Neuh. Dat wil zeggen, eerst ff mic. en cam. aansluiten, dan progje installeren en dan heb ik weer skype. Gebruik het eik. nooit.quote:
WTF? Nooit geweten.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
neuh je kan er ook mee bestanden delen natuurlijk
maar heb nu toch al bijna de server klaar
Pfoe, gelukkig. Ik was al bang alleen met Zwabber in tha dark room te zitten, iedereen was weg en niemand deed een nieuw topic openen.quote:
En hoe kom jij dan hier?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:24 schreef Ynske het volgende:
huisgenootje slaapt, modem is afgegrendeld voor gebruikers
enfin, en dit zegt een van de opennetwerken in de flat
Beste klant,
U bent tijdelijk afgesloten van uw Tele2 internetverbinding in verband met een betalingsachterstand.
Wij verzoeken u het openstaande bedrag over te maken op rekeningnummer blabla Tele2 Nederland BV te Groningen, onder vermelding van uw klantnummer en factuurnummer.
Uw openstaande bedrag treft u aan op de betalingsherinnering die u reeds heeft ontvangen.Zodra de betaling bij ons binnen is, wordt u binnen 3 werkdagen automatisch weer aangesloten. Hiervoor dient u de stekker van uw modem enkele seconden uit het stopcontact te verwijderen en vervolgens weer aan te sluiten.
Met vriendelijke groeten,
Tele2 Klantenservice
dr zijn een stuk of 6 open draadloze netwerken in de flat.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hoe kom jij dan hier?
@Pagan, zometeen heb je aan mij iig niks meer. Ik ga zo op een oor.
Truste, geef nokmanda een knuf en ik hoop dat je een droge, ongestoorde nacht hebt. Die van de rubbers was te makkelijk om in te koppen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hoe kom jij dan hier?
@Pagan, zometeen heb je aan mij iig niks meer. Ik ga zo op een oor.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
Pagan, moet je ze allemaal btw of maar een paar? voor ik straks een hele hoop voor niets binnen zit te halen
Dat zijn mijn buren niet met je eens.quote:
We gaan je iedere zondag om 20:45 mailen, PM'en, spammen, noem het maar op.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
KUT X-Rated vergeten
ik lach, want ik waardeer ironie
Tony Wakefordquote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
Muziek voor het slapen gaan was mooi
Defcon One, dat ligt jou vast wel. Kopietje van Tony hebben als 'tie binnen is?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh
en deze opbouw klinkt veel belovendwat gaat er losbarsten?
primaquote:Op maandag 22 februari 2010 00:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Defcon One, dat ligt jou vast wel. Kopietje van Tony hebben als 'tie binnen is?
Proest, meestal is het kutspul als lactacyd of allways maandverbandquote:Op maandag 22 februari 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
geen losbarsting, wel mooie muziek
en de reclamebanner van fok is nu van KinkFM
dus dit gebeurt er als alle dames uit het topic weg zijn...quote:Op maandag 22 februari 2010 00:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Proest, meestal is het kutspul als lactacyd of allways maandverband![]()
![]()
quote:
Oh!quote:Op maandag 22 februari 2010 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
greys, ik heb nog even met je UI zitten spelen, het gaat even duren, maar het is gewoon mogelijk
je ziet hem deze week wel ergens veschijnen denk ik
Sterkte.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, ik heb nu zo'n raar gevoel in m'n maag, alsof ik erg zenuwachtig ben zeg maar, nerveus
maar dat ben ik niet![]()
zou een bijwerking kunnen zijn van de ritalin
Ja, dat hoop ik ook! Duim maar ffquote:Op maandag 22 februari 2010 08:49 schreef oh-oh het volgende:
JJH![]()
Waar hing jij nu weer uit??????
Strega hopenlijk krijg je vandaag eindelijk eens goed nieuws daar
quote:
Jeetjequote:Op maandag 22 februari 2010 08:41 schreef Strega het volgende:
Goedemorgen allemaal, Waarom krijg je in het ziekenhuis al om 06.30 je ontbijy?
Bloedprikken, enz. Nu eerst maar weer wachten op de dokter.
Ik ben het![]()
![]()
hier!
quote:Op maandag 22 februari 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van zondag 21 februari 2010
43. 138 Greys
57. 113 tombolafan
59. 111 Ml-etje
66. 105 draculettetje
79. 094 oh-oh
Ik liojk wel allergisch (bultjesquote:Op maandag 22 februari 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik heb net twee jellies ingepakt voor Ziggy's bibsebabs
Mensen logé. Collega uit Polen. Hebben afgelopen weekend 5 maanden achterstand huishouden weggewerkt om alles weer gezellig en schoon leefbaar te hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Mensenlogé of dierenlogé en leuke logé?
Hier gaat alles prima, behalve bij Strega, die ligt nog steeds plat in t hospitaal.
Ik durf het bijjjjjjjjjjna niet te vragen he, maar hoe gaat het met de bento's?
Oh ja helemaal.quote:Op maandag 22 februari 2010 10:00 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
Einde van de maand nadert weer, oh-oh, heb je d'r ook zo'n zin in?
Aaah gewoon met je avondeten rekening houden met de bento kan ook toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Mensen logé. Collega uit Polen. Hebben afgelopen weekend 5 maanden achterstand huishouden weggewerkt om alles weer gezellig en schoon leefbaar te hebben![]()
De bento's moesten weer uitgesteld worden. Ik heb mezelf maar voorgenomen om niet meer te plannen. Komt toch niet uit
Spoeeed op de laatste dag dusquote:Op maandag 22 februari 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja helemaal.
Ik ben deze maand redelijk up to date dus ik hoop op een vrij pijnloze bevalling dit keer.
Maar ja, juist dan gaat er natuurlijk van alles mis he
Deze maand valt ie gunstig, dus dat zal wel meevallen dit keerquote:
Ik heb er zolang voor als nodig is, maar afhankelijk van wanneer mn baas op kantoor is of niet ( die kijkt alles na en bepaalt wat er uit moet ) heb ik soms wel eens een deadline die amper haalbaar isquote:Op maandag 22 februari 2010 10:47 schreef Barbaaf het volgende:
Ik heb er vijf werkdagen voor, dus is het gunstig als de 1e op een zaterdag of zondag valt. De hoofdmoot van het werk is een database-job die er meer dan 24 uur over doet, het is altijd fijn als die gebeurd is voordat de vijf dagen gaan tellen.
Nee, lang niks van Morretje gehoord.quote:Op maandag 22 februari 2010 08:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen!
Hoe laat denk je iets te horen?
Morretje is trouwens al lang niet meer langsgeweest hier hè?
Je bent toch ook een lieverd hé.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik heb net twee jellies ingepakt voor Ziggy's bibsebabs
Allebei onze zwangere dames trouwens niet....ben wel benieuwd hoe het nu gaatquote:Op maandag 22 februari 2010 11:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, lang niks van Morretje gehoord.
nu was ik ook niet vaak on line.
De zaalarts vond geen verbetering na het weekend. Ze komt vanmiddag terug met de chirurg.
Draak was er laatst 's nachts een keer, met het schaatsen van zaterdag geloof ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Allebei onze zwangere dames trouwens niet....ben wel benieuwd hoe het nu gaat![]()
Strega, hopelijk straks goed nieuws van de chirurg...ik duim voor je![]()
En nu keuken uitsoppen
Heul nietquote:
Ach mijn arme suikerpopje, had je Othello z´n jas wel aangedaan?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:52 schreef Pagan het volgende:
Zo, net drie afhangende hoofden uitgelaten, #4 was achtergebleven onder de karige beschutting van een berk. Op het verste punt van de wandeling brak er een wolkbreuk los. Ik had net zo goed met ze in de beek kunnen springen, natter waren we niet geworden.
Missbitch danquote:
Balen Strega! Maar misschien dat de chirurg je verder kan helpen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach mijn arme suikerpopje, had je Othello z´n jas wel aangedaan?
Oh ik heb niet alles teruggelezen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:23 schreef Strega het volgende:
Maes, mocht je on line zijn, dan wel gaan, gecondoleerd met je schoonvader. Onverwacht?
Ik had het in een spoilertje gezet toen Ing vroeg naar Maes.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik heb niet alles teruggelezen.
Wat rot voor Maes
Denk het niet heur...en deze reeks gaat altijd zo snel dat het niet lang in de AT-lijst blijft staanquote:Op maandag 22 februari 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het in een spoilertje gezet toen Ing vroeg naar Maes.
Maar voor ik het in de gaten had kwam het al uit de spoilers.
Hoop maar dat Maes me dat niet kwalijk neemt.
Nee, ik ook niet, Pagan vertelde me het.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik heb niet alles teruggelezen.
Wat rot voor Maes
Als we moeten aanpassen moet je het zeggen hoor!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het in een spoilertje gezet toen Ing vroeg naar Maes.
Maar voor ik het in de gaten had kwam het al uit de spoilers.
Hoop maar dat Maes me dat niet kwalijk neemt.
Dan had je het nodig.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk het niet heur...en deze reeks gaat altijd zo snel dat het niet lang in de AT-lijst blijft staan![]()
Was dat ene al geregeld voor haar?
Nu echt soppen; ik ging om half 9 nog "een half uurtje" liggen, want koud.
Werd ik potverdikke half 11 wakker
Nee, zal het straks even proberen te doen tussendoor op het werk...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk het niet heur...en deze reeks gaat altijd zo snel dat het niet lang in de AT-lijst blijft staan![]()
Was dat ene al geregeld voor haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |