Haha thanks! We noemen hem Miloquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind je Justin Bieber puppy icon trouwens erg cute.
Je hebt vorige week niet gekeken, neem ik aan? Toen lieten ze foto's zien. Was net TerrorJaap.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:35 schreef Starlie het volgende:
Lees net op de X-factor site dat Jaap een paar jaar geleden 35 kilo is afgevallen!!!! Ben benieuwd hoe hij eruit zag toen hij 35 kilo zwaarder was!
Toen heb ik Jaap net gemist ja, ga even kijken of ik het terug kan vinden! Thanksquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt vorige week niet gekeken, neem ik aan? Toen lieten ze foto's zien. Was net TerrorJaap.
Oh dat was vorige week in de uitzending, met foto. Echt een groot verschil ja!quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:35 schreef Starlie het volgende:
Lees net op de X-factor site dat Jaap een paar jaar geleden 35 kilo is afgevallen!!!! Ben benieuwd hoe hij eruit zag toen hij 35 kilo zwaarder was!
Ik kwijl al bij de gedachte. Laten we hopen van wel. Kan me "I've got you under my skin" van Boris nog herinneren, dat was briljant.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:59 schreef iBenny het volgende:
Komt er dit jaar ook weer het thema 'big band'?
als dat zo is... dan gaat Jaap volgens mij helemaal los
Nee, uitzonderlijk super.quote:Op zondag 11 april 2010 11:35 schreef zoutestengel het volgende:
Jaap!![]()
![]()
Super sound, super uitstraling, gewoon super
Eens!quote:Op zondag 11 april 2010 11:12 schreef Yenthe het volgende:
Ik ben eruit; Jaap gaat winnen, als het aan mij ligt!![]()
Zijn soundin combinatie met zijn persoonlijkheid, maakt hem de winnaar
Leuk!quote:
Dat magquote:Op zondag 11 april 2010 13:47 schreef iBenny het volgende:
Eerlijk, Jaap is een fantastische zanger..
maaar.. ik denk niet dat Jaap als winnaar van X-factor uit de bus zal komen.
Ik dnek wel dat hij de finale gaat halen (en volkomen terecht)quote:Op zondag 11 april 2010 13:47 schreef iBenny het volgende:
Eerlijk, Jaap is een fantastische zanger..
maaar.. ik denk niet dat Jaap als winnaar van X-factor uit de bus zal komen.
Jij wilt gewoon sex met hemquote:Op zondag 11 april 2010 13:47 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Stil jij! Jaap is ge-wel-dig! De beste in zijn categorie..Nee, de beste van allemaal
Inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk niet dat hij snel gaat falen, hij is enorm goed. Uitstekend optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |