Vandaar het als, mits enz.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik aso, das gelijk heel duur![]()
Dat kan papa heus wel betalen maar dat vind ik dan weer niet nodig he.
Ik denk zelfs dat ik voor zo een klein dingske ga, voor lekker op de bank
En wanneer krijg je een nieuwe?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Omg, m/n ov-chipkaart is verdwenen, waarschijnlijk ergens verloren.
Dan moet ik vanaf 16 maart kaartjes kopen van 32 euro elke dag, tot ik een nieuwe heb.
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Yo, parteh chick![]()
Aardbeien cocktail?
Mag je dat niet declareren? Heb geen idee hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Omg, m/n ov-chipkaart is verdwenen, waarschijnlijk ergens verloren.
Dan moet ik vanaf 16 maart kaartjes kopen van 32 euro elke dag, tot ik een nieuwe heb.
Nah, ik doe daar allemaal niks mee joh.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vandaar het als, mits enz.zou het ook niet durven vragen.
Maarrr als optie is zelf erbij leggen ook leuk
Misschien over 4 weken.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wanneer krijg je een nieuwe?
Ik heb nog geen kosten gemaakt, had de kaart in het voorvakje van mijn jas (met de rits dicht) zitten zodat ik 'm snel kon laten zien en in/uitchecken.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Kun je de gemaakt kosten niet (gedeeltelijk) terugkrijgen DM?
En no way dat ik een Braddie-topic in MyAT wil....wat een etterbak.
Het is jammer dat ik het Slagharen-topic niet meer kan vinden; ik deed het haast in m'n broek van het lachen
Mag ik jou wat vragen over reizen met de ov chipkaart?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kosten gemaakt, had de kaart in het voorvakje van mijn jas (met de rits dicht) zitten zodat ik 'm snel kon laten zien en in/uitchecken.
Toen ik op weg was van school naar huis wilde ik 'm pakken maar zat ie er niet meer in.
Jahoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mag ik jou wat vragen over reizen met de ov chipkaart?
Ik heb een studentenweek ov chipkaart.quote:
Inderdaad kaartje kopen met korting en die samen met je ov-chipkaart laten zien.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een studentenweek ov chipkaart.
Als ik nou zaterdag naar AMsterdam wil... hoe werkt dat dan? Moet ik dan een kaartje kopen met 40% korting? en dan bij controle mn ov chipkaart en mn gekochte kaartje laten zien?
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:28 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Inderdaad kaartje kopen met korting en die samen met je ov-chipkaart laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |