Daar kan ik me nou echt niet aan storenquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:32 schreef DutchRodent het volgende:
[..]
ja man, met die schouders zo hoog
Nee dat niet.quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef Cee het volgende:
Jaap, je was oké.
Heb je al over een artiestennaam gedacht? Want als je straks natuurlijk internationaal gaat doorbreken dan bekt het misschien niet zo flitsend. "Ladies and gentlemen, here is Jape!"
ik praat tegen een one-time-fok!-user. ik ga slapen.
Eens! Ik vind hem echt een symaptieke gozer en wat een fijne stem!quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:05 schreef Starlie het volgende:
Man man man, wat kan die gozer zingen!!! Hij is echt de beste tot nu toe (geloof ook niet dat de rest die komen gaat nog beter wordt)! En hij kan niet alleen goed zingen hij is ook nog prettig om naar te kijken, en zo schattig dat zijn vriendin daar (terecht) super trots zat te zijn!
Haha, Japequote:Op zaterdag 10 april 2010 00:00 schreef Cee het volgende:
Jaap, je was oké.
Heb je al over een artiestennaam gedacht? Want als je straks natuurlijk internationaal gaat doorbreken dan bekt het misschien niet zo flitsend. "Ladies and gentlemen, here is Jape!"
ik praat tegen een one-time-fok!-user. ik ga slapen.
Dat meisje in 't publiek, dat was vast en zeker z'n zusje he? Toch? Of een jonge tante, of een platonisch buurmeisje.quote:
Zijn ex..quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat meisje in 't publiek, dat was vast en zeker z'n zusje he? Toch? Of een jonge tante, of een platonisch buurmeisje.![]()
![]()
![]()
Ik vind je Justin Bieber puppy icon trouwens erg cute.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:58 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zijn ex..
Maar dat weet ze nog niet
Dat meisje was inderdaad ergquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat meisje in 't publiek, dat was vast en zeker z'n zusje he? Toch? Of een jonge tante, of een platonisch buurmeisje.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |