaxt goede maatjes worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Was al vroeg wakker, maar ben lekker boven gebleven. (afgezien van het even de poezjes eten geven en de kattenbakken doen) Het hele stel was boven en relatief vredig. Donna heeft besloten om cute te gaan doen tegen mij en me lieve blikken te geven. Leker op schoot wil ze nog niet, maar lieve mieuwtjes en heel erg veel kopjes gaan best. De rest van het stel protesteerde ook niet al te luid, dus ik besloot om de koffie en zo maar lekker boven te doen. Het is daar immers ook net een woonkamer.
Ikhoor ze hier alweer rammelen met de warme prak!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Nok, doe mij ook zo een maandagmorgen![]()
Ik heb honger!
Oh irritant is datquote:Op maandag 22 februari 2010 11:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Ikhoor ze hier alweer rammelen met de warme prak!
Nee, ik eet altijd pas na de pauze, want in de pauze laat ik de honden uit.quote:
Volgens mij zou ik echt niks lusten in zo een ziekenhuis en elke dag mn moeder met de rantang laten langskomenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Iets met gezamenlijk en bedrijfsrestaurantquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik eet altijd pas na de pauze, want in de pauze laat ik de honden uit.
Om 13.30 dus pas
Oh, naja, tis wel handig.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met gezamenlijk en bedrijfsrestaurant
Zelfs in de zomer wordt je gek aangekeken als je buiten wilt eten
Stuur je moeder maar.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik echt niks lusten in zo een ziekenhuis en elke dag mn moeder met de rantang laten langskomen
Ik was in een ziekenhuis altijd blij met het ontbijtlawaai. Dan lag ik toch al een halve nacht wakker door het geklos op de gang van allerlei voorbijgangers. Het is en blijft een ellende om er te liggen en doorgaans voel je je ellendiger dan toen je erin ging. Noodzakelijk kwaad.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:47 schreef Strega het volgende:
[..]
ooowwww, vreselijk, zo'n cultuurtje waaraan je wordt geacht je te conformeren. Niemand bepaald wanneer mijn maag knort, toch.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met gezamenlijk en bedrijfsrestaurant
Zelfs in de zomer wordt je gek aangekeken als je buiten wilt eten
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, naja, tis wel handig.
Hebben jullie veel keus?
Honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik echt niks lusten in zo een ziekenhuis en elke dag mn moeder met de rantang laten langskomen
Je kan niet met alle mensen in het restaurant dus dan moet je je aanpassenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooowwww, vreselijk, zo'n cultuurtje waaraan je wordt geacht je te conformeren. Niemand bepaald wanneer mijn maag knort, toch.
Je zit echt aan de verkeerde kant van t land anders kwam ik je wel af en toe een prakje brengen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Stuur je moeder maar.
Gelukkig brengt Pagan steeds heerlijke bakken verse, tropische fruitsalades mee
Hij is goed bezigquote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Stuur je moeder maar.
Gelukkig brengt Pagan steeds heerlijke bakken verse, tropische fruitsalades mee
Nou ja, tis toch niet heel raar dat je op je werk niet de hele dag door maar kan gaan eten als je daar zin in hebtquote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooowwww, vreselijk, zo'n cultuurtje waaraan je wordt geacht je te conformeren. Niemand bepaald wanneer mijn maag knort, toch.
Precies. En als je naar je lichaam luistert, weet je wanneer je er iets in moet stoppen.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan dus echt niet 's ochtends vroeg ontbijten en dan pas 12.30 weer eten, dan val ik echt om.
Ik doe altijd 2 broodjes op elkaar in 4 stukjes en voor half 1 eet ik die allemaal op.
Schijnt ook beter voor je verbranding te zijn ipv veel in 1x eten.
Op school was dat altijd een drama, want dan mocht je in de klas niets eten.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. En als je naar je lichaam luistert, weet je wanneer je er iets in moet stoppen.
En jezelf een beetje trainen en aanpassen is okay. Slaaf zijn en jezelf zo opstellen niet. Zeker niet als je je werk goed doet en staat achter wat je doet. Dat lijkt mij een belangrijkere voorwaarde. En als je allemala rekening houdt met elkaar omdat je in een team werkt, dan wijst zich zoiets wel. Dan voelt het ook niet als aanpassing, maar als iets dat van nature gewoon zo gaat.
Als ik op school had geluisterd naar die regel, had ik slechts een fractie geleerd van wat er werd aangeboden.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op school was dat altijd een drama, want dan mocht je in de klas niets eten.
Ik had altijd een rommelend maagje![]()
![]()
Op mijn werk mag ik officieel ook niet op m'n werkplek eten, maar dat doe ik lekker wel.
Officiele koffiepauze doen we niet aan; de telefoon rammelt door en de mensen lopen in en uit.
Dus dan heb ik geen keus en ze doen er ook niet moeilijk over verder.
Alleen donderdag hebben we een audit en er is me al op het hart gedrukt de broodtrommel in de tas te laten en bij hongerrrr ff snel de keuken in te gaan
Ik ben regelmatig met een bammetje verstopt in de mouw de klas uitgegaan om zgn. naar de wc te gaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik op school had geluisterd naar die regel, had ik slechts een fractie geleerd van wat er werd aangeboden.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
We mogen hier tussendoor eten wat we willen er staat ook een koelkast
Vind het wel prima geregeld, eet s'morgens een ontbijtje en dan rond 10-11 uur weer wat en dan 12 uur lunch en als ik dan nog trek heb rond 14-15h wat en anders thuis.
Van 7 tot half 4quote:
Half 4quote:
Jepquote:
Dat is stukken beter dan een bel die aangeeft dat je mag. Dan wordt er tenminste ook nog een gezond beroep gedaan op je eigen inschattingsvermogen.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
We mogen hier tussendoor eten wat we willen er staat ook een koelkast
Vind het wel prima geregeld, eet s'morgens een ontbijtje en dan rond 10-11 uur weer wat en dan 12 uur lunch en als ik dan nog trek heb rond 14-15h wat en anders thuis.
Ideaal hier, ik kan de hele dag eten als ik wilquote:Op maandag 22 februari 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, tis toch niet heel raar dat je op je werk niet de hele dag door maar kan gaan eten als je daar zin in hebt
Van het weekend in lalaland (quote:Op maandag 22 februari 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Hoe snel f_r en waarheen?
Qwea kuthoer van me, waar ben je toch de hele tijd?
En wanneer wil jij dat nou niet hequote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ideaal hier, ik kan de hele dag eten als ik wil
Zwaar he, werkenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van het weekend in lalaland (![]()
) en nu ook half
Neuh niet echt. Hele weekenden doorhalen daar in tegenquote:
Naar een fijn huis?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
1 april krijgen wij de sleutel. Dan hebben we hier precies 3 jaar gewoond
Ik ga naar een andere gemeente.
Oh nou, dan ben je duidelijk ook weer in staat tot fulltime werkenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Hele weekenden doorhalen daar in tegen
Oeh fijnquote:Op maandag 22 februari 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond trouwens nog een vvv bon in mn beurs, dus ik heb mezelf maar eens op wat cds getrakteerd tussen de middag, echt een hele stapel
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De bento.
Witlofsalade met appel en rozijntjes, fries roggebrood, kip, notenmix en een paar maoams
Oeh is de nieuwe Alicia goed? Amy Winehous en Duffy zijn het welquote:Op maandag 22 februari 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik heb Duffy en Amy Whinehouse, 3 cd's van Kings Of Leon, een verzamelaar van Stevie Wonder omdat ik Superstition wilde hebben, en de nieuwe Alicia Keys
Geen idee, ik ken maar 2 nrs dr van , dr andere 2 albums zijn wel goed, dus ik ga er wel van uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh is de nieuwe Alicia goed? Amy Winehous en Duffy zijn het wel
Wat goed!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij gaan naar een ëcht huis"
-tuin
-garage
-3 slaapkamers
-zolder met vaste trap
-bad
-openhaard
en enz
Tot mei blijf ik hier werken en dat zal qua reistijd niet veel uitmaken. Na de mevakantie ga ik werken in mijn huidige woonplaats tot de zomervakantie. En zal ik dus wat verder moeten reizen.
Ik heb iets gemist mbt Senesta?quote:
Klinkt heel goed!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij gaan naar een ëcht huis"
-tuin
-garage
-3 slaapkamers
-zolder met vaste trap
-bad
-openhaard
en enz
Tot mei blijf ik hier werken en dat zal qua reistijd niet veel uitmaken. Na de mevakantie ga ik werken in mijn huidige woonplaats tot de zomervakantie. En zal ik dus wat verder moeten reizen.
Vervelendquote:Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Yns wat voor tv heb je?
Ik moet nog ff een lappie uitzoeken op kosten van de papa
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
Senesta, gefeliciteerd met je zoon!
Ben je gisteren ongeschonden uit de feestjesstrijd gekomen?![]()
FR, gefeliciteerd met het fijne verhuis-vooruitzicht!
Ja, nare verplichtingen altijdquote:
Als ik echt zlef mocht weten wat ik uitzocht en diegene kon dat prima betalen (als, mits, enz.) dan koos ik een apple maar das puur op buitenkantquote:
Dat vind ik aso, das gelijk heel duurquote:Op maandag 22 februari 2010 15:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik echt zlef mocht weten wat ik uitzocht en diegene kon dat prima betalen (als, mits, enz.) dan koos ik een apple maar das puur op buitenkant
Vandaar het als, mits enz.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik aso, das gelijk heel duur![]()
Dat kan papa heus wel betalen maar dat vind ik dan weer niet nodig he.
Ik denk zelfs dat ik voor zo een klein dingske ga, voor lekker op de bank
En wanneer krijg je een nieuwe?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Omg, m/n ov-chipkaart is verdwenen, waarschijnlijk ergens verloren.
Dan moet ik vanaf 16 maart kaartjes kopen van 32 euro elke dag, tot ik een nieuwe heb.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Yo, parteh chick![]()
Aardbeien cocktail?
Mag je dat niet declareren? Heb geen idee hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Omg, m/n ov-chipkaart is verdwenen, waarschijnlijk ergens verloren.
Dan moet ik vanaf 16 maart kaartjes kopen van 32 euro elke dag, tot ik een nieuwe heb.
Nah, ik doe daar allemaal niks mee joh.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vandaar het als, mits enz.zou het ook niet durven vragen.
Maarrr als optie is zelf erbij leggen ook leuk
Misschien over 4 weken.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wanneer krijg je een nieuwe?
Ik heb nog geen kosten gemaakt, had de kaart in het voorvakje van mijn jas (met de rits dicht) zitten zodat ik 'm snel kon laten zien en in/uitchecken.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Kun je de gemaakt kosten niet (gedeeltelijk) terugkrijgen DM?
En no way dat ik een Braddie-topic in MyAT wil....wat een etterbak.
Het is jammer dat ik het Slagharen-topic niet meer kan vinden; ik deed het haast in m'n broek van het lachen
Mag ik jou wat vragen over reizen met de ov chipkaart?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kosten gemaakt, had de kaart in het voorvakje van mijn jas (met de rits dicht) zitten zodat ik 'm snel kon laten zien en in/uitchecken.
Toen ik op weg was van school naar huis wilde ik 'm pakken maar zat ie er niet meer in.
Jahoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik jou wat vragen over reizen met de ov chipkaart?
Ik heb een studentenweek ov chipkaart.quote:
Inderdaad kaartje kopen met korting en die samen met je ov-chipkaart laten zien.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een studentenweek ov chipkaart.
Als ik nou zaterdag naar AMsterdam wil... hoe werkt dat dan? Moet ik dan een kaartje kopen met 40% korting? en dan bij controle mn ov chipkaart en mn gekochte kaartje laten zien?
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:28 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Inderdaad kaartje kopen met korting en die samen met je ov-chipkaart laten zien.
De techniek staat toch voor niets tegenwoordigquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]dus geen saldo laden op dat kutding maar echt een papieren kaartje
thnx
hoezo kutding?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]dus geen saldo laden op dat kutding maar echt een papieren kaartje
thnx
ik zou hem het liefst in de fik stekenquote:
maar waarom dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zou hem het liefst in de fik steken
Nieuw, eng, brrrquote:
omdat het fucking omslachtig is, en alleen maar geldklopperij is. Het draagt geen fuck bij, en de prijzen worden wel duurderquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik schrok me vannacht trouwens kapot, ik moest naar de wc en grijp ineens in iets harigs.
Gaat dit over Jip of je vriend?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik schrok me vannacht trouwens kapot, ik moest naar de wc en grijp ineens in iets harigs. Was meneer helemaal tegen me aangekropen toen ik sliep.
Ja wonderbaarlijk hequote:Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De techniek staat toch voor niets tegenwoordig
dat valt wel mee, ik ben met de bus naar de stad en terug zelfs minder kwijt dan met een strippenkaart.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
omdat het fucking omslachtig is, en alleen maar geldklopperij is. Het draagt geen fuck bij, en de prijzen worden wel duurder
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat valt wel mee, ik ben met de bus naar de stad en terug zelfs minder kwijt dan met strippen.
En alsof strippenkaarten niet ieder jaar duurder werden.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat valt wel mee, ik ben met de bus naar de stad en terug zelfs minder kwijt dan met strippen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:05 schreef DanseMacabre het volgende:
Er ligt hier een envelop voor je klaar.
Straks gaat die op de bus.
tuurlijk worden strippenkaarten ook duurder. en op sommige trajecten is t goedkoper, sommige net wat duurder, maar over t algemeen vind ik t best een goede ontwikkeling.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En alsof strippenkaarten niet ieder jaar duurder werden.
Op bepaalde trajecten is het idd duurder, maar volgens mij valt het over het algemeen wel mee... Stilstaan (in de techniek/vooruitgang) is altijd goedkoper ja, maar dan zitten we over 25 jaar op niveau'tje Zimbabwe
quote:
quote:Gewonden bij vechtpartij op de Markt in Maassluis
MAASSLUIS - Een 50-jarige man is zaterdagavond gewond gevonden op de Markt in Maassluis. Er bleek een vechtpartij te zijn geweest in een cafe aan de markt. De man werd overgebracht naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. In het cafe bleken nog twee bezoekers gewond te zijn. Zij zijn voor behandeling naar het Vlietlandziekenhuis gebracht. De politiemensen hebben een verdachte aangehouden. Het gaat om een 45-jarige Maassluizenaar. De recherche stelt een onderzoek in naar de exacte toedracht.
ghehe, cafe aan de markt zal wel de markies zijn, alle lowlife tokkies die minstens 50 zijn komen daarquote:
neuh, ik kom daar nooitquote:Op maandag 22 februari 2010 17:39 schreef Ynske het volgende:
heb je dat gelezen van die ingestorte minaret in marokko
als ze je willen vinden vinden ze je toch welquote:Op maandag 22 februari 2010 17:39 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb nog geprobeerd een anonieme OV-chip kaart te bemachtigen. 't Kan, maar je wordt op alle mogelijke manieren ontmoedigd. Om te beginnen zijn ze niet te koop bij de normale verkooppunten ("die moet U bestellen via de website" zei 't schaap achter de balie van GWK... ja dahag, daar gaat je anonimiteit ). Wel te koop via automaten in de regio Rotterdam. Betalen kan met PIN, Creditcard
Chippas
of met muntgeld
![]()
![]()
. De laatste is dus de enige echt anonieme manier... behalve dat het ding niet meer dan 10 munten slikt voordat die alles weer uitspuugt. En het zou me ook niks verbazen als "om veiligheidsredenen" er een cameraatje mee gaat lopen als iemand contant wil betalen.
Voor dagelijks gebruik heb ik maar toegegeven 'm op te laden met de pinpas, tegen de tijd dat ik toevallig in Den Haag moet zijn als de revolutie uitbreekt investeer ik wel weer(!) 4,50 Euro in een echte anonieme.
Geen concrete, maar...quote:Op maandag 22 februari 2010 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze je willen vinden vinden ze je toch wel
had je plannen?
nou jongens, dat was barbaaf, niemand heeft dit gezien okequote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geen concrete, maar...
momentje, er wordt aangebeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
"volgens mij" bedoel je?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg mijn ov chipkaart dus echt niet geactiveerd voor de trein. Ik kreeg hem net nadat ik was afgestudeerd en volgens lukt het daarom niet echt. En ik moet dus nog bellen naar de NS a 0,10 cent pm
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Pagan het volgende:
Strega updeetjke, de zwakke maagjes onder ons klikken niet op de spoiler.
Alle hechtingen zijn er uit, ze heeft veel pijn maar wil overdag geen morfine of andere opiaten omdat ze dan zo duf wordt als een konijn. Naar huis gaan voor het weekeinde wordt hem helaas niet (ja, het is pas maandag, maar toch...)Ooh wat erg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonden die ontsteken. Arme Strega!
Kan wel zijn dat zonder de hechtingen het ineens snel gaat
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Alle hechtingen zijn er uit, ze heeft veel pijn maar wil overdag geen morfine of andere opiaten omdat ze dan zo duf wordt als een konijn. Naar huis gaan voor het weekeinde wordt hem helaas niet (ja, het is pas maandag, maar toch...)geef dr een dikke kusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ontzettend rot dat t niet wil dicht gaanToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Spoiler=tekst only.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat naar voor Strega zeg. Gelukkig zijn de hechtingen er wel uit.
heb maar niet op de foto geklikt ik vind mijn litteken zelf nog zo afschuwlijk dat ik nieuwe even niet hoef te zien
Daar hopen we ook op.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ooh wat erg!
Wonden die ontsteken. Arme Strega!
Kan wel zijn dat zonder de hechtingen het ineens snel gaat
Doe ik. Hoe bevalt de TV?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef dr een dikke kus
wat ontzettend rot dat t niet wil dicht gaan
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geen concrete, maar...
momentje, er wordt aangebeld
Klopt, erg balen. Vanmiddag was ik even een half uurtje bij haar weggegaan, kon ze even liggen, zo naar voelde ze zich.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Jezus Pagan, dat schiet echt niet op.
Wat zal ze balen ( en jij ook trouwens hoor ).
Dat ze op maandag al zeggen dat je dr voor t weekend weer nog niet weg bent lijkt me vreselijk demotiverend
Ze laten het drogen. Er moet zo veel mogelijk een gipsen spalk om zitten voor genezing in de ideale positie voor verdere revalidatie.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht een foto te zien. Maar dat is balen. Verbinden ze het nu of laten ze het "drogen"?
Wens haar nogmaals heel veel sterkte.
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Over Jip natuurlijk.![]()
Ik grijp niet in de harige dingen van mijn vriend.
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou jongens, dat was barbaaf, niemand heeft dit gezien oke
Alle hechtingen zijn er uit, ze heeft veel pijn maar wil overdag geen morfine of andere opiaten omdat ze dan zo duf wordt als een konijn. Naar huis gaan voor het weekeinde wordt hem helaas niet (ja, het is pas maandag, maar toch...)Het valt niet mee voor jullie, maar de tekst viel opzich wel mee hoor. Zijn er nog andere middelen voorhanden om de infectie aan te pakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
't Is niet zozeer een infectie als wel necrose.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik dacht echt dat je het over je vriend had
![]()
[..]
![]()
[..]
Het valt niet mee voor jullie, maar de tekst viel opzich wel mee hoor. Zijn er nog andere middelen voorhanden om de infectie aan te pakken?
Ha, die was ik net voorquote:Op maandag 22 februari 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Barbaaf, ik ben het wel met je eens mbt die ov chipkaart hoor...
Ik vond het al heel wat dat mijn vingerafdrukken nu digitaal registreerd staan voor mijn nieuwe paspoort ...
Beh wat naarquote:Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
't Is niet zozeer een infectie als wel necrose.
Wow, dat doe je goed!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, die was ik net voor. En nu hopen dat de nieuwe regering deze database (die er alleen in Nederland is, geen enkele internationale verplichting) snel de nek omdraait. Helaas zijn er weinig partijen begaan met de privacy van de bevolking.
Oh, en oh-oh, ik weet niet of het aan mijn charismatische uitstraling ligt maar ik kreeg vandaag wéér dubbele dierentuinzegels, heb er nu 12
Ik rook, dat gaat dus al vrij rap. Daarbij is het de supermarkt die veruit het dichtstbij ligt en ook nog op de route station - huis, dus waar ik mijn dagelijkse boodschappen doe.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wow, dat doe je goed!
Ik kom echt krap aan 15 euro per week bij de Super
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik rook, dat gaat dus al vrij rap. Daarbij is het de supermarkt die veruit het dichtstbij ligt en ook nog op de route station - huis, dus waar ik mijn dagelijkse boodschappen doe.
En ze hebben actie-artikelen voor extra zegels al vraag ik me af of ik die kilo tartaar op tijd opkrijg
Kom ook bij de nieuwe hippies in BNWquote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, die was ik net voor. En nu hopen dat de nieuwe regering deze database (die er alleen in Nederland is, geen enkele internationale verplichting) snel de nek omdraait. Helaas zijn er weinig partijen begaan met de privacy van de bevolking.
Oh, en oh-oh, ik weet niet of het aan mijn charismatische uitstraling ligt maar ik kreeg vandaag wéér dubbele dierentuinzegels, heb er nu 12
50 euro en dat doet ie bij ons ook.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Ynske het volgende:
ok ff een hele blonde vraag
tv ziet DVI zenders, maar toont ook de tvgids.
haalt ie die tvgids uit de teletekst? of doet ie dat vanuit de digitale tv?
als dat laatste is, wat kost zo'n ci-module?
Wat kan men daaraan doen?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
't Is niet zozeer een infectie als wel necrose.
Donderdag gewerkt. Vrijdag nachtdienst. Zaterdag overdag naar de Motorbeurs in Utrecht en daarna nachtdienst. Zondag geslapen en gewerkt.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Hey JJH, vertel jij eerst maar eens even waar je was
Druk baasje!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Donderdag gewerkt. Vrijdag nachtdienst. Zaterdag overdag naar de Motorbeurs in Utrecht en daarna nachtdienst. Zondag geslapen en gewerkt.
Ik was dus blij als ik even tijd had tussendoor voor een paar uurtjes slaap hier en daar.
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Druk baasje!
Heb je nu lekker weekend?
Hell no. Ik was druk met de poezen. Ik had een reepje rauwe biefstuk en hield dat voor een aantal poezenneuzen om te kijken wat ze ermee zouden doen. Nou.....helemaal niets!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef JJH het volgende:
HALLOOOOOOOOO!!! ooooo..ooo..oo.
Heb ik het topic doodgemaakt?
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hell no. Ik was druk met de poezen. Ik had een reepje rauwe biefstuk en hield dat voor een aantal poezenneuzen om te kijken wat ze ermee zouden doen. Nou.....helemaal niets!
Ik ben er .quote:Op maandag 22 februari 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Waaaat????Is de SC leeg en verlaten op dit uur?
![]()
JJHtjequote:Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er .
En het is wel gezellig in de ESCSC
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJHtje![]()
![]()
Had je het druk gehad dit weekend las ik?
Haaaaai Zwabbert!![]()
Ik heb hier meerstemmig kattegrom- en blaasconcert. Blijkbaar vindt men het lollig om vanuit alle hoeken elkaar te bespringen. Zeker wanneer de andere partij het niet verwacht.
Dat zal het vrouwtje leren, de hele dag weg zijn en dan 's avonds ook nog ertussenuit naaien.
Wat heeft het licht haar dan aangedaan?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Geer vertrouwd het licht niet meer.![]()
Zaklampje ftw!
Da's mooi, ik ben nog op zoek naar een nieuwe krabpaal.quote:de winter is weer bijna voorbij - zooplus moet dus snel gaan opruimen! Daarom krijgt u vanaf vandaag t/m 24-02-10 20 % korting in het honden-, katten-, knaagdieren- en vogelassortiment (behalve op diervoeding, kattenbakvulling, hooi, stro en zand)!
Ik zat met het zaklampje te spelen en zij ging daar achteraan. Net als met zo'n laserpennetje. En net zat ze dus heel achterdochtig naast me naar de lamp boven de tafel te kijken.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heeft het licht haar dan aangedaan?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat met het zaklampje te spelen en zij ging daar achteraan. Net als met zo'n laserpennetje. En net zat ze dus heel achterdochtig naast me naar de lamp boven de tafel te kijken.
Een beetje dat idee inderdaad. Hilarisch.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Yoko herkent inmiddels de lasermuis. Als ik hem pak komt ze al verwachtingsvol aangegaloppeerd.
Ik kan Satsu en Yoko nu head first van de trap af laten duiken.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje dat idee inderdaad. Hilarisch.
Hier hebben ze net een kerstbal gevonden, ik zit hier met gevaar voor eigen levenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Yoko draaft nu als een gek onder luid gemiemel van links naar rechts, en van rechts naar links door de kamer. Over stoelen, op kasten, achter de tv langs. Waar ze op jaagt.. geen idee.
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Yoko draaft nu als een gek onder luid gemiemel van links naar rechts, en van rechts naar links door de kamer. Over stoelen, op kasten, achter de tv langs. Waar ze op jaagt.. geen idee.
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan Satsu en Yoko nu head first van de trap af laten duiken.![]()
Kwestie van de lasermuis op precies de laagste trede mikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |