Neuh. Dat wil zeggen, eerst ff mic. en cam. aansluiten, dan progje installeren en dan heb ik weer skype. Gebruik het eik. nooit.quote:
WTF? Nooit geweten.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
neuh je kan er ook mee bestanden delen natuurlijk
maar heb nu toch al bijna de server klaar
Pfoe, gelukkig. Ik was al bang alleen met Zwabber in tha dark room te zitten, iedereen was weg en niemand deed een nieuw topic openen.quote:
En hoe kom jij dan hier?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:24 schreef Ynske het volgende:
huisgenootje slaapt, modem is afgegrendeld voor gebruikers
enfin, en dit zegt een van de opennetwerken in de flat
Beste klant,
U bent tijdelijk afgesloten van uw Tele2 internetverbinding in verband met een betalingsachterstand.
Wij verzoeken u het openstaande bedrag over te maken op rekeningnummer blabla Tele2 Nederland BV te Groningen, onder vermelding van uw klantnummer en factuurnummer.
Uw openstaande bedrag treft u aan op de betalingsherinnering die u reeds heeft ontvangen.Zodra de betaling bij ons binnen is, wordt u binnen 3 werkdagen automatisch weer aangesloten. Hiervoor dient u de stekker van uw modem enkele seconden uit het stopcontact te verwijderen en vervolgens weer aan te sluiten.
Met vriendelijke groeten,
Tele2 Klantenservice
dr zijn een stuk of 6 open draadloze netwerken in de flat.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hoe kom jij dan hier?
@Pagan, zometeen heb je aan mij iig niks meer. Ik ga zo op een oor.
Truste, geef nokmanda een knuf en ik hoop dat je een droge, ongestoorde nacht hebt. Die van de rubbers was te makkelijk om in te koppen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hoe kom jij dan hier?
@Pagan, zometeen heb je aan mij iig niks meer. Ik ga zo op een oor.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
Pagan, moet je ze allemaal btw of maar een paar? voor ik straks een hele hoop voor niets binnen zit te halen
Dat zijn mijn buren niet met je eens.quote:
We gaan je iedere zondag om 20:45 mailen, PM'en, spammen, noem het maar op.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
KUT X-Rated vergeten
ik lach, want ik waardeer ironie
Tony Wakefordquote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
Muziek voor het slapen gaan was mooi
Defcon One, dat ligt jou vast wel. Kopietje van Tony hebben als 'tie binnen is?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh
en deze opbouw klinkt veel belovendwat gaat er losbarsten?
primaquote:Op maandag 22 februari 2010 00:00 schreef Pagan het volgende:
[..]
Defcon One, dat ligt jou vast wel. Kopietje van Tony hebben als 'tie binnen is?
Proest, meestal is het kutspul als lactacyd of allways maandverbandquote:Op maandag 22 februari 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
geen losbarsting, wel mooie muziek
en de reclamebanner van fok is nu van KinkFM
dus dit gebeurt er als alle dames uit het topic weg zijn...quote:Op maandag 22 februari 2010 00:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Proest, meestal is het kutspul als lactacyd of allways maandverband![]()
![]()
quote:
Oh!quote:Op maandag 22 februari 2010 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
greys, ik heb nog even met je UI zitten spelen, het gaat even duren, maar het is gewoon mogelijk
je ziet hem deze week wel ergens veschijnen denk ik
Sterkte.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
bleh, ik heb nu zo'n raar gevoel in m'n maag, alsof ik erg zenuwachtig ben zeg maar, nerveus
maar dat ben ik niet![]()
zou een bijwerking kunnen zijn van de ritalin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |