quote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geen concrete, maar...
momentje, er wordt aangebeld
Klopt, erg balen. Vanmiddag was ik even een half uurtje bij haar weggegaan, kon ze even liggen, zo naar voelde ze zich.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Jezus Pagan, dat schiet echt niet op.
Wat zal ze balen ( en jij ook trouwens hoor ).
Dat ze op maandag al zeggen dat je dr voor t weekend weer nog niet weg bent lijkt me vreselijk demotiverend
Ze laten het drogen. Er moet zo veel mogelijk een gipsen spalk om zitten voor genezing in de ideale positie voor verdere revalidatie.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht een foto te zien. Maar dat is balen. Verbinden ze het nu of laten ze het "drogen"?
Wens haar nogmaals heel veel sterkte.
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Over Jip natuurlijk.![]()
Ik grijp niet in de harige dingen van mijn vriend.
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou jongens, dat was barbaaf, niemand heeft dit gezien oke
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Pagan het volgende:
Strega updeetjke, de zwakke maagjes onder ons klikken niet op de spoiler.
Alle hechtingen zijn er uit, ze heeft veel pijn maar wil overdag geen morfine of andere opiaten omdat ze dan zo duf wordt als een konijn. Naar huis gaan voor het weekeinde wordt hem helaas niet (ja, het is pas maandag, maar toch...)Het valt niet mee voor jullie, maar de tekst viel opzich wel mee hoor. Zijn er nog andere middelen voorhanden om de infectie aan te pakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
't Is niet zozeer een infectie als wel necrose.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik dacht echt dat je het over je vriend had
![]()
[..]
![]()
[..]
Het valt niet mee voor jullie, maar de tekst viel opzich wel mee hoor. Zijn er nog andere middelen voorhanden om de infectie aan te pakken?
Ha, die was ik net voorquote:Op maandag 22 februari 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Barbaaf, ik ben het wel met je eens mbt die ov chipkaart hoor...
Ik vond het al heel wat dat mijn vingerafdrukken nu digitaal registreerd staan voor mijn nieuwe paspoort ...
Beh wat naarquote:Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
't Is niet zozeer een infectie als wel necrose.
Wow, dat doe je goed!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, die was ik net voor. En nu hopen dat de nieuwe regering deze database (die er alleen in Nederland is, geen enkele internationale verplichting) snel de nek omdraait. Helaas zijn er weinig partijen begaan met de privacy van de bevolking.
Oh, en oh-oh, ik weet niet of het aan mijn charismatische uitstraling ligt maar ik kreeg vandaag wéér dubbele dierentuinzegels, heb er nu 12
Ik rook, dat gaat dus al vrij rap. Daarbij is het de supermarkt die veruit het dichtstbij ligt en ook nog op de route station - huis, dus waar ik mijn dagelijkse boodschappen doe.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wow, dat doe je goed!
Ik kom echt krap aan 15 euro per week bij de Super
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik rook, dat gaat dus al vrij rap. Daarbij is het de supermarkt die veruit het dichtstbij ligt en ook nog op de route station - huis, dus waar ik mijn dagelijkse boodschappen doe.
En ze hebben actie-artikelen voor extra zegels al vraag ik me af of ik die kilo tartaar op tijd opkrijg
Kom ook bij de nieuwe hippies in BNWquote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, die was ik net voor. En nu hopen dat de nieuwe regering deze database (die er alleen in Nederland is, geen enkele internationale verplichting) snel de nek omdraait. Helaas zijn er weinig partijen begaan met de privacy van de bevolking.
Oh, en oh-oh, ik weet niet of het aan mijn charismatische uitstraling ligt maar ik kreeg vandaag wéér dubbele dierentuinzegels, heb er nu 12
50 euro en dat doet ie bij ons ook.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Ynske het volgende:
ok ff een hele blonde vraag
tv ziet DVI zenders, maar toont ook de tvgids.
haalt ie die tvgids uit de teletekst? of doet ie dat vanuit de digitale tv?
als dat laatste is, wat kost zo'n ci-module?
Wat kan men daaraan doen?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
't Is niet zozeer een infectie als wel necrose.
Donderdag gewerkt. Vrijdag nachtdienst. Zaterdag overdag naar de Motorbeurs in Utrecht en daarna nachtdienst. Zondag geslapen en gewerkt.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
Hey JJH, vertel jij eerst maar eens even waar je was
Druk baasje!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Donderdag gewerkt. Vrijdag nachtdienst. Zaterdag overdag naar de Motorbeurs in Utrecht en daarna nachtdienst. Zondag geslapen en gewerkt.
Ik was dus blij als ik even tijd had tussendoor voor een paar uurtjes slaap hier en daar.
Ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Druk baasje!
Heb je nu lekker weekend?
Hell no. Ik was druk met de poezen. Ik had een reepje rauwe biefstuk en hield dat voor een aantal poezenneuzen om te kijken wat ze ermee zouden doen. Nou.....helemaal niets!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef JJH het volgende:
HALLOOOOOOOOO!!! ooooo..ooo..oo.
Heb ik het topic doodgemaakt?
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hell no. Ik was druk met de poezen. Ik had een reepje rauwe biefstuk en hield dat voor een aantal poezenneuzen om te kijken wat ze ermee zouden doen. Nou.....helemaal niets!
Ik ben er .quote:Op maandag 22 februari 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Waaaat????Is de SC leeg en verlaten op dit uur?
![]()
JJHtjequote:Op maandag 22 februari 2010 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben er .
En het is wel gezellig in de ESCSC
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJHtje![]()
![]()
Had je het druk gehad dit weekend las ik?
Haaaaai Zwabbert!![]()
Ik heb hier meerstemmig kattegrom- en blaasconcert. Blijkbaar vindt men het lollig om vanuit alle hoeken elkaar te bespringen. Zeker wanneer de andere partij het niet verwacht.
Dat zal het vrouwtje leren, de hele dag weg zijn en dan 's avonds ook nog ertussenuit naaien.
Wat heeft het licht haar dan aangedaan?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Geer vertrouwd het licht niet meer.![]()
Zaklampje ftw!
Da's mooi, ik ben nog op zoek naar een nieuwe krabpaal.quote:de winter is weer bijna voorbij - zooplus moet dus snel gaan opruimen! Daarom krijgt u vanaf vandaag t/m 24-02-10 20 % korting in het honden-, katten-, knaagdieren- en vogelassortiment (behalve op diervoeding, kattenbakvulling, hooi, stro en zand)!
Ik zat met het zaklampje te spelen en zij ging daar achteraan. Net als met zo'n laserpennetje. En net zat ze dus heel achterdochtig naast me naar de lamp boven de tafel te kijken.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heeft het licht haar dan aangedaan?
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat met het zaklampje te spelen en zij ging daar achteraan. Net als met zo'n laserpennetje. En net zat ze dus heel achterdochtig naast me naar de lamp boven de tafel te kijken.
Een beetje dat idee inderdaad. Hilarisch.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Yoko herkent inmiddels de lasermuis. Als ik hem pak komt ze al verwachtingsvol aangegaloppeerd.
Ik kan Satsu en Yoko nu head first van de trap af laten duiken.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje dat idee inderdaad. Hilarisch.
Hier hebben ze net een kerstbal gevonden, ik zit hier met gevaar voor eigen levenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Yoko draaft nu als een gek onder luid gemiemel van links naar rechts, en van rechts naar links door de kamer. Over stoelen, op kasten, achter de tv langs. Waar ze op jaagt.. geen idee.
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Yoko draaft nu als een gek onder luid gemiemel van links naar rechts, en van rechts naar links door de kamer. Over stoelen, op kasten, achter de tv langs. Waar ze op jaagt.. geen idee.
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan Satsu en Yoko nu head first van de trap af laten duiken.![]()
Kwestie van de lasermuis op precies de laagste trede mikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |