De vorige vier keer dat hij een hartaanval had was jij niet bepaald respectvol naar je hond toe.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:26 schreef Braddie het volgende:
@ Harajaku.
Ik vind die opmerking niet echt respectvol, Mijn hond heeft (blijkbaar) een hartaanval gekregen, Ik typ het op dit Sub-Forum en dan krijg ik zo`n reactie.....
Dinsdag met het beestje naar de DA, En dan zie ik wel verder, Denk dat het inslapen wordt helaas.
Ik kom hier niet zo vaak... maar ik vond jouw reactie behoorlijk weinig invoelend.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:11 schreef doeka het volgende:
Ben je nou weer bezig met die hond? Heb je aandacht nodig of zo?
Misschien moet je 'm gewoon eens uitlaten in plaats van altijd maar in de achtertuin.
Hond loopt al 2 dagen te hoesten!quote:Op maandag 22 februari 2010 03:30 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo vaak... maar ik vond jouw reactie behoorlijk weinig invoelend.
Maar als jij het idee hebt dat T.S. leidt aan het syndroom van Munchhausen by proxy, dan lees ik graag waarom je dit denkt.
vredig laten inslapen dus. Doe ja dan niet, dan ben je beestachtig bezig.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:05 schreef Braddie het volgende:
He G*dver.
nog geen 10 minuten geleden ging ik even achter zitten terwijl de honden in de achtertuin rondliepen.
Ik zie opeens Frits heel erg zwalken op z`n poten en van links naar rechts gaan...
Hij valt op z`n zij... Schreeuwt 3-4 keer, En na 10seconden staat hij weer op.
En die dierenarts vond het nog goed met hem gaan toen we er dinsdag waren geweest.
We moeten dinsdag weer bij de dierenarts terug komen, En ik voorspel niks goeds..
Ben bang dat de dagen nu echt voor Frits gaan tellen.
Braddie het is inderdaad weinig respectvol van Harajaku.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:26 schreef Braddie het volgende:
@ Harajaku.
Ik vind die opmerking niet echt respectvol, Mijn hond heeft (blijkbaar) een hartaanval gekregen, Ik typ het op dit Sub-Forum en dan krijg ik zo`n reactie.....
Dinsdag met het beestje naar de DA, En dan zie ik wel verder, Denk dat het inslapen wordt helaas.
Ga jij je eerst eens inlezen voor jij mij van dingen beticht.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:40 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Braddie het is inderdaad weinig respectvol van Harajaku.
Anderzijds zou je bij je hond moeten zijn i.p.v. op Fok.
Want jouw hond heeft jou meer nodig, dan jij meelevende reacties nodig hebt op dit moment.
Goed, had je nu een vraag gesteld over vetinaire geneeskunde of zoiets, dan had ik het wel begrepen... maar je doet nu geen beroep op mensen die iets meer zouden kunnen weten... en dat zal veel mensen vreemd in de oren klinken. Ik zeg niet dat jou iets te verwijten valt (ik kom hier zelden, dus ik ken je verder niet)... maar als mijn huisdier er zo aan toe was, dan zou ik zo lang mogelijk bij hem/ haar blijven... al was het maar dat ze niet hoefde te sterven zonder dat het baasje ergens anders meebezig zou zijn.
Hm, alle drie de topics gelezen... Ik ben er nog niet uit.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:37 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, en daarna deze nog
Hond krijst... ligt op zij.. Is versuft... Staat weer op...
Ja, wat jij nu vertelt is allemaal leuk en aardig, maar dat hebben wij allemaal al twee topics lang gedaan. Daarna werden dingen toch wel erg duidelijk. Waardoor ik ook denk dat jij misschien niet alle topics gelezen hebt. Wij waren echt niet vanaf het begin al anti Braddie, hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 03:59 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Hm, alle drie de topics gelezen... Ik ben er nog niet uit.
Ik zou hem het voordeel van de twijfel gunnen... al was het maar omdat jij minder te verliezen hebt wanneer zijn verhalen niet waar zijn, dan hij te verliezen heeft wanneer zijn verhalen wel waar zijn.
Dat wil niet zeggen dat je alles maar klakkeloos zou moeten aannemen, maar accepteer gewoon dat niet elk mens hetzelfde reageert als jij en ik.
En blijkt achteraf dat hij een aandachttrekker is, dan is het gewoon zo... Maar dat maakt jou geen sukkel, wanneer je dit persoon echt hebt willen bijstaan. Kortom, je hebt niets te verliezen door goedwillend te antwoorden, hooguit een paar minuten op het internet van jouw tijd. Wil je die paar minuten besparen, dan kun je nog altijd niet reageren.![]()
Je moest eens weten hoevaak ik al bedonderd ben op het internet... en toch blijft het een goed gevoel om vertrouwen te hebben in de mensen.![]()
De keren van misvertrouwen reken ik me niet persoonlijk aan, de keren dat ik iemand kon helpen die echt steun nodig had geven me veel meer voldoening.
Beste Harajuku,quote:Op maandag 22 februari 2010 03:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga jij je eerst eens inlezen voor jij mij van dingen beticht.
Uit die topics blijkt namelijk dat Braddie een doodziek beest heeft rondlopen waarmee hij weigert naar de dierenarts te gaan. Volgens hem is dat omdat ze geen geld hebben, maar ondertussen zijn er wel V&Atopics te vinden waar Braddie honderden euro's uitgeeft.
Hahaha, we praten steeds langs elkaar heen, omdat de een altijd net bezig is te reageren, wanneer het bericht van de ander net (te laat) wordt beantwoord.quote:Op maandag 22 februari 2010 04:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wat jij nu vertelt is allemaal leuk en aardig, maar dat hebben wij allemaal al twee topics lang gedaan. Daarna werden dingen toch wel erg duidelijk. Waardoor ik ook denk dat jij misschien niet alle topics gelezen hebt. Wij waren echt niet vanaf het begin al anti Braddie, hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |