quote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet meer hoe hij zong, ik weet alleen nog dat hij geen nek heeft
Idd dat is ook het enige wat ik weetquote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
Dat had ik ookquote:
en iets minder aanwezige tandenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij doet me qua gezicht ook een beetje denken aan Filemon! Alleen heeft Jaap een wat minder aanwezige neus
Als je gelijk krijgt dan stuur ik je geld voor een betaalbaar doch lekker wijntje.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk eigenlijk dat hij gaat winnen! En dan qua muziek een beetje de Wouter Hamelige kant op met een vleugje Lisa. Yup, dat wordt een succes
Nice! Dealquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je gelijk krijgt dan stuur ik je geld voor een betaalbaar doch lekker wijntje.
gaat lastig met een vergroeide rug, maar die kunnen we altijd even breken natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 20:02 schreef Timmi het volgende:
Zeer goede stem, maar die houding moet echt anders. Ik hoop dat hij het snel voor elkaar krijgt want dan is hij echt liveshow waardig.
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:42 schreef tho_Omas het volgende:
Alleen jammer dat hij vergeten is de kleerhanger uit zijn shirt te halen.
amenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
Van der Vaar zonder nekquote:
FF kijken of je nog zoveel humor hebt nadat jij een kind hebt gebaard met een rugafwijking!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]![]()
[..]
amen![]()
[..]
Van der Vaar zonder nek
denk ik idd ook, hij komt echt heel tof over!quote:
Dan zou ik er thuis om kunnen lachen, en hoef ik dit forum niet op te zoeken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:56 schreef JeanVe het volgende:
[..]
FF kijken of je nog zoveel humor hebt nadat jij een kind hebt gebaard met een rugafwijking!
Jammer alleen dat ik het niet tegen jou had en jouw leuke reactie daarom niet werkt!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan zou ik er thuis om kunnen lachen, en hoef ik dit forum niet op te zoeken.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:56 schreef JeanVe het volgende:
[..]
FF kijken of je nog zoveel humor hebt nadat jij een kind hebt gebaard met een rugafwijking!
.. Die 2e 'zanger', wat een kwast.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Marissaatje het volgende:
Kwam net dit filmpje tegen.
Angela heeft hem dus al eens eerder beoordeeld:
quote:
Je hebt een behoorlijk grote mond voor iemand met geen smaak.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:23 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Een nekschot aub voor deze matige zanger.
En jouw mening over mijn post is irrelevant als groupie van een cheesy b-zanger.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je hebt een behoorlijk grote mond voor iemand met geen smaak.
en jij kan ook wel normaal zeggen dat je geen fan bentquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:31 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En jouw mening over mijn post is irrelevant als groupie van een cheesy b-zanger.
Dat zou kunnen, maar gelukkig mogen we in Ned. zelf bepalen hoe we dat kenbaar maken en is het totaal niet belangrijk wat jij van de gekozen manier vindt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
en jij kan ook wel normaal zeggen dat je geen fan bent
Case closed.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:52 schreef sbientje het volgende:
nou, een nekschot is toch wel een beetje overdreven lijkt me, en niet echt fatsoenlijk imo. Maar goed, als jij het op de vrijheid van meningsuiting wil schuiven, prima joh
Ja hij komt echt heel nuchter en sympathiek over.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:01 schreef Marlalala het volgende:
Wel een sympathieke gozer! Die Jaap dan...
Heeft ie niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:23 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Een nekschot aub
ik lig echt helemaal in een deukquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Godverdikkerdjes wat zong hij weer lekker.
hou op ik moet lachenquote:
Die kapper had volgens mij een nieuwe tondeuze, al die jongens werden half kaal geschoren!quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:44 schreef Leigh het volgende:
Blij dat ie door is
Maar die kapper moeten ze ontslaan.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 10:47 schreef Chell het volgende:
[..]
Die kapper had volgens mij een nieuwe tondeuze, al die jongens werden half kaal geschoren!
Tralallala wat doet mijn nieuwe tondeuze het goed. Nog een hapje hier, nog een hapje daaaaar...neee I don't wanna stoppppp!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
JaapHij is echt leuk en goed! Mijn favoriet.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:16 schreef henkde_j het volgende:
Hij steekt wel met kop, en hoe kan het ook anders, en schouders boven de rest uit.
Jup, z'n houding kan hem nog wel eens gaan nekken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat het echter wel een nek aan nek race met Kelvin wordt voor de overwinning.
hier heb je natuurlijk heel lang over na moeten denkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup, z'n houding kan hem nog wel eens gaan nekken.
Hahaha echt genaaid voor Dion, eerst verneuken ze z'n hele kapsel dat al niet veel soeps was en dan wordt ie zonder pardon naar huis gebonjourdquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dion was ook echt mismaakt. Heel eng wat ze met die kapsels deed.
JAAAAAP!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef jaapvanreesema het volgende:
Haa het jaap forum!
Morgen is de grote dag voor mij en het wordt zeker een nek aan nek race (zelfspot is ook een kunst toch!)
Thanks voor al jullie reacties! En wel stemmen he vrijdag! jaap naar 3131!!
jaap
SPAM, BAN SLOTJEquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef jaapvanreesema het volgende:
Haa het jaap forum!
Morgen is de grote dag voor mij en het wordt zeker een nek aan nek race (zelfspot is ook een kunst toch!)
jaap
Jaap wat een heldquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef jaapvanreesema het volgende:
Haa het jaap forum!
jaap
Die uitroeptekens staan stom. !!!! Hoor je mij!!!!1!1!11quote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef jaapvanreesema het volgende:
Haa het jaap forum!
jaap
Je bent mijn favorietquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef jaapvanreesema het volgende:
Haa het jaap forum!
jaap
Dit vind Jaap niet leuk als hij dit leestquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef DutchRodent het volgende:
Ziet er niet uit maar damn wat heeft die gast gezongen!
Ziet er niet uitquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef DutchRodent het volgende:
Ziet er niet uit maar damn wat heeft die gast gezongen!
ja man, met die schouders zo hoogquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ziet er niet uit
Work them puppy eyez baby!
Daar kan ik me nou echt niet aan storenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:32 schreef DutchRodent het volgende:
[..]
ja man, met die schouders zo hoog
Nee dat niet.quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef Cee het volgende:
Jaap, je was oké.
Heb je al over een artiestennaam gedacht? Want als je straks natuurlijk internationaal gaat doorbreken dan bekt het misschien niet zo flitsend. "Ladies and gentlemen, here is Jape!"
ik praat tegen een one-time-fok!-user. ik ga slapen.
Eens! Ik vind hem echt een symaptieke gozer en wat een fijne stem!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:05 schreef Starlie het volgende:
Man man man, wat kan die gozer zingen!!! Hij is echt de beste tot nu toe (geloof ook niet dat de rest die komen gaat nog beter wordt)! En hij kan niet alleen goed zingen hij is ook nog prettig om naar te kijken, en zo schattig dat zijn vriendin daar (terecht) super trots zat te zijn!
Haha, Japequote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef Cee het volgende:
Jaap, je was oké.
Heb je al over een artiestennaam gedacht? Want als je straks natuurlijk internationaal gaat doorbreken dan bekt het misschien niet zo flitsend. "Ladies and gentlemen, here is Jape!"
ik praat tegen een one-time-fok!-user. ik ga slapen.
Dat meisje in 't publiek, dat was vast en zeker z'n zusje he? Toch? Of een jonge tante, of een platonisch buurmeisje.quote:
Zijn ex..quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat meisje in 't publiek, dat was vast en zeker z'n zusje he? Toch? Of een jonge tante, of een platonisch buurmeisje.![]()
![]()
![]()
Ik vind je Justin Bieber puppy icon trouwens erg cute.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zijn ex..
Maar dat weet ze nog niet
Dat meisje was inderdaad ergquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat meisje in 't publiek, dat was vast en zeker z'n zusje he? Toch? Of een jonge tante, of een platonisch buurmeisje.![]()
![]()
![]()
Haha thanks! We noemen hem Miloquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind je Justin Bieber puppy icon trouwens erg cute.
Je hebt vorige week niet gekeken, neem ik aan? Toen lieten ze foto's zien. Was net TerrorJaap.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:35 schreef Starlie het volgende:
Lees net op de X-factor site dat Jaap een paar jaar geleden 35 kilo is afgevallen!!!! Ben benieuwd hoe hij eruit zag toen hij 35 kilo zwaarder was!
Toen heb ik Jaap net gemist ja, ga even kijken of ik het terug kan vinden! Thanksquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt vorige week niet gekeken, neem ik aan? Toen lieten ze foto's zien. Was net TerrorJaap.
Oh dat was vorige week in de uitzending, met foto. Echt een groot verschil ja!quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:35 schreef Starlie het volgende:
Lees net op de X-factor site dat Jaap een paar jaar geleden 35 kilo is afgevallen!!!! Ben benieuwd hoe hij eruit zag toen hij 35 kilo zwaarder was!
Ik kwijl al bij de gedachte. Laten we hopen van wel. Kan me "I've got you under my skin" van Boris nog herinneren, dat was briljant.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
Komt er dit jaar ook weer het thema 'big band'?
als dat zo is... dan gaat Jaap volgens mij helemaal los
Nee, uitzonderlijk super.quote:Op zondag 11 april 2010 11:35 schreef zoutestengel het volgende:
Jaap!![]()
![]()
Super sound, super uitstraling, gewoon super
Eens!quote:Op zondag 11 april 2010 11:12 schreef Yenthe het volgende:
Ik ben eruit; Jaap gaat winnen, als het aan mij ligt!![]()
Zijn soundin combinatie met zijn persoonlijkheid, maakt hem de winnaar
quote:
Leuk!quote:
Dat magquote:Op zondag 11 april 2010 13:47 schreef iBenny het volgende:
Eerlijk, Jaap is een fantastische zanger..
maaar.. ik denk niet dat Jaap als winnaar van X-factor uit de bus zal komen.
Ik dnek wel dat hij de finale gaat halen (en volkomen terecht)quote:Op zondag 11 april 2010 13:47 schreef iBenny het volgende:
Eerlijk, Jaap is een fantastische zanger..
maaar.. ik denk niet dat Jaap als winnaar van X-factor uit de bus zal komen.
Jij wilt gewoon sex met hemquote:Op zondag 11 april 2010 13:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Stil jij! Jaap is ge-wel-dig! De beste in zijn categorie..Nee, de beste van allemaal
Inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk niet dat hij snel gaat falen, hij is enorm goed. Uitstekend optreden.
Ho ho, het is wel mijn meneer Japeke hèquote:Op woensdag 14 april 2010 21:28 schreef Cee het volgende:
Ho ho, het is Meneer Japeke voor jou, voor mij, voor iedereen.
Dit soort uitspraken kan ik niet serieus nemen wanneer ik me voorstel dat een pup met een toupet dit zegt.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ho ho, het is wel mijn meneer Japeke hè
Die Justin Bieber/4Granted-Milo-toupet is anders heel hip. Ik voel een geestelijke connectie met Jaapquote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken kan ik niet serieus nemen wanneer ik me voorstel dat een pup met een toupet dit zegt.
Nee, ga door.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die Justin Bieber/4Granted-Milo-toupet is anders heel hip. Ik voel een geestelijke connectie met Jaap![]()
*ik heb vannacht maar 4 uur geslapen en ik moet nu echt hoognodig offline*
Maar hij heeft een affaire met mijquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Too late! Ik ben vanochtend getrouwd met Jaap
Dat is zijn evil twin. Japequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar hij heeft een affaire met mij
Uhuh.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh hoi Jaap, als je meeleest. Nee we zijn niet desperate hoor
cool een bitch fightquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar hij heeft een affaire met mij
Wat!? Staat er een artikel in over Jaap?quote:Op zondag 18 april 2010 03:47 schreef tho_Omas het volgende:
Hallo meiden, al eens nagedacht over de hitkrant?
GRTZ bea1969
*rent naar de Bruna*quote:Op zondag 18 april 2010 10:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat!? Staat er een artikel in over Jaap?Mijn Jaap?
*is vanochtend al voorgelezen door Jaap, al nippend van de verse jus die Jaap-lief voor haar geperst had en al kroelend door zijn borsthaar*quote:
quote:
Je rechter of je linker?quote:Op maandag 19 april 2010 19:29 schreef Kardash het volgende:
[..]
Jaap is overigens homo, dat weet ik inmiddels van de eerste hand![]()
Dat zie je toch?quote:
Vraag: Welke giften mag je aftrekken? Het antwoord. ..... Jaap Smit is de nieuwe voorzitter van de christelijke vakcentrale CNV. ..quote:Op maandag 19 april 2010 19:42 schreef Kardash het volgende:
[..]
Tiep overigens maar in op google: "Jaap+homo+aftrekken".
'Het merk "Kerk" is in crisis'quote:Op maandag 19 april 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag: Welke giften mag je aftrekken? Het antwoord. ..... Jaap Smit is de nieuwe voorzitter van de christelijke vakcentrale CNV. ..
Hou van jequote:Op maandag 19 april 2010 19:29 schreef Kardash het volgende:
[..]
Geen <3 Kardash meer![]()
Jaap is overigens homo, dat weet ik inmiddels van de eerste hand![]()
-rent weg-quote:
Deze bedoel je?quote:& Jaap is geen homo! heb je z'n vriendin gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
quote:Op maandag 19 april 2010 23:11 schreef Kardash het volgende:
[..]
-rent weg-
[..]
Deze bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:02 schreef Kardash het volgende:
Overigens, voor wie het zich afvroeg: dat is z'n navel... denk ik
quote:Op maandag 19 april 2010 22:59 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Hou van je![]()
& Jaap is geen homo! heb je z'n vriendin gezien?
Wanneer? Ik was er ook!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:34 schreef Roma-Totti het volgende:
Jaap gespot in de Marnixstraat!![]()
door m'n pa![]()
Iddquote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Vocaal weer farout the best
Terecht door en voor mij inmiddels toch wel de favoriet voor de overwinning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics?quote:
Inderdaad. Keuzes van Angela waren niet al te best.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaaaaaaap godverpielekes wat is hij toch briljant goed. Zelfs van Di-
ect weet hij nog een stralende muziekparel te maken.
Jaapquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef jaapvanreesema het volgende:
Haa het jaap forum!
jaap
Preciesquote:Op maandag 26 april 2010 17:14 schreef Pino112 het volgende:
Damn, hoor het nu @ 3FM, maar dit is gewoon beter dan het origineel
JAAAPquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef jaapvanreesema het volgende:
Haa het jaap forum!
jaap
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaaaaaaap godverpielekes wat is hij toch briljant goed. Zelfs van Di-
ect weet hij nog een stralende muziekparel te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |