Naar een fijn huis?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
1 april krijgen wij de sleutel. Dan hebben we hier precies 3 jaar gewoond
Ik ga naar een andere gemeente.
Oh nou, dan ben je duidelijk ook weer in staat tot fulltime werkenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Hele weekenden doorhalen daar in tegen
Oeh fijnquote:Op maandag 22 februari 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond trouwens nog een vvv bon in mn beurs, dus ik heb mezelf maar eens op wat cds getrakteerd tussen de middag, echt een hele stapel
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
De bento.
Witlofsalade met appel en rozijntjes, fries roggebrood, kip, notenmix en een paar maoams
Oeh is de nieuwe Alicia goed? Amy Winehous en Duffy zijn het welquote:Op maandag 22 februari 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik heb Duffy en Amy Whinehouse, 3 cd's van Kings Of Leon, een verzamelaar van Stevie Wonder omdat ik Superstition wilde hebben, en de nieuwe Alicia Keys
Geen idee, ik ken maar 2 nrs dr van , dr andere 2 albums zijn wel goed, dus ik ga er wel van uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh is de nieuwe Alicia goed? Amy Winehous en Duffy zijn het wel
Wat goed!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij gaan naar een ëcht huis"
-tuin
-garage
-3 slaapkamers
-zolder met vaste trap
-bad
-openhaard
en enz
Tot mei blijf ik hier werken en dat zal qua reistijd niet veel uitmaken. Na de mevakantie ga ik werken in mijn huidige woonplaats tot de zomervakantie. En zal ik dus wat verder moeten reizen.
Ik heb iets gemist mbt Senesta?quote:
Klinkt heel goed!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij gaan naar een ëcht huis"
-tuin
-garage
-3 slaapkamers
-zolder met vaste trap
-bad
-openhaard
en enz
Tot mei blijf ik hier werken en dat zal qua reistijd niet veel uitmaken. Na de mevakantie ga ik werken in mijn huidige woonplaats tot de zomervakantie. En zal ik dus wat verder moeten reizen.
Vervelendquote:Op maandag 22 februari 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Yns wat voor tv heb je?
Ik moet nog ff een lappie uitzoeken op kosten van de papa
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
Senesta, gefeliciteerd met je zoon!
Ben je gisteren ongeschonden uit de feestjesstrijd gekomen?![]()
FR, gefeliciteerd met het fijne verhuis-vooruitzicht!
Ja, nare verplichtingen altijdquote:
Als ik echt zlef mocht weten wat ik uitzocht en diegene kon dat prima betalen (als, mits, enz.) dan koos ik een apple maar das puur op buitenkantquote:
Dat vind ik aso, das gelijk heel duurquote:Op maandag 22 februari 2010 15:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik echt zlef mocht weten wat ik uitzocht en diegene kon dat prima betalen (als, mits, enz.) dan koos ik een apple maar das puur op buitenkant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |