Ja, dat zeker!!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als we moeten aanpassen moet je het zeggen hoor!!!
Kan toch gebeurenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb van gisteravond niks teruggelezen, dus ik had het echt gemist.
Groot gelijk.Zo kunnen ze fijn en relaxt goede maatjes worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:42 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Was al vroeg wakker, maar ben lekker boven gebleven. (afgezien van het even de poezjes eten geven en de kattenbakken doen) Het hele stel was boven en relatief vredig. Donna heeft besloten om cute te gaan doen tegen mij en me lieve blikken te geven. Leker op schoot wil ze nog niet, maar lieve mieuwtjes en heel erg veel kopjes gaan best. De rest van het stel protesteerde ook niet al te luid, dus ik besloot om de koffie en zo maar lekker boven te doen. Het is daar immers ook net een woonkamer.
Ikhoor ze hier alweer rammelen met de warme prak!quote:Op maandag 22 februari 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Nok, doe mij ook zo een maandagmorgen![]()
Ik heb honger!
Oh irritant is datquote:Op maandag 22 februari 2010 11:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Ikhoor ze hier alweer rammelen met de warme prak!
Nee, ik eet altijd pas na de pauze, want in de pauze laat ik de honden uit.quote:
Volgens mij zou ik echt niks lusten in zo een ziekenhuis en elke dag mn moeder met de rantang laten langskomenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Iets met gezamenlijk en bedrijfsrestaurantquote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik eet altijd pas na de pauze, want in de pauze laat ik de honden uit.
Om 13.30 dus pas
Oh, naja, tis wel handig.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met gezamenlijk en bedrijfsrestaurant
Zelfs in de zomer wordt je gek aangekeken als je buiten wilt eten
Stuur je moeder maar.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik echt niks lusten in zo een ziekenhuis en elke dag mn moeder met de rantang laten langskomen
Ik was in een ziekenhuis altijd blij met het ontbijtlawaai. Dan lag ik toch al een halve nacht wakker door het geklos op de gang van allerlei voorbijgangers. Het is en blijft een ellende om er te liggen en doorgaans voel je je ellendiger dan toen je erin ging. Noodzakelijk kwaad.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:47 schreef Strega het volgende:
[..]
ooowwww, vreselijk, zo'n cultuurtje waaraan je wordt geacht je te conformeren. Niemand bepaald wanneer mijn maag knort, toch.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Iets met gezamenlijk en bedrijfsrestaurant
Zelfs in de zomer wordt je gek aangekeken als je buiten wilt eten
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, naja, tis wel handig.
Hebben jullie veel keus?
Honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik echt niks lusten in zo een ziekenhuis en elke dag mn moeder met de rantang laten langskomen
Je kan niet met alle mensen in het restaurant dus dan moet je je aanpassenquote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooowwww, vreselijk, zo'n cultuurtje waaraan je wordt geacht je te conformeren. Niemand bepaald wanneer mijn maag knort, toch.
Je zit echt aan de verkeerde kant van t land anders kwam ik je wel af en toe een prakje brengen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Stuur je moeder maar.
Gelukkig brengt Pagan steeds heerlijke bakken verse, tropische fruitsalades mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |