Dan zou ik er thuis om kunnen lachen, en hoef ik dit forum niet op te zoeken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:56 schreef JeanVe het volgende:
[..]
FF kijken of je nog zoveel humor hebt nadat jij een kind hebt gebaard met een rugafwijking!
Jammer alleen dat ik het niet tegen jou had en jouw leuke reactie daarom niet werkt!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan zou ik er thuis om kunnen lachen, en hoef ik dit forum niet op te zoeken.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:56 schreef JeanVe het volgende:
[..]
FF kijken of je nog zoveel humor hebt nadat jij een kind hebt gebaard met een rugafwijking!
.. Die 2e 'zanger', wat een kwast.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:22 schreef Marissaatje het volgende:
Kwam net dit filmpje tegen.
Angela heeft hem dus al eens eerder beoordeeld:
quote:
Je hebt een behoorlijk grote mond voor iemand met geen smaak.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:23 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Een nekschot aub voor deze matige zanger.
En jouw mening over mijn post is irrelevant als groupie van een cheesy b-zanger.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je hebt een behoorlijk grote mond voor iemand met geen smaak.
en jij kan ook wel normaal zeggen dat je geen fan bentquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:31 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En jouw mening over mijn post is irrelevant als groupie van een cheesy b-zanger.
Dat zou kunnen, maar gelukkig mogen we in Ned. zelf bepalen hoe we dat kenbaar maken en is het totaal niet belangrijk wat jij van de gekozen manier vindt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
en jij kan ook wel normaal zeggen dat je geen fan bent
Case closed.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:52 schreef sbientje het volgende:
nou, een nekschot is toch wel een beetje overdreven lijkt me, en niet echt fatsoenlijk imo. Maar goed, als jij het op de vrijheid van meningsuiting wil schuiven, prima joh
Ja hij komt echt heel nuchter en sympathiek over.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:01 schreef Marlalala het volgende:
Wel een sympathieke gozer! Die Jaap dan...
Heeft ie niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:23 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Een nekschot aub
ik lig echt helemaal in een deukquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Godverdikkerdjes wat zong hij weer lekker.
hou op ik moet lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |