quote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet meer hoe hij zong, ik weet alleen nog dat hij geen nek heeft
Idd dat is ook het enige wat ik weetquote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
Dat had ik ookquote:
en iets minder aanwezige tandenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij doet me qua gezicht ook een beetje denken aan Filemon! Alleen heeft Jaap een wat minder aanwezige neus
Als je gelijk krijgt dan stuur ik je geld voor een betaalbaar doch lekker wijntje.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik denk eigenlijk dat hij gaat winnen! En dan qua muziek een beetje de Wouter Hamelige kant op met een vleugje Lisa. Yup, dat wordt een succes
Nice! Dealquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je gelijk krijgt dan stuur ik je geld voor een betaalbaar doch lekker wijntje.
gaat lastig met een vergroeide rug, maar die kunnen we altijd even breken natuurlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 20:02 schreef Timmi het volgende:
Zeer goede stem, maar die houding moet echt anders. Ik hoop dat hij het snel voor elkaar krijgt want dan is hij echt liveshow waardig.
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:42 schreef tho_Omas het volgende:
Alleen jammer dat hij vergeten is de kleerhanger uit zijn shirt te halen.
amenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
Van der Vaar zonder nekquote:
FF kijken of je nog zoveel humor hebt nadat jij een kind hebt gebaard met een rugafwijking!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]![]()
[..]
amen![]()
[..]
Van der Vaar zonder nek
denk ik idd ook, hij komt echt heel tof over!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |