Die kapper had volgens mij een nieuwe tondeuze, al die jongens werden half kaal geschoren!quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:44 schreef Leigh het volgende:
Blij dat ie door is
Maar die kapper moeten ze ontslaan.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 @ 10:47 schreef Chell het volgende:
[..]
Die kapper had volgens mij een nieuwe tondeuze, al die jongens werden half kaal geschoren!
Tralallala wat doet mijn nieuwe tondeuze het goed. Nog een hapje hier, nog een hapje daaaaar...neee I don't wanna stoppppp!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
JaapHij is echt leuk en goed! Mijn favoriet.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:16 schreef henkde_j het volgende:
Hij steekt wel met kop, en hoe kan het ook anders, en schouders boven de rest uit.
Jup, z'n houding kan hem nog wel eens gaan nekken.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat het echter wel een nek aan nek race met Kelvin wordt voor de overwinning.
hier heb je natuurlijk heel lang over na moeten denkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jup, z'n houding kan hem nog wel eens gaan nekken.
Hahaha echt genaaid voor Dion, eerst verneuken ze z'n hele kapsel dat al niet veel soeps was en dan wordt ie zonder pardon naar huis gebonjourdquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dion was ook echt mismaakt. Heel eng wat ze met die kapsels deed.
JAAAAAP!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef jaapvanreesema het volgende:
Haa het jaap forum!
Morgen is de grote dag voor mij en het wordt zeker een nek aan nek race (zelfspot is ook een kunst toch!)
Thanks voor al jullie reacties! En wel stemmen he vrijdag! jaap naar 3131!!
jaap
SPAM, BAN SLOTJEquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef jaapvanreesema het volgende:
Haa het jaap forum!
Morgen is de grote dag voor mij en het wordt zeker een nek aan nek race (zelfspot is ook een kunst toch!)
jaap
Jaap wat een heldquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef jaapvanreesema het volgende:
Haa het jaap forum!
jaap
Die uitroeptekens staan stom. !!!! Hoor je mij!!!!1!1!11quote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef jaapvanreesema het volgende:
Haa het jaap forum!
jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |