De techniek staat toch voor niets tegenwoordigquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]dus geen saldo laden op dat kutding maar echt een papieren kaartje
thnx
hoezo kutding?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]dus geen saldo laden op dat kutding maar echt een papieren kaartje
thnx
ik zou hem het liefst in de fik stekenquote:
maar waarom dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zou hem het liefst in de fik steken
Nieuw, eng, brrrquote:
omdat het fucking omslachtig is, en alleen maar geldklopperij is. Het draagt geen fuck bij, en de prijzen worden wel duurderquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik schrok me vannacht trouwens kapot, ik moest naar de wc en grijp ineens in iets harigs.
Gaat dit over Jip of je vriend?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik schrok me vannacht trouwens kapot, ik moest naar de wc en grijp ineens in iets harigs. Was meneer helemaal tegen me aangekropen toen ik sliep.
Ja wonderbaarlijk hequote:Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De techniek staat toch voor niets tegenwoordig
dat valt wel mee, ik ben met de bus naar de stad en terug zelfs minder kwijt dan met een strippenkaart.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
omdat het fucking omslachtig is, en alleen maar geldklopperij is. Het draagt geen fuck bij, en de prijzen worden wel duurder
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat valt wel mee, ik ben met de bus naar de stad en terug zelfs minder kwijt dan met strippen.
En alsof strippenkaarten niet ieder jaar duurder werden.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat valt wel mee, ik ben met de bus naar de stad en terug zelfs minder kwijt dan met strippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |